تفریحات-آبی--کاریز

یک روز سراسر شادی در بهترین پارک‌های آبی جهان

پارک‌های آبی از مجموعه‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری محبوب برای تمام سنین محسوب می‌شود.

پارک‌های آبی به دو دسته روباز و سالنی تقسیم می‌شوند و معمولا بسیاری از کشور‌ها در‌صدد احداث و ساخت این مکان بسیار هیجان‌انگیز هستند.

جالب است که روز به روز بر تعداد این پارک‌ها افزوده می‌شود و علاقمندان این پارک‌ها نیز انتظار امکانات جدید و مهیج تری را دارند.

کاریز در این مقاله شما را با 5 مورد از بهترین پارک‌های آبی جهان آشنا می‌کند.

 

ویزای-توریستی-اسپانیا

 

1. پارک سیام – تنریف ، اسپانیا

این پارک با تِم تایلندی معروف است و در بخشی از جزایر قناری واقع شده است. در این پارک گیاهان سرسبز و گرمسیری زیادی قرار دارد.

همچنین این پارک اسپانیایی برای 5 سال پیاپی جایگاه اول در بین بهترین پارک‌های آبی جهان را به خود اختصاص داده است.

سرسره موج آن با ارتفاع بیش از 90 فوت از هرسرسره موجی در جهان بزرگتر است و دارای رودخانه موج سواری نیز هست و به سمت آکواریومی که با سگ دریایی و نوعی ماهی پهن پر شده است، پرتاب می‌شوید.

Wave Palace از دیگر جاذبه‌ها و سواری‌های این مجموعه است که در رودخانه‌ای متلاطم قرار می‌گیرید؛ و بزرگترین امواج مصنوعی جهان را تولید می‌کند.

همچنین با توجه به شجاعت شما شدت آشفتگی رودخانه تغییر می‌کند و در نهایت در یک قیف عمودی فرو رفته ، و در نهایت به اژدها می‌رسید.

از دیگر امکانات پارک می‌توان به قایق سواری چهار نفره و غذاهای تایلندی موجود در مجموعه اشاره کرد.

آژانس کاریز - ویزای آلمان

2. جزایر گرمسیری – هالبه ، آلمان

این پارک یکی دیگر از بزرگترین پارک‌های آبی جهان است که در 60 کیلومتری شهر برلین آلمان قرار گفته است و داخل یک سفینه هوایی قدیمی است.

این مکان با داشتن بزرگترین جنگل‌های بارانی داخلی و بالاترین برج آب‌نما در آلمان ، مکانی عالی برای تفریح و پمپاژ آدرنالین است.

جنگل انبوه این پارک دارای 50000 گیاه در 600 گونه گیاهی است که شامل برخی گونه های نایاب هم می‌شود.

نکته مثبت این پارک این است که با وجود هوای سرد و سوزناک پاییز و زمستان برلین ، مهمانانش را گرم نگه می‌دارد و بزرگترین جنگل استوایی سرپوشیده در جهان را دارد.

همچنین زمین بازی آبی Jungle Splash مناسب برای تمام سنین خانواده است. مرکز آبگرم گرمسیری این پارک آلمانی سونا و ماساژ نیز ارائه می‌دهد.

از دیگر امکانات فراوان جزایر گرمسیری می‌توان به بالن، سقوط آزاد و نمایش آکروباتیک هوایی به سبک سیرک اشاره کرد.

لاتاری آمریکا - کاریز

3. پارک آبی تریل – کوکوکی ، باهاما

بلندترین سرسره آبی آمریکای شمالی ، بزرگترین استخر موج ، بزرگترین استخر آب تازه کارائیب در این پارک قرارگرفته‌اند.

برج Daredevil’s دارای هفت سرسره است ، و از جمله بلندترین لغزش آب در آمریکای شمالی را داراست.

پارک آبی تریل یک پارک رویال کارائیب است که اخیرا بازسازی شده است.

یک روز سراسر ماجراجو را در این پاراک آبی پرهیجان سپری کنید. از جزر و مدی شایسته خنده ، تا سرسره‌هایی که به درون ابرها کشیده می‌شوند همه از تفریحات این پارک هستند.

از طریق موانع موجود در استخر ماجراجویی ، گزاف گویی ، صعود و چرخش را امتحان کنید. در  Slingshot  ، شما می‌توانید لحظاتی بی وزنی را تجربه کنید.

آماده غرق شدن در موج سواری شبیه‌سازی شده باشید ، این امواج برای شناگران در هر سنی مناسب است.

آژانس کاریز - برزیل

4. پارک ساحلی – فورتانزا ، برزیل

این پارک آبی در مساحت  35000 مترمربع ساخته شده است. همچنین این پارک یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در برزیل و بزرگترین پارک آبی در آمریکای لاتین است.

یکی از بخش های پارک آبی شهر فرنگ است که خود شامل  10 سرسره آبی، دو آبشار قارچی، یک آبشار بزرگ و سه تونل مارپیچی مخصوص کودکان است است. باید توجه کرد که تنها کودکان با قد بالا 140 سانتی‌متر مجاز به بازی در این محدوده هستند.
Black Moray از دبگر بخش‌های این پارک برزیلی است که در این قسمت سوار بر مار ماهی به طول حدود 67 متر و ارتفاع 11 متر مربع با سرعت 13 کیلومتر بر ساعت می‌شوید.
آخرین دسته از تفریحات پارک ساحلی فورتالزا بمب آدرنالینی است که احساس می‌کنید جریان خون در بدنتان روند کندی را پیش گرفته است حتما از این بخش پارک دیدن کنید.
این دسته از تفریحات پارک آبی برزیل Aquatic pleasures full of adrenaline نام دارد و دارای بخش‌های مختلفی مانند Insane، Chills و Arrepius می‌باشد.
مجموعه Beach Park از ساحل ، پارک آبی و استراحتگاه تشکیل شده است و سالانه تقریباً از یک میلیون بازدید‌کننده پذیرایی می‌کند. پارک بیچ یکی از مکان های فیلمبرداری فیلم کمدی برزیلی تازه کار شورشی نیز بوده است.
ویزای توریستی- ایتالیا - کاریز

5. پارک هیدرومانیا – رم ، ایتالیا

وقتی هوا در رم گرم می‌شود، به سمت تنها پارک آبی شهر بروید تا خنک شوید. پارک آبی Hydromania که در خارج از شهر رم  واقع شده است ، این پارک پرسرعت‌ترین سرسره آبی در ایتالیا را نیز دارد.

این پارک دارای انواع سرسره‌های آبی، استخر‌های مختلف و ماشین‌ها و ورزش‌های آبی می‌باشد. مینی کلاب این پارک آبی مخصوص بچه‌های کوچک می‌باشد که تفریحات مخصوص به آن‌ها در این قسمت گنجانده شده است.

این پارک بازی ها و نمایش‌های سازمان یافته ، موسیقی و یک گردش تفریحی خوب تابستانی را در رم ارائه می‌دهد.

وجود رستوران‌ها ، خوراکی‌های خوش‌مزه  اطمینان حاصل می‌کند که در طول روز گرسنه و تشنه نخواهید ماند.

وسط این همه بازی و هیجان، فرصت خوردن بهترین بستنی‌های دنیا و معروف ایتالیا را هم به خودتان بدهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید