هامبورگ-آلمان-کاریز-سفر-ویزا

درباره پارک ملی دریای وادن هامبورگ چه می‌دانید؟ – آلمان

درون مرزهای کشور آلمان شهرهای جذابی وجود دارد که توریست‌های بیشماری را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کنند. آلمان مملو از تنوع بوده و جاذبه‌های فراوانی برای بازدید دارد.

آلمان به عنوان قطب اقتصادی اروپا شناخته شده ، و در بخش غربی قاره اروپا واقع شده است که از لجاظ موقعیت جغرافیایی در همسایگی فرانسه، اتریش،سوئیس، لهستان و جمهوری چک قرار گرفته است.

مساحت کلی کشور آلمان حدود ا357.121 کیلومتر مربع می‌باشد.

در این مقاله کاریز شما را با جاذبه‌ی فوق‌العاده‌ای در حوالی شهر هامبورگ آشنا می‌کند.

پارک ملی دریای وادن هامبورگ تا چشم قدرت دید دارد، در آبی بی‌کران گسترده شده است. نقطه‌ای است که شن‌های ساحلی درون جزر و مد تا دریای شمال ناپدید می‌شوند.

 

 

ویزای-توریستی-آلمان

 

پارک ملی دریای وادن هامبورگ  Hamburg Wadden Sea National Park

مطابق حکم پارلمان هامبورگ در 9 آوریل 1990 ، منطقه به عنوان پارک ملی دریای هامبورگ وادن طبقه‌بندی شد. در 5 آوریل 2001 منطقه پارک ملی گسترش یافت.

پارک ملی دریای هامبورگ وادن در شمال آلمان قرار گرفته و گروه کوچکی از جزایر را که در رود Elbe درست در ساحل کوکسهاون واقع شده‌اند احاطه کرده است.

رود البه یکی از رودهای بزرگ اروپای مرکزی است. که طول کلی آن 1094 کیلومتر (680 مایل) است.  این پارک در حدود 100 کیلومتری شهر هامبورگ واقع شده است همچنین مساحتی در حدود 13750 هکتار دارد.

این پارک دارای سه جزیره می‌باشد که زمین‌های گل آلود وسیعی در اطراف خود دارند. بهترین روش برای لمس این طبیعت زیبا، سفر کوتاه با قایق می‌باشد که به سوی آب‌های سرد شمالی حرکت کنید و زیبایی‌های طبیعی و حیات‌وحش تماشایی این پارک را از نزدیک نظاره باشید.

چشم‌انداز پارک ملی دریای هامبورگ وادن شامل تپه‌های گل آلود ساحلی ، باتلاق‌های نمکی ، نهرهای کم عمق ، میله‌های ماسه‌ای (Plaaten) و جزایر تپه‌ای است.

این پارک شامل دو بخش منطقه 1 و 2 می‌باشد که مناطق منطقه 1 تحت حفاظت ویژه‌ای قرار دارند. بنابراین ، به عنوان مثال پیاده‌روی در تپه و سواری با کالسکه و اسب فقط در مسیرهای تعیین شده مجاز است.

تور-آلمان-هامبورگ

در داخل پارک ملی حدود 2000 گونه حیوان نیز وجود دارد که از این تعداد حدود 250 گونه فقط در شوره زارهای دریای وادن وجود دارند.

تقریباً 180،000 پرنده از جمعیت شمال غربی شلدوک نیز از ژوئیه تا سپتامبر در دریای وادن روزگار می‌گذرانند ، که توسط سه پارک ملی در ایالت‌های نیدرزاکسن ، شلسویگ-هولشتاین و هامبورگ محافظت می‌شود.

حدود 1000 جفت عقب نیز از دریای شمال به عنوان منطقه تولید مثل استفاده می کنند. بیشتر آنها در جزیره Amrum تولید مثل می کنند.

در کل 10-12 میلیون گوزن ، غاز ، اردک و ماهی دریایی در این پارک ملی وجود دارد. همچنین این پارک به ویژه در زمینه حفاظت از پرندگان با انجمن جوردسند همکاری نزدیکی دارد.

جزیره‌ی نورک (Neuwerk) در این منطقه مانند آینه‌ای گذشته را نشان می‌دهد و گردشگرانی که به تاریخ علاقه دارند بهتر است به سوی این جزیره سفر کرده و از تاریخ جالب جزیره لذت ببرند.

در این جزیره برج مستحکم قدیمی را مشاهده خواهید کرد که قدمت آن به دوره ی پیمان هانزایی باز می‌گردد.

همچنین پارک ملی دریای وادن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. مدیریت پارک ملی مسئول مراقبت از ذخیره‌گاه زیست کره و جنبه‌های ملی آن است.

و از سال 1992 پارک ملی دریای وادن به عنوان ذخیره‌گاه زیست کره تعیین شده است ، این چیزی که اهمیت پارک را افزایش می‌دهد ، زیرا از آن زمان مطابق برنامه یونسکو ، “انسان و زیست کره” تحت حفاظت بین‌المللی قرار گرفته است.

آلمان-گردی-آژانس-کاریز


آدرس: آلمان ، هامبورگ ، پارک ملی دریای هامبورگ وادن ایستگاه پارک ملی نوورک ، تورموورت

با کاریز سفری به شهرهای زیبای آلمان  داشته باشید.

از شهر پاساو ، آلمان چه می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید