کاریز

سفری کوتاه به دو شهر زیبای بلژیک

شهر آنتورپ   Antwerp

مدت‌هاست که شهر هلندی زبان آنتورپ به عنوان مرکزی برای صنعتگران و هنرمندان و همچنین یک بندر تجاری فعال شناخته می‌شود.

آنتورپ دومین شهر بزرگ کشور بلژیک است که یکی از زیباترین ایستگاه‌های قطار در کل اروپا را در خود جای داده است.

اگر از آنتورپ با قطار به بروکسل سفر کنید حدود ۴۵-۶۰ دقیقه طول می‌کشد.

بازدید کنندگان می‌توانند در Grand Place  شهر قدیمی برای دیدن خانه‌های اصناف تاریخی و تالار شهر قدیمی Stadhuis گشت و گذار کنند.

بناهای تاریخی بیشتری را می‌توان در این نزدیکی یافت ، از جمله موزه Plantin-Moretus و خانه روبنس Rubenshuis ، که هر دو مجموعه برای عموم آزاد است.

موزه‌های آنتورپ از بهترین موزه‌های بلژیک است و موزخ آن استروم (MAS) شامل انواع مختلفی از نمایشگاه است که شما را به اعماق تاریخ ، محلی و جهانی فرو می‌برد.

موزه هنرهای زیبا سلطنتی و همچنین موزه مایر ون دن برگ بر هنرهای زیبا که توسط برخی از مشهورترین هنرمندان شهر از جمله ون دایک ، روبنس و جورداینس تولید شده است ، تمرکز دارند.

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده در شهر ، موزه خط ستاره سرخ است که در ساختمان بندر سابق ، شرکت کشتی بخار واقع شده است و موج گسترده مهاجرت در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 را بررسی می‌کند.

کشور بلژیک-کاریز-تور

آنتورپ همچنین دارای جاذبه‌های عالی برای خانواده‌ها است ، که در نزدیکی ایستگاه مرکزی آنتورپ که به آن ایستگاه میانی نیز گفته می‌شود واقع شده‌اند.

بازدید بدون توقف در Chocolate Nation که در آن می‌توانید با شکلات بلژیکی آشنا شوید و البته آن را با توجه به محتوای قلب خود نمونه برداری کنید ، خالی از لطف نیست.

در نزدیکی آن ، باغ وحش آنتورپ بچه‌ها را با بیش از 6000 حیوان مشغول می‌کند در حالی که والدین از معماری دیدنی که از تولید مثل معابد باستان گرفته تا آرت دکو را در بر می‌گیرند ، بازدید می‌کنند.

برای توریست‌هایی که به دیدیدن معماری و آثار هنری کلیسایی علاقه دارند گزینه‌های مختلفی وجود دارد که مشهورترین آن‌ها کلیسای سنت پل (Sint-Pauluskerk) است.

این کلیسای اواخر گوتیک بین سال‌های 1517 و 1639 ساخته شده و نقاشی‌های جوردنس ، ون دایک و روبنس را در خود جای داده است.

کلیسای جامع بانوی آنتورپ (Onze Lieve Vrouwkathedraal) ، بزرگترین کلیسای گوتیک در کشور ، در قلب شهر قدیمی در نزدیکی Grand Place واقع شده است ، و کلیسای سنت جیمز (Sint-Jacobskerk) بهترین کلیسای باروک شهر است.

کشور بلژیک-کاریز-تور

شهر لوون   Leuven

با وجود ویرانی‌های فراوان در طول هر دو جنگ جهانی ، تعداد زیادی از برجسته‌ترین بناهای تاریخی لوون هنوز پابرجا هستند.

این شهر معروف بلژیک فقط نیم ساعت با قطار از بروکسل فاصله دارد. این شهر پر از خیابان‌های سنگ فرش شده دوست داشتنی و آرام است که محل قرارگیری کافه‌های متعدد شهر است.

گردشگران می توانند بازدید خود را از مرکز شهر قدیمی در Grote Markt شروع کنند ، منطقه‌ای که بعد از سا‌ل‌ها هنوز مرکز فعالیت‌های اجتماعی شهر است.

در بالای میدان قدیمی شهر ، کلیسای سنت پیتر (Sint-Pieterskerk) قرار دارد ، که نمونه‌ای چشمگیر از معماری گوتیک برابانت است و موزه هنرهای مذهبی موزه Stedelijk voor Religieuze Kunst را در خود جای داده است.

تالار شهر قدیمی (Stadhuis) نیز در همان محل دارای نمای تزئین شده که با 236 شکل به نمایش می‌گذارد.

کشور بلژیک-کاریز-تور

از قرن پانزدهم ، دانشگاه لوون به عنوان یکی از معتبرترین موسسات اروپا شهرت دارد.

در محوطه دانشگاه گسترده ، گردشگران می‌توانند نمونه‌های بیشتری از ساختمان‌های اولیه را که در طول اعصار ساخته شده‌اند ، تماشا کنند.

گروه جذاب دیگری از خانه‌های تاریخی را می‌توان در Groot Begijnhof یافت ، جامعه‌ای که در قرن سیزدهم تأسیس شده است.

یک مجموعه عالی از صنایع دستی و هنری محلی در M-Museum Leuven نگهداری می‌شود ، و همچنین نمایشگاه‌هایی که شامل هنرهایی از سراسر جهان است ، از زمان کلاسیک تا به امروز و همه رسانه‌های هنری را در بر می‌گیرد.

طبیعت شناسان از باغ گیاه شناسی لوون Kruidtuin قدردانی می‌کنند که در اوایل قرن هجدهم به عنوان باغ گیاهان دارویی برای دانشجویان دانشگاه طراحی شده است.

کشور بلژیک-کاریز-تور

همه چیز درباره شهر زیبای گنت در بلژیک

معرفی کشور بلژیک


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید