آژانس کاریز

تفریحات شگفت‌انگیز ایتالیا – تور ایتالیا

دیدن برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی جهان مطمئناً در هنگام سفر به ایتالیا در لیست همه قرار دارد. اما شرکت در یک فعالیت یا امتحان کاری جدید ، به ویژه چیزی که مردم محلی با شما به اشتراک می‌گذارند ، بُعد خاصی به سفر شما می‌بخشد.

ایتالیا چیزهای زیادی دارد که در جهان شهرت دارند از جمله غذاهای خوشمزه‌اش که هزاران رستوران از جمله پیتزا فروشی‌های فراوانی در ایتالیا دیده می‌شود.

علاوه بر اینکه هر شهر تعداد زیادی کافه دارد ایتالیا مرکز خرید کردن نیز است. طراحی و سبک ایتالیایی در جهان مشهور است و برخی از فروشگاه‌های افسانه‌ای و جالب در همه مراکز خرید وجود دارد.

تأثیر ایتالیا بر جهان را می‌توان در سراسر این کشور، در آثار هنری زیبا، خرابه‌های باستانی و کاخ‌ها و قلعه‌های حیرت‌انگیز بر فراز صخره‌ها یافت.

در ادامه آژانس کاریز شما را با لیستی از بهترین کارهایی که می‌توانید در ایتالیا انجام دهید آشنا می‌کند.

آژانس کاریز

1. پیاده روی و لذت بردن از جاذبه‌های منطقه چینکو تره

چینکو تِرّه (Cinque Terre) منطقه‌ای در ایتالیا است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و همچنین یک پارک ملی نیز محسوب می‌شود.

نام چینکو تره به معنی پنج سرزمین است که از ۵ دهکده‌ی منحصربه‌فرد تشکیل شده که بر فراز صخره‌های ناهموارِ مشرف به نوار ساحلی مشهور ریویرا واقع شده‌اند.

بهترین زمان برای رفتن به این منطقه بهار و پاییز است که هم ازدحام جمعیت وجود ندارد و هم از تابش مستقیم آفتاب تابستان که در طول مسیرها سایه کمی وجود دارد در امان هستید.

ولی اگر در تابستان پیاده روی در این منطقه را تجربه می‌کنید ، سعی کنید صبح زود شروع به این کار کنید.

همچنین منطقه چینکو تره بین لا اسپتزیا (La Spezia) و لِوانتو (Levanto) واقع شده و شما می‌توانید در این ناحیه مزارع زیبای زیتون، رستوران‌های سنتی و آب‌های لاجوردی‌ رنگ را در امتداد مسیر ساحلی مشاهده کنید.

Monterosso مونتروسو در شمالی‌ترین قسمت این منطقه واقع شده و بزرگترین روستا و تنها روستای دارای ساحل شنی بزرگ است.

ورناتزا Vernazza با خانه‌های رنگارنگ و بندر کوچکش خص و دینی است. کورنیلیا Corniglia ، تنها دهکده‌ای که به دریا متصل نیست ، با یک پلکان با بیش از 350 پله قابل دسترسی است.

مانارولا Manarola قدیمی‌ترین روستای این منطقه است. ریوماجوره Riomaggiore آخرین دهکده‌ی این منطقه که در شرق منطقه‌ی چینکو تره واقع شده است.

آژانس کاریز

2. شرکت در تور دریاچه کومو با قایق

زیباترین دریاچه در منطقه‌ی ایتالیا ، دریاچه کومو است که توسط دامنه‌های شیب‌دار کوه و فضای سبز و پر از شهرهای جمع و جور و ویلاهای باشکوه احاطه شده است.

این دریاچه با نام لاریو نیز شناخته می‌شود. دریاچه‌‌ی کومو در شمال کشور ایتالیا و در ۲۵ کیلومتری شهر میلان واقع شده است.

این دریاچه از زمان روم ، سلطنت و اشراف را به سواحل دوست داشتنی خود در لومباردی (Lombardy) کشانده است ، منطقه‌ای به مساحت ۱۴۶ کیلومترمربع را در برمی‌گیرد و محلی ایده‌آل برای تماشای آب و کشف ایتالیا با قایق است.

گشت و گذار در دریاچه با قایق و عبور از میان ویلاهای خیره کننده و خانه‌های اشرافی و باغ‌های زیبایی که اطراف آن‌ها را احاطه کرده‌اند و تماشای چشم‌انداز اطراف دریاچه با جنگل‌های کوهستانی و دهکده‌های سنتی ، قطعاً یکی از بهترین کارها برای انجام در ایتالیا است.

شما می‌توانید روز خود را در قایق سپری کنید ، مسیری را انتخاب کنید که در بیشترین شهرهای ممکن متوقف شود و از منظره همیشه در حال تغییر روستاهای پاستلی ، ویلاهای بزرگ ، باغ‌ها و قله‌های پوشیده از برف که پس زمینه‌ی کارت پستالی را تشکیل می‌دهند لذت ببرید.

آژانس کاریز برای رفاه مسافرین خود در تور ایتالیا بازدید از این دریاچه‌ی منحصر بفرد را گنجانده است.

آژانس کاریز

3. بازدید از ناپل ، زادگاه پیتزا

ناپل یک شهر اروپایی با بزرگترین مرکز تاریخی در ایتالیا است ، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که کلیساها و بناهای تاریخی زیادی برای بازدید در این شهر وجود دارد.

ناپل همچنین به دلیل داشتن غذای سبک بسیار مشهور است. همچنین این شهر را می‌توان زادگاه پیتزا که در دهه 1600 به عنوان غذای خیابانی در ناپل ایجاد شد ، دانست.

یکی از دلایل سفر به ناپل، می‌تواند امتحان مشهورترین خوراکی آن در قالب پیتزایی لذیذ باشد. شما در سراسر این شهر پیتزافروشی‌ها و رستوران‌های متعددی را خواهید یافت که همه‌ی آن‌ها پیتزاهایی لذیذ با طعمی باور نکردی را ارائه می‌دهند.

بازدید از این شهر را با مرکز تاریخی و Duomo آن شروع کنید میدان Piazza del Plebiscito ، یک میدان عظیم و بسیار فتوژنیک با بناهای تاریخی زیبا و اطراف آن پارک ویگیلیانو و نمای باشکوه آن از بالای خلیج از موزه باستان شناسی که اشیا مربوط به منطقه باستان شناسی پمپی را در خود جای داده است دیدن کنید.

به شهر پمپی بروید ، جایی که حدود 40 دقیقه با اتوبوس یا قطار از ناپل فاصله دارد و آثار به جا مانده ناشی از فوران کوه وزو را ببینید.

آژانس کاریز


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید