لیستی از بهترین تفریحات شهر کن – فرانسه

ریویرای فرانسه ، آن بخش آفتاب گیر در سواحل جنوبی فرانسه در دریای مدیترانه ، شهرت خود را برای استراحتی طولانی ، با سواحل شنی و کافه‌های شیک فراهم می‌کند.

شهر استراحتگاهی کن با سواحل بکر ، هتل‌های لوکس ، بوتیک‌ها و رستوران‌های خاص خود به طور ایده آل برای سفرهای روزانه در اطراف منطقه ، از جمله تورهای راهنمای ساحل واقع شده است.

گردشگران در امتداد ساحل ، سنت تروپز فرصتی دیگر برای آفتاب گرفتن در آفتاب مدیترانه را دارند ، در حالی که از بناهای تاریخی مانند ارگ ، ساخته شده در اوایل قرن 17 نیز بازدید می‌کند.

و اگر عاشق دیدار افراد مشهور هستید ، بهترین زمان برای دیدن ستاره‌های دنیا در جشنواره فیلم کن است که معمولاً در ماه مه برگزار می‌شود.

در ادامه‌ی مقاله قبلی آژانس کاریز شما را جاذبه‌های دیگر در شهر رویایی کن آشنا می‌کنیم.

آژانس کاریز

جشنواره فیلم کن

از بین تمام کارهایی که می‌توان در ریویرای فرانسه انجام داد ، مهمترینشان جشنواره کن است. این رویداد معتبر فرش قرمز قطعاً یکی از بزرگترین لحظات سال در کن است.

در این جشنواره ستارگان سینما و فیلمسازان از سراسر جهان و همچنین طرفداران و روزنامه نگاران زیادی حضور دارند. در اصل جشنواره کن برای رقابت با جشنواره فیلم ونیز تاسیس شد.

این جشنواره از اولین بار در سال 1946 به دلیل کشف ، حمایت و تبلیغ فیلم‌های عالی شهرت بین المللی پیدا کرده است.

وقتی مشهورترین نام‌های دنیای فیلم به شهر می‌آیند ، کن هر سال زنده می‌شود. اگرچه این جشنواره در سراسر شهر در هر تئاتر ، سینما و هتلی برگزار می‌شود ، اما تمرکز اصلی در شیک‌ترین خیابان شهر ، La Croisette است.

آژانس کاریز

کاخ جشنواره‌ها و کنگره‌ها

کاخ جشنواره‌ها و کنگره‌ها مکان جشنواره فیلم کن است. این ساختمان توسط معماران بنت و دروت طراحی شده است و در سال 1982 تکمیل شد و در طول سال برای رویدادها ، کنفرانس‌ها ، کنسرت‌های موسیقی و جشنواره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاخ جشنواره‌ها مجموعه‌ای چشمگیر از ساختمان‌ها است که شامل سالن‌های دیداری متعدد با پیشرفته ترین سیستم‌های صوتی و روشنایی است.

یک پروژه نوسازی در سال 2015 به پایان رسید ، که شامل تغییراتی در راه پله ورودی معروف و صندلی‌های Grand Auditorium Louis Lumiere بود. سرسرا نیز نوسازی شد و اکنون روشن‌تر و جادارتر شده است.

آژانس کاریز

موزه لا کاستر

بر روی تپه‌ای مشرف به خلیج کن ، موزه لا کاستر یک بنای تاریخی طبقه بندی شده قرار دارد ، قلعه‌ای قرون وسطایی که قبلا صومعه راهبان لرین بوده است.

این محوطه که توسط یک باغ مدیترانه‌ای احاطه شده است ، دارای چشم اندازهای استثنایی از خط ساحلی و دریا است.

موزه کاستر دارای مجموعه‌ای عالی از آثار باستانی مدیترانه‌ای ، هنرهای بدوی پیش از کلمبیا و نقاشی‌های منظره پرووانس در قرن نوزدهم است.

چندین اتاق کوچک دارای اشیای هنری عجیب و غریب از اقیانوسیه و هیمالیا هستند. همچنین مجموعه گسترده‌ای از آلات موسیقی از سراسر جهان وجود دارد.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند به بالای برج قرن 12 ساختمان صعود کنند. این مکان دیدنی پانوراماهای 360 درجه از مناطق اطراف را به نمایش می‌گذارد.

آژانس کاریز

 

سواحل خصوصی در کن

سواحل خصوصی شیک که به هزینه ورودی نیاز دارند در امتداد بلوار کرویزت شامل Plage Croisette ، با یک رستوران شیک است که غذاهای پرووانسال را سرو می‌کنند.

این سواحل که دارای یک رستوران شیک ، دوش و اتاق رختکن هستند. و ساحل Bâoli ، که دارای یک رستوران مخصوص با غذاهای عالی است.

در یک محیط ساکت و آرام در نزدیکی بندر کانتو قرار دارند ، کلوپ‌‌های ساحلی خصوصی در نزدیکی Plage du Bijou گزینه‌های عالی برای غذا خوردن و چشم انداز شگفت انگیز دریا هستند.

این مکان‌ها عصرانه غذای بیرون از منزل را با سرگرمی موسیقی ارائه می‌دهد. تمام سواحل خصوصی دارای امکانات عالی و همچنین صندلی‌های استراحت و چترهای چوبی موجود برای اجاره هستند که به علاقه‌مندان به گرفتن آفتاب می‌توانند از یک تجربه دلنشین و آرامش بخش لذت ببرند.



دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید