آژانس کاریز

وسایل ضروری در سفر به پاریس – پارت دوم

اگر مطمئن نیستید برای سفر خود به پاریس چه چیزهایی را باید تهیه کنید و همراه خود ببرید در این مقاله از آژانس کاریز که در ادامه‌ی مقاله قبلی برای کمک به شما عزیزان تهیه شده است لیست کاملی از همه چیزهایی که باید در سفر به پاریس با خود ببرید و برخی موارد که باید کاملاً در خانه بگذارید و نیازی به بردنشان نیست آشنا می‌شوید.

 

آژانس کاریز

 

چتر

پاریس فوق العاده است ، اما آب و هوای آن یک داستان دیگر است. بنابراین حتی اگر در تابستان از این شهر بازدید می‌کنید ، ممکن است با بارش کمی باران مواجه شوید.

به همین دلیل است اگر می‌خواهید که عکسهایتان زیبا به نظر برسید ، و اگر قطعاً نمی‌خواهید لباس‌های زیبایتان خیس شوند و تمام روزتان را خراب کند.

حتما یک چتر کوچک به همراه داشته باشید که به راحتی بتوانید آن را در کوله پشتی خود جا بدهید. اگر چتر در خانه ندارید ، می‌توانید آن را در پاریس پیدا کنید ، اما فراموش نکنید که این شهر نه تنها یکی از زیباترین شهرهای اروپا است ، بلکه یکی از گران‌ترین شهرها نیز محسوب می‌شود.

بنابراین ایده خوبی برای پرداخت 10 یورو برای چتر نیست به جای آن می‌توانید یک کرپ خوب یا یک سوغات خوب بخرید و نگران روزهای بارانی نباشید ، حتی اگر باران ببارد ، همیشه کاری در پاریس برای انجام وجود دارد.

آژانس کاریز

قمقمه‌ی آب

در فرانسه ، نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر اروپا ، نوشیدنی‌ها ممکن است کمی گران باشد ، بنابراین اگر می‌خواهید در مخارج خود صرفه کنید ، همیشه یک بطری آب قابل استفاده مجدد با خود ببرید.

در شهر مطمئناً مکان‌هایی برای پر کردن آن پیدا خواهید کرد ، خصوصاً در باغ‌های عمومی و اماکن توریستی و نگران نباشید ، زیرا که تقریباً در همه جای پاریس می‌توانید آب آشامیدنی پیدا کنید ، بنابراین دوست‌دار محیط زیست باشید و از بطری خود استفاده مجدد کنید.

آژانس کاریز

کیف کمری

یک کیف کمری که در آمریکای شمالی به آن بسته فانی می‌گویند هنگام بازدید از شهر می‌تواند بسیار مفید باشد. این وسیله‌ی ایده آل برای قرار دادن اسناد ، کارت اعتباری و پول شما است.

کوچک و راحت است و یکی از بهترین وسایل برای دور نگه داشتن اشیای قیمتی خود از چشم کنجکاو دیگران است. کیف کمری مدل‌های مختلفی دارد ، اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک مدل کوچک انتخاب کنید که بتوانید آن را بین شلوار و تیشرت خود پنهان کنید ، به طوری که هیچ کس نداند که شما یکی از آن‌ها را دارید.

آژانس کاریز

ژاکت مناسب

در پاریس ، همیشه باید به آب و هوا توجه کنید. بنابراین حتی اگر تابستان باشد و هوا پیش بینی کند که بعد از ظهر دمای هوا 35 درجه خواهد بود ، فراموش نکنید که شب‌ها ممکن است سردتر باشد ، بنابراین اگر می‌خواهید از عصرها در شهر لذت ببرید ، فراموش نکنید ژاکت یا سویشرت متناسب با فصل ، چیزی سبک برای تابستان و چیزی ضخیم‌تر برای پاییز و بهار انتخاب کنید و همراه داشته باشید.

همچنین اگر در زمستان به پاریس می‌روید ، دیگر به ژاکت احتیاج ندارید ، بلکه به یک لباس گرم مانند کاپشن ضخیم و یا یک کت بزرگ و هر آنچه همراه آن است مانند روسری ، دستکش ، کلاه و … لازم است. در پاریس ، زمستان‌ها واقعا هوا سرد است.

آژانس کاریز




       

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید