بهترین مکان‌ها برای بازدید در آسیا

مقاصد عالی و مهیج بسیاری در آسیا وجود دارد که این تصمیم گیری را برای رفتن به بهترین آن‌ها دشوار می‌کند.

از بزرگترین شهرها گرفته تا جزایر دور افتاده ، برترین نقاط سفر آسیا دوزهای دلچسب از ماجراجویی ، تاریخ و فرهنگ باستان را ارائه می‌دهند.

آژانس کاریز برای کمک به شما در برنامه ریزی سفر لیستی از بهترین مکان‌های سفر در آسیا را برایتان تهیه کرده است.

آژانس کاریز

چیانگ مای ، تایلند

چیانگ مای یکی از جالب‌ترین مقاصد تایلند است که قطعاً مانند بانکوک سر و صدا دارد اما به لطف کوه‌های اطراف و موقعیت در شمال غربی کشور ، شرایط بهتری را برای پذیرائی از گردشگران فراهم می‌کند.

اکثر اقدامات توریستی در شهر قدیمی چیانگ مای اتفاق می‌افتد ، جایی که راهبان با لباس نارنجی از معابد زیادی هنگام عبور لبخند می‌زنند.

چیانگ مای از جشنواره‌های فرهنگی متعدد و بازارهای گسترده شبانه گرفته تا کوهپیمایی و تعداد زیادی از معابد زیبا ، سالانه بیش از یک میلیون بازدیدکننده را به خود جلب می‌کند.

چیانگ مای مطمئناً محبوب‌ترین در میان 10 مکان برتر برای بازدید در تایلند است.

برنامه سفر شما باید شامل تورهایی از معابد نفسگیر مانند Wat Chedi Luang و Wat Phra Singh ، سفر به بازارهای شبانه ، بازدید از یک مکان مقدس ، بازدید از یک پناهگاه فیل و گشت و گذار در پارک ملی زیبای Doi Suthep-Pui باشد.

آژانس کاریز

پکن ، چین

یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان ، پکن همچنین یکی از قدیمی‌ترین شهرها است. با قدم زدن در هوتونگ‌های پکن ، کوچه‌های باریکی که با خانه‌ها و حیاط‌های سنتی صف کشیده‌اند ، می‌توانید به آن تاریخ نگاه کنید.

پایتخت چین هفت مکان میراث جهانی یونسکو را شامل می‌شود ، از جمله کاخ تابستانی امپریال و باغ‌های آن ، قدیمی‌ترین کانال در جهان و شهر ممنوعه یک مجموعه کاخ که از دهه 1420 به مدت 500 سال به عنوان خانه امپراطوران چین عمل کرده است.

شهر ممنوعه تقریباً از 1000 ساختمان مختلف تشکیل شده است که یکی از چشمگیرترین جاذبه‌های گردشگری پکن است. علاوه بر این چندین بخش از دیوار بزرگ را می‌توان در پکن یافت.

این شهر همچنین بتکده‌ها و معابد با ظاهری منحصر به فرد از جمله معبد هشت طرفه تیانینگ قرن 12 و همچنین تقریبا 150 موزه و گالری را برای بازدید به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

همچنین موزه نظامی انقلاب مردم چین و موزه هنر ملی چین مجموعه‌های عظیمی دارند که ارزش بازدید را دارند.

آژانس کاریز

جیپور ، هند

برای تعجب از معماری باورنکردنی به پایتخت راجستان سفر کنید. دهلی نو و بمبئی ممکن است شناخته شده‌ترین شهرهای هند باشند ، اما جیپور  عنوان زیباترین شهر هند را به خود اختصاص داده است.

جیپور همچنین به دلیل رنگ منحصر به فرد سنگی که برای ساخت بسیاری از سازه‌های اطراف به کار رفته است ، “شهر صورتی” نیز نامیده می‌شود و همچنین محل زندگی صنعتگران است.

در اینجا صنعتگران از چاپ بلوک و سفال آبی گرفته تا شلاک کاری تولید می‌کنند. بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و جذاب در جیپور شگفتی‌های معماری از جمله کاخ خیره کننده جال محل است که در مرکز دریاچه من ساگار قرار دارد.

جیپور ، بزرگترین ادعای هند برای شهرت ، طلسم کردن هاوا محل ، کاخی صورتی است که از تاج کریشنا (خدای هندو) الگو گرفته و 953 پنجره حیرت انگیز در آن قرار دارد.

این پنجره‌ها به خانم‌های خانواده سلطنتی ، اجازه می‌دادند رفت و آمدهای شهر را بدون دیده شدن مشاهده کنند.

قلعه Jaigarh ، Panna Meena ka Kund و Jantar Mantar ، که جزء میراث جهانی یونسکو نیز هستند در این شهر قرار دارند که ابزارهای نجومی با قدمت را به نمایش می‌گذارد.

 

آژانس کاریز


معرفی سه مورد از بهترین مقاصد گردشگری در آسیا

شبه جزیره ماکائو – چین

شادی را در دره شادی تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید