آژانس کاریز

لوکس‌ترین هتل‌های آسیا

سطح راحتی هتل‌ها متفاوت است و این همان چیزی است که یکی را از دیگری متمایز می‌کند. برخی هتل‌ها مانند “بهشت روی زمین” با امکانات خارق‌العاده و عجیب هستند که در مکان‌های عالی و دید بی‌نظیر واقع شده‌اند.

اگر بودجه نامحدودی دارید و به دنبال تجربه اقامتی باور نکردنی در هر نقطه از جهان هستید ، در این مقاله‌ی آژانس کاریز با پنج مورد از بهترین هتل‌ها و البته گران‌ترین آن‌ها در سال 2021 آسیا آشنا شوید.

آژانس کاریز

سونوا فوشی ، مالدیو

Soneva Fushi ، اولین مخفیگاه به سبک “رابینسون کروزو” در مالدیو ، در جزیره گرمسیری خصوصی Kunfunadhoo در Baa Atoll ، در ذخیره‌گاه جهانی زیست کره یونسکو واقع شده است. بی‌شک اقامت در این هتل می‌تواند رویای هر کسی باشد.

این جزیره که 1400 متر طول و 400 متر عرض دارد در میان بزرگترین جزایر مالدیو قرار دارد. غیر از آب‌های شفاف ، سواحل سفید و آب و هوای گرمسیری ، پوشش گیاهی غنی غیرمعمول جزیره یک تجربه بی‌نظیر طبیعی را ارائه می‌دهد.

ویلاهای مجلل عظیم ، چند خوابه ، افسانه‌ای و خانه‌های خصوصی در میان شاخ و برگ‌های گرمسیری پراکنده پنهان شده‌اند که تصویری غیر قابل وصف را به وجود می‌آورد.

متناسب با مضامین فریب خورده ، بسیاری از آن‌ها شبیه خانه‌های درختی ساخته شده‌اند. همه به قسمت خصوصی ماسه‌های سفید قندی خود باز می‌شوند و اکثر آن‌ها دارای استخرهای شنای اختصاصی آب دریا هستند.

Soneva Fushi همچنین در لیست 10 برتر از بهترین هتل‌های مالدیو ، بهترین هتل‌های خانوادگی در جهان ، حیرت انگیزترین عقب نشینی‌های ساحلی در آسیا ، بهترین استراحتگاه‌های مالدیو برای غواصی و حیرت‌انگیزترین سواحل زیبای هتل درجهان وجود دارد.

آژانس کاریز

 

راج پالاس ، هند

کاخ راج که در سال 1727 ساخته شد ، یکی از اولین کاخ‌های شهر بود و بازتابی کم از عناصر دوره مغول را می‌دهد. این هتل گرانترین هتل آسیا با نرخ روزانه بیش از 43000 دلار می‌باشد.

این هتل لوکس در مرکز جیپور با فضای داخلی جذاب با لوسترهای کریستال و سقف‌هایی با ارتفاع دو برابر سقف‌های عادی ، دارای استخر آرامش و کلوپ سلامتی است.

همچنین این کاخ یکی از کاخ‌هایی است که ماهاراجه در آن زندگی کرده و به شکوه و جذابیت اولیه خود بازگردانده شده است.

هر اتاق منحصر به فرد است و به نظر می‌رسد هنوز روح مهمانان برجسته‌ای را که زمانی در اینجا اقامت داشتند دمیده است. اتاق‌ها علاوه بر بزرگی به تزئینات سنتی هند و مبلمان عتیقه مزین شده‌اند.

امکانات مدرن شامل تلویزیون کابلی و تهویه مطبوع و امکانات حمام برتر و Wi-Fi رایگان را نیز ارائه شده است. بسیاری از اتاق‌ها قطعاتی از مجموعه موزه خانواده سلطنتی را دارند. مهمانان می‌توانند از منظره زیبای باغ و حیاط و استخر لذت ببرند.

آژانس کاریز

برج العرب جمیرا ، دبی

سومین مورد از لیست هتل برج العرب در دبی است که همه با آن آشنایی دارند. این هتل یکی از شگفتی دنیای مدرن و چهارمین هتل بلند جهان است. شکل ساختمان یادآور بادبان کشتی است. صفحه هلی کوپتر دارد و تام رایت هتل را طراحی کرده است.

برج العرب جمیرا با ارتفاع 321 متر 14 متر بلندتر از برج ایفل و تنها 60 متر کوتاه‌تر از ساختمان امپایر استیت نیویورک است.

برج العرب در فاصله 280 متری سواحل دبی در جزیره‌ای ساخته شده توسط بشر قرار گرفته است. میهمانان از طریق جاده و پلی که 340 متر طول دارد به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

سقف رستوران ژاپنی هتل ، Junsui ، با 21000 کریستال تزئین شده است که بنمایانگر راه شیری است و ارزش این نصب 1.3 میلیون درهم امارات است.

همچنین در ساخت این هتل بیش از 30 نوع سنگ مرمر Statuario در دیوارها و کفپوش‌ها بکار رفته است. این همان سنگ مرمری است که میکل آنژ هنرمند ایتالیایی برای خلق بسیاری از مشهورترین مجسمه‌های خود از جمله مجسمه داوود از آن استفاده کرده است.

آژانس کاریز

Six Senses Zighy Bay ، عمان

این هتل یک “گوهر پنهان” فوق العاده لوکس است که در شمال شبه جزیره مُسَندَم در عمان واقع شده است و فقط سفری دو ساعته اتومبیل از دبی فاصله دارد.

مکان این تفرجگاه زیبای بومی به سبک دهکده با مارینای اختصاصی‌اش بسیار تماشایی است ، از یک طرف کوه‌های چشمگیر و از طرف دیگر ساحل شنی 1.6 کیلومتری زیبایی آن را دو چندان کرده است.

این استراحتگاه احساس دور بودن از دنیای واقعی را می‌دهد ، با وجود این همه راحتی ، دسترسی آسان و لوکس بودن حسی فراتر از تصور را ارائه می‌دهد.

این اقامتگاه‌ها از خانه‌های سنتی عمان الهام گرفته شده‌اند و دارای سقف‌های بلند به سبک بومی ، منطقه نشیمن با رنگی زیبا و تخت‌های ابر مانند هستند.

همه ویلاها دارای استخر اختصاصی هستند ، جایی که مهمانان می‌توانند در خلوت دیوارهای سنگ فرش شده تازه شوند و آب تنی کنند. این ملک همچنین دارای یک مرکز آبگرم فوق العاده و چندین رستوران درجه یک است.

آژانس کاریز

Soneva Kiri ، تایلند

هتل Soneva Kiri یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کو کوت واقع در کشور تایلند است. این هتل یکی از استراحتگاه‌های منحصر به فرد در جهاناست کهi ترکیبی بی نظیر از لوکس ، طراحی سازگار با محیط زیست و تجربه‌های فراموش نشدنی و اصیل تایلندی را ارائه می‌دهد.

36 ویلا برای استراحتگاه (از جمله 11 اقامتگاه خصوصی) یکی از بزرگترین مجموعه ویلاها در جهان است. همه در ساحلی ایده آل و چترهای آفتاب گیر و جنگل‌های بارانی واقع شده‌اند و دارای استخرهای بی نظیر ، وسایل شیک ، باگ‌های برقی شخصی و خدمات بی عیب و نقص هستند.

از نکات جالب توجه می‌توان به سینمای هوای آزاد پارادیسو ، رستوران حرا بنز ، سالن شکلات و بستنی ، لانه مخصوص کودکان و غلاف غذای تماشایی سه راهی اشاره کرد.

فعالیت‌‌های ورزشی آبی مانند غواصی و قایقرانی در این مکان انجام می‌شود. هتل ۲.۷ کیلومتر از آبشار Klong Cha، از Fisherman Village حدود ۴.۵ کیلومتر و ۶۸.۴ کیلومتر از فرودگاه ترات فاصله دارد.

آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید