آژانس کاریز

بهترین مکان‌ها برای بازدید در بلژیک

بلژیک کشوری که از قلعه‌های قدیمی ، عمارت‌ها ، موزه‌ها و کلیساها گرفته تا معماری مدرن ، پاساژهای تفریحی و سرگرمی‌های جذاب را در برگرفته است. این گوهر اروپایی خانه بسیاری از مکان‌های دیدنی و جذاب برای انواع سلیقه‌ها است.

اگر قصد سفر به این کشور مسحورکننده را دارید ، در این مقاله‌ی آژانس کاریز لیست کاملی از مکان‌های دیدنی برای بازدید در بلژیک آورده شده است.

ممکن است در حین مرور لیست ، گزینه‌های قبلی شما خراب شود ، بنابراین توصیه می‌شود مکان‌ها را بر حسب زمان در دست ، برنامه سفر تعطیلات و موارد مشابه انتخاب کنید.

این مکان‌ها در بلژیک با نوید اضافه کردن ذره‌ای سرگرمی و هیجان به سفر شما مطمئنا آن را به یک سفر به یاد ماندنی تبدیل می‌کنند و اقامتی عالی را در کشور زیبای بلژیک خواهید داشت.

آژانس کاریز

آردن شهری برای ماجراجویی

آردن مقصد تپه‌ای و یکی از محبوب ترین مکان‌ها در بلژیک در بین علاقه مندان به ماجراجویی است. آردن که برای کوه نوردی ، کمپینگ و دوچرخه سواری ایده آل است ، دارای جنگل‌های انبوه ، صخره‌ها و غارهای فوق‌العاده‌ای است و به دلیل حیات وحش بلژیک و حیوانات وحشی مانند سیاه گوش ، گوزن و گراز وحشی شناخته شده است.

اگر ماجراجویی همان چیزی است که در سفر به بلژیک به دنبال آن هستید ، پس از سفر به آردن ناامید نخواهید شد. این مکان یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در بلژیک در یک روز است.

از جمله جاذبه‌های گردشگری این منطقه قلعه بویلون ، هان سور لس و هزارتوی باروو هستند. شما برای اقامت در این شهر می‌توانید به Azur en ، Hotel Eden و Hotel des مراجعه نمائید.

آژانس کاریز

تورنه شهر زیباترین کلیساهای جامع جهان

این شهر که در مرز بلژیک و فرانسه واقع شده است ، یکی از زیباترین کلیساهای جامع جهانی را در خود جای داده است. این شهر قطب هنر و مجسمه سازی است و در طول سال علاقه مندان به هنر و علاقه مندان به تاریخ را مجذوب خود می‌کند.

تورنه به عنوان یکی از زیباترین مکان‌ها برای بازدید در بلژیک ، دارای موزه‌ها و گالری‌های هنری عالی است. این شهر در ۸۵ کیلومتری جنوب‌غربی بروکسل واقع شده است.  شهر تورنای قدیمی ترین شهر بلژیک است.

اگر به دنبال چیزهای جالبی برای دیدن در بلژیک هستید ، به این مکان بروید. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به ناقوس تورنای ، موزه فولکلور و کلیسای جامع نوتردام اشاره کرد.

برای اقامت می‌توانید به هتل کلیسای جامع ، D ’Alcantara و Floreal le Panoramique بروید.

آژانس کاریز

مشلان شهری برای سفرهای دریایی

در نزدیکی آنتورپ شهر مشلان واقع شده است که یکی دیگر از مناطق پر جنب و جوش و زیبا در بلژیک است. مشلان از بسیاری جهات بی‌نظیر است.

این شهر مشهور به تورهای قایقرانی و سفرهای دریایی است و می‌توان از برج عظیم کلیسای جامع سنت رومبوت بالا رفت و از منظره نفس گیر بندر آنتورپ لذت برد و یا از مدرسه معروف دنیا کاریلیون که به دلیل درس‌های ساز پیچیده زنگ‌ها مشهور است دیدن کرد.

واقعاً غیرمنصفانه خواهد بود اگر هنگام صحبت درباره بهترین مکان‌ها برای بازدید در بلژیک ، از مشلان نام نبریم. از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به آبجوسازی هت آنکر ، کلیسای جامع سنت رامبولد و دامنه سبز Vrijbroekpark اشاره کرد.

برای اقامت می‌توانید سری به هتل هابیت ، بستر غربی ، و NH Mechelen بزنید.

آژانس کاریز

پارک ملی هوگه كمپن

یکی دیگر از مکان‌های گردشگری خیره کننده بلژیک ، پارک ملی Hoge Kempen اولین پارک ملی در بلژیک است که بین گنک و دره رود موز واقع شده است.

این پارک با مساحت بیش از 5000 هکتار ، از دریاچه‌های بزرگ ، جنگل‌های کاج و گیاهان گلزار بنفش تشکیل شده است. مرتفع ترین نقطه پارک منظره‌ای مسحورکننده را ارائه می‌دهد.

این پارک محل زندگی بسیاری از حیوانات کمیاب و خاص مانند گوزن ، پروانه دم پرستو و گرگینه اروپایی است که در زیستگاه طبیعی زندگی می‌کنند.

از جاذبه‌های گردشگری این منطقه کیوسک‌های اطلاعاتی ، کافه تریا ، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری کوهستانی و دریاچه‌های زیبا هستند همچنین برای اقامت هتل آرته ، هتل آتلانتیس و هاشوتل پارک ملی بسیار مناسب است.

آژانس کاریز

معرفی کشور بلژیک

5 غذای برتر بلژیکی

آشنایی با جاذبه‌های شهر بروکسل

همه چیز درباره شهر زیبای گنت در بلژیک

سفری کوتاه به دو شهر زیبای بلژیک


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید