آژانس کاریز

سرگرمی‌های انگلیسی‌ها

سرگرمی‌ها بخشی اساسی از سبک زندگی بریتانیایی‌ها هستند و از زمان‌های قدیم وجود داشته است. در حالی که در گذشته بسیاری از سرگرمی‌ها مربوط به صنایع دستی بود ، کاری که فرد در اوقات فراغت انجام می‌دهد می‌تواند از بافتنی گرفته تا تماشای پرنده و هر آنچه در این بین تصور می‌کنید باشد.

اگر در تلاش برای ایده گرفتن برای کاری هستید که در اوقات فراغت خود انجام دهید ، این لیست آژانس کاریز 10 سرگرمی برتر انگلیس که می‌توانید از آن ایده‌های زیادی بگیرید را به شما ارائه می‌دهد.

مطمئناً چیزی وجود دارد که شما علاقه مند باشید و بتوانید حداقل آن را امتحان کنید.

آژانس کاریز

بافندگی

در حالی که امروزه بسیاری از افراد بافندگی را سرگرمی در طول تاریخ می‌دانند ، بافندگی بیشتر یک کار هنری بوده که توسط مادران ااین هنر را آموزش می‌دادند و سپس مهارت را به دختران خود انتقال می‌دادند.

هنر بافندگی نه تنها یک روش سرگرم کننده برای گذراندن ساعات شب در سرمای زمستانی بریتانیا در مقابل تلویزیون است بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد زیرا بسیاری از وسایل پوشیدنی را می‎توان از نخ و سوزن ساخت.

آژانس کاریز

تهیه مربا

این سرگرمی دیگری است که کاربرد عملی برای محصول نهایی دارد. وقتی میوه به وفور فرا می‌رسد ، زمان آن فرا رسیده است که ظرف مربا را بردارید و شروع به پخت مرباهای شگفت انگیزی کنید که شما را در طول زمستان و حتی طولانی تر همراهی کند.

به شرطی که علاقه زیادی به پختن مربا داشته باشید می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. هیچ چیز برای قرار دادن نان تست صبحانه یا آن دسته از غذاهای خانگی که در فر طبخ می‌شوند ، از مربا خانگی پیشی نمی‌گیرد.

آژانس کاریز

باغبانی

انگلیسی‌ها به دلیل عشق به باغ‌های زیبا شهرت دارند. هرکسی با کمی فضا می‌تواند باغ خود را راه اندازی کند. پرورش گل یک سرگرمی بسیار راضی کننده است و می‌تواند بسیار درمانی باشد.

رشد سبزیجات نیز مزیت تأمین محصولات تازه در خانواده را دارد. چه انتخاب کنید که از یک گلدان پر از گل که خودتان پرورش داده‌اید لذت ببرید و چه اینکه در یک وعده غذایی که حداقل خشی از سبزیجاتی که در باغچه خودتان کشت کرده‌اید ، را میل کنید ، باغبانی یک سرگرمی عالی است.

آژانس کاریز

ماکت قطارهای ریلی

مسافرت با قطار کاری است که بسیاری از انگلیسی‌ها حداقل یک بار در طول زندگی خود انجام داده‌اند و بسیاری هنوز این کار را به صورت منظم انجام می‌دهند.

عشق به همه چیزهای مرتبط با راه آهن به یک سرگرمی تبدیل می‌شود که می‌تواند جایگزین بسیار رضایت بخشی برای سوار شدن به قطارها باشد و در کمال گرما و آسایش خانه خود انجام شود.

جمع آوری موتورها و کالسکه‌های مدل ، و از ساخت یک میز قطار کامل با تونل‌ها و محوطه سازی می‌تواند ساعت‌ها لذت ببرد. ممکن است مدل‌های قبلاً ساخته شده هزینه زیادی در بر داشته باشد ، اما علاقه مندان می‌توانند با یادگیری ساخت قطعات خود هزینه‌های کمتری را پرداخت كنند.

آژانس کاریز

کوهنوردی

کاوش در حومه شهر با پای پیاده نه تنها یک سرگرمی عالی است بلکه دارای مزایای شگفت انگیزی برای سلامتی است. این یک روش عالی برای گذراندن وقت با خانواده و دوستانتان بدون هیچ هزینه‌ای فقط با داشتن کفش‌های خوب پیاده روی است.

برای جسارت بیشتر ماجراجویانه از نظر جسمی می‌تواند به یک پیاده روی چالش برانگیز تبدیل شود که شامل کوهنوردی سربالایی ، عبور از جویبارهای کوچک در حالی که کیلومترها از قلمرو ناآشنا را پوشش می‌دهد.

با انجام کارهای لازم برای یک پیک نیک عالی در طول مسیر می‌توان از آن لذت بیشتری برد.

آژانس کاریز

رقصیدن

 رقص راهی عالی برای گذران اوقات فراغت است. در حالی که رقص در سالن رقص و بسیاری از اشکال دیگر رقص به یک شریک زندگی احتیاج دارد ، اما مکان‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید به آنجا بیاموزید و هم رقصیدن را یاد بگیرید و هم از نشان دادن آنچه قبلاً یاد گرفته‌اید لذت ببرید.

رقص از نظر جسمی می‌تواند از شدت فعال تا آرام بخش باشد. ممکن است افراد مسن ترجیح دهند از یک والس آهسته در اطراف زمین رقص لذت ببرند ، در حالی که افراد جوانتر علاقه بیشتری به سبک رقص با سرعت بیشتری دارند.

آژانس کاریز

بینگو

در زمان گذشته محبوب برای افراد مسن ، یکنوع بازی شبیه لوتو هنوز هم در انگلیس زنده و سالم است. تقریباً در هر شهر و حداقل یک شب یکنوع بازی شبیه لوتو در تالار شهر محلی یا تالار کلیسا برگزار می‌شود و در برخی از شهرها ساختمان‌های اختصاصی برای تهیه کننده بازی جدی Bingo وجود دارد.

در حالی که یکنوع بازی شبیه لوتو عنصری از قمار را در خود جای داده است ، اما برای بسیاری این فقط فرصتی برای یک شب گذرانی و امیدوارم برنده شدن یک جایزه باشد.

مهم نیست که چه سرگرمی یا زمان گذشته شما را مجذوب خود می‌کند ، گروه‌های زیادی از علاقه مندان در سراسر جهان وجود دارند. با یک جستجوی سریع در اینترنت مشخص می‌شود که تعداد زیادی از آنها در انگلستان هستند.

آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید