آژانس کاریز

حقایقی جالب درباره دیزنی لند

هنگامی که پارک آناهیم ، کالیفرنیا ، برای اولین بار در 17 ژوئیه سال 1955 افتتاح شد ، این فقط کسری از اندازه امروزی بود.

از آن زمان ، این پارک از تعدادی افسانه الهام گرفته است. در این مقاله آژانس کاریز افسانه‌ها را جستجو کردیم تا واقعیت‌های دیزنی لند را بیابیم که بیشتر شما را متعجب کند.

1. طبق اظلاعات بدست آمده ، دیزنی لند در ابتدا در یکشنبه ، 17 ژوئیه 1955 با مجموع 18 جاذبه افتتاح شد. این پارک اکنون دارای 51 جاذبه است (از جمله جاذبه‌های پارک ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا).

2. در ابتدای افتتحاح پارک ، طبق گزارش PBS ، ورودی مجموعه 1 دلار بوده که اکنون به 99 دلار رسیده است.

3. مطابق اطلاعات روابط عمومی دیزنی لند ، در سال 2016 ، پارک از زمان افتتاح تقریبا از 900 میلیون مهمان پذیرایی کرده است.

4. طبق Disney-pal.com ، عمارت خالی از سکنه پارک دارای یک گورستان حیوانات اهلی است. این در چمن‌های کناری عمارت پنهان شده است و مکانی است که مهمانان بندرت آن را می‌بینند، حیوانات خانگی در آنجا دفن نشده‌اند و نوشته‌های روی سنگ قبرها نیز خنده دار است.

5. تمام گیاهان موجود در جاذبه Tomorrowland خوراکی هستند.

6. هم استیو مارتین و هم میشل فایفر پیش از بزرگ شدن در هالیوود در دیزنی لند کار می‌کردند. به نقل از Mental Floss ، فایفر آلیس در سرزمین عجایب و مارتین یک شعبده باز بود.

7. بیش از 84 میلیون گوش میکی موس از زمان باز شدن دیزنی لند فروخته شده است و این گوش‌ها را به محبوب ترین سوغات دیزنی لند در تمام دوران تبدیل کرده است.

8. طبق  لیست “چیزهایی که باید در دیزنی لند 2013 انجام شود” ، نمای ساختمانی که این اتومبیل سواری It’s A Small World را تشکیل می‌دهد کاملاً با ورق طلا  یعنی با طلای واقعی پوشانده شده است.

9. داخل ماترهورن دیزنی لند یک زمین بسکتبال کوچک وجود دارد. هرچند فقط برای کارمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

10. والت دیزنی دارای آپارتمان شخصی و مخفی خود در بالای آتش نشانی در خیابان اصلی بود. آپارتمان امروز نیز آنجاست و  نور در پنجره نیز نماد حضور والت است.

آژانس کاریز

11. مونوریل دیزنی لند برای اولین بار در 14 ژوئن 1959 افتتاح شد. در آن زمان ، طبق گفته ارین گلاور ، مدیر رسانه‌های اجتماعی دیزنی لند ، اولین سیستم مونوریل روزانه در نیمکره غربی زمین بود.

12. طبق LA Times ، حدود 200 گربه وحشی وجود دارد که در پارک پرسه می‌زنند.

13. طبق کتاب “دزدان دریایی کارائیب: از پادشاهی جادویی تا فیلم‌ها” نوشته جیسون سورل ، اسکلت‌های مورد استفاده در سواری اصلی دزدان دریایی کارائیب اسکلت‌های واقعی گرفته شده از مرکز پزشکی UCLA بوند.

14. تا سال 2000 ، کارمندان دیزنی لند مجاز به سبیل زدن نبودند. ریش ، موهای رنگ شده و برخی از اعمال زیبایی و آرایشی هنوز هم ممنوع است.

15. گوینده دیزنی لند ، بیل راجرز و گوینده کالیفرنیا پارک ماجراجویی کامیل دیکسون ازدواج کرده‌اند.


آژانس کاریز

هیجان را در پارک دیزنی‌لند پاریس تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید