آژانس کاریز

معرفی 5 شهر کوچک فرانسه

پاریس ، نیس ، مارسی ، لیون همه ما نام این شهرهای ناب فرانسوی را شنیده‌ایم که هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا از آن‌ها بازدید می‌کنند. اما در مورد مناطق کوچکتر و کمتر شناخته شده فرانسه چیزی می‌دانید.

فرانسه صدها شهر کوچک جذاب دارد که بسیاری از آن‌ها در مسیر گردشگری قرار دارند ، که نه تنها جذاب ، بلکه جالب نیز هستند.

بسیاری از شهرهای کوچک فرانسه ، به ویژه در مناطق روستایی ، از مسائلی که باعث تغییر شکل شهری که  شهرهای بزرگتر را آزار داده است ، فرار کرده‌اند. بسیاری نیز هزینه و تلاش زیادی برای بازسازی و نوسازی محیط ساخته شده خود کرده‌اند.

اگر می‌خواهید در یکی از زیباترین و معروف‌ترین کشورها و فرهنگ‌های جهان گشت و گذار کنید و لذت ببرید و در عین حال از شلوغی شهرهای بزرگ دور بمانید ، لیست مکان‌هایی را که نباید در سفر به کشور فرانسه را از دست بدهید در آژانس کاریز بررسی می‌کنیم.

آژانس کاریز

1. آنسی

در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است ، شهر آنسی در نوک دریاچه زیبای آنسی قرار دارد و کوه‌های پوشیده از برف را تماشا می‌کند. آنسی به دلایل بسیاری دومین شهر فرانسوی برای زندگی لقب گرفته و باید از آن دیدن کرد.

ابتدا ، هر سال در اولین شنبه ماه اوت ، این شهر کوچک میزبان یکی از دیدنی ترین آتش بازی‌های اروپا است که مربوط به جشن ونیزی در سال 1860 به افتخار ناپلئون سوم است.

در مدتی که در این شهر هستید ، مطمئن شوید که یکی از بهترین شیرینی‌های جهان ، آقای اسمیت (تارت سیب سبز) را امتحان کرده‌اید و حداقل یک روز را در میان کانال‌های نفس گیر آنسی می‌گذرانید.

به این شهر “ونیز آلپ” نیز می‌گویند ، پس از آن عاشق خانه‌های پاستلی و جعبه‌های گل دوست داشتنی این شهر خواهید شد.

آژانس کاریز

2. پروژ

در 36 کیلومتری شمال شرقی لیون ، در بالای تپه‌ای که مشرف به دشت رون است ، محل سکونت بافنده سابق ، پروژ کوچک را پیدا خواهید کرد.

این روستا از طریق خانه‌های قدیمی مربوط به قرن 15 و 16 ، خیابان‌های سنگفرش باریک و یک کلیسای قلعه ، شواهد مربوط به گذشته قرون وسطایی خود را در داخل دیوارهای خود نگه داشته است.

این منطقه یک گنجینه کاملا جذاب گوتیک است ، و نه تنها یکی از زیباترین ، بلکه یکی از بهترین روستاهای حفظ شده در فرانسه است.

به لطف منحصر به فرد بودن ، این مجموعه برای لوکیشن فیلمبرداری چندین فیلم استفاده شده است ، مانند “سه تفنگدار” و “مسیو وینسنت”.

میدان  زیبای Place du Tilleul در قلب روستا واقعاً جایی تماشایی است ، به ویژه با مسافرخانه قرن سیزدهم ، خانه قدیمی سنت جورج ، موزه پروهای قدیمی و درخت آزادی که در سال 1792 کاشته شده است.

آژانس کاریز

3. لوکرونان

این شهر کوچک جذاب در فینستر ، با فاصله 5 کیلومتری دریا ساکن شده و عناوین شهر کوچک شخصیت و زیباترین دهکده فرانسه را به خود اختصاص داده است.

این بیش از دلایل کافی برای توقف در آنجا و تحسین میراث معماری شهر است ، از کلیسای قرن پانزدهم سنت رونان (بنیانگذار آن) ، خانه‌های زیبای رنسانس ساخته شده از گرانیت آبی گرفته تا نمازخانه بانوی خبرهای خوب و خیابان چشمه اوتروپیوس همه از دیدمی‌های این شهر کوچک هستند.

به لطف توسعه تولید پارچه بادبان ، این شهر در قرن پانزدهم به یک شهر بافنده تبدیل شد. موزه هنر و تاریخ این شهر در میان بازدیدکنندگان لوکرونان بسیار محبوب است که می‌توانند مجموعه بزرگی از نقاشی‌های برتون از قرن 20 را در آنجا ببینند.

جنگل‌های نام در نزدیکی برای فعالیت در فضای باز با خانواده و دوستان محبوب است.

آژانس کاریز

4. اترت

به دلیل صخره‌های سفید و سه قوس سنگی طبیعی که بر فراز اقیانوس اطلس قرار دارد ، مقصد سفر یک روزه بسیار محبوبی است.

برخی از بهترین مکان‌های دیدنی نورماندی علیا ، مانند ساحل با سنگریزه سفید ، که اغلب نقوش کلود مونه و نقاشی‌های دیگر امپرسیونیست‌ها در قرن نوزدهم بودند ، آزادانه قابل دسترسی هستند.

با این حال ، اترت چیزهای دیگری بیش از سازه‌های صخره‌ای و ساحل سنگریزه‌ای دارد. استراحتگاه کوچک پشت سر هم سرشار از جذابیت است ، به خصوص هتل‌های عجیب و غریب و بازار سرپوشیده چوبی ، و همچنین Le Clos Lupine ، یک ویلای قدیمیدر شهر ، که رمز و راز بازدید کنندگان اترت را سال‌هاست که پنهان می‌کند.

بنابراین ، در مدت زمان اقامتتان در این شهر برای تماشای نمای فوق العاده در بالای صخره‌ها و برای بازی در یک زمین گلف نفس گیر وقت بگذارید.

آژانس کاریز

5. فریجوس

بندر نظامی باستانی و شهر رومی ، فرجوس در بالای دشتهایی جدا می‌شود که کوه‌های استرال را از کوه‌های مورس جدا می‌کند. این شهر یک مکان هنری و فرهنگی با میراث تاریخی و معماری غنی است.

از زمان تاسیس جولیوس سزار در 49 سال قبل از میلاد مسیح ، شهر پر از بناهای تاریخی شده است ، که شامل یکی از بزرگترین آمفی تئاترهای دوران گالیک (قرن اول) ، یک تئاتر رومی ، Porte Dorée ، گال دروازه و کلیسای کوکتو که ساخت آن در قرن 20 به پایان رسیده است.

فریجوس همچنین به لطف احداث بندر شهر ، یک استراحتگاه ساحلی است که دریا در آن در مرکز شهر قرار گرفته است. بندر کوچک سنت آیگل دسترسی آسان به مسیرهای ساحلی را فراهم می‌کند که در آن بازدید کنندگان می‌توانند سواحل ماسه‌ای دلپذیر شهر را کشف و تماشا کنند.

آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید