آژانس کاریز

آشنایی با بهترین فستیوال‌های مکزیک

مکزیک کشوری ثروتمند و تاریخی است که نه تنها به خاطر طعم های بی‌نظیر لاتینی معروف است، بلکه به دلیل سرگرمی‌ های بسیار و جشنواره های متفاوت و بسیارش هم شهرت دارد.در مکزیک جشن‌ها، رویداد‌ها و فستیوال‌های باشکوهی در تمام طول سال برگزار می‌شود.

محل‌هایی که تاریخ غنی کشورشان را در آن‌ها جشن می‌گیرند و تأکید دارند که ارزش‌ها و باورهای خودشان را به اشتراک بگذارند.آژانس کاریز شما را با بهترین فستیوال‌های کشور مکزیک آشنا می‌کند.

 

آزانس کاریز

 

جشن مردگان

برخلاف آنچه در نام این جشنواره ذکر شده است ، جشنواره مکزیک Day of the Dead یا Día de Muertos جشن زندگی است.

این جشن در روزهای اول و دوم نوامبر برگزار می‌شود که به کودکان اختصاص داده می‌شود و به عنوان “روز بی گناهان” شناخته می‌شود ، همچنین به افرادی که درگذشته بودند نیز اختصاص داده شده است.

قبر‌ها با گل تزئین می‌شوند ، لباس‌های رنگی و مخصوص به شکل اسکلت می‌پوشند، ضیافت‌ها آماده می‌شود و خانواده ها گرد هم می آیند تا از عزیزانشان یاد کنند.

 

آژانس کاریز

 

کارناوال در وراکروز و مازاتلان

در شهرهای ساحلی مکزیک یک رژه پر جنب و جوش برگزار می‌شود که این جشنواره با آتش بازی ، همراه با نوشیدنی ، خوراکی ، رقص و موارد دیگر ، بیش از یک هفته ادامه دارد که وقت کافی برای تجربه کامل آن وجود دارد.تاریخ این جشن از20 تا 26 فوریه می‌باشد.

 

 

آژانس کاریز

 

جشنواره شمع

هزاران نفر در اوایل فوریه برای جشن Candelaria (Candlemas) به شهر استعماری رود Tlacotalpan هجوم می آورند ، یک جشن مذهبی با تصویری باشکوه از ویرجین که در رودخانه شناور است.

با این حال ، برای بسیاری از مردم ، واقعیت مهم یک جشنواره موسیقی Son Jarocho است ، یک نمایش سه روزه که موسیقی سنتی به سبک Veracruz را به نمایش می‌گذارد.

 

 

آژانس کاریز

 

جشنواره بین المللی فیلم مورلیا

جشنواره فیلم مورلیا واقعاً این شهر را در اواسط ماه اکتبر زنده می کند. این برنامه به عنوان بستری برای مستندها و کارهای داستانی ایجاد شده است و نگاهی از نزدیک به جامعه مکزیک ارائه می‌دهد که از نگاه نسل جدید فیلمسازان دیده می‌شود.

کافه‌های جالب در فضای باز در اطراف میدان اصلی ، جایی که شبانه مردم برای نمایش‌های فضای باز و سایر رویدادهای فرهنگی دور هم جمع می‌شوند ، مشغول فعالیت هستند.

 

آژانس کاریز

 

جشن سانتا سیسیلیا

در 22 نوامبر ، یک تجمع بسیار ویژه در میدان ماریاچی مشهور مکزیکو سیتی برای ادای احترام به سنت سیسیلیا ، حامی موزیسین ها برگزار می‌شود.

ماریاچیس به همراه نوازندگان منطقه ای از شمال مکزیک و ایالت وراکروز ساحل خلیج فارس برای یک کنسرت ادای احترام و یک مهمانی در فضای باز که معمولاً شامل رقص ، نوشیدنی و آواز است ، در Plaza Garibaldi برگزار می‌شود.

 

آژانس کاریز

 

جشنواره گولاگوتزا

جشنواره گولاگوتزا در شهر اوکساکا و در ماه جولای برگزار می‌شود که نمایانگر موسیقی و رقص فولکلور محلی است و باعث حفظ سنتی است که برای قرن ‌ها حفظ و زنده نگه داشته شده است.

بیشتر وقایع هم در یک آمفی تئاتر بزرگ که در بالای یک تپه است رخ می‌دهد اما در شهرهای اطراف نیز جشن‌های کوچکتری شبیه به این جشن برگزار می‌شود. 

 

آژانس کاریز


آشنایی با بهترین فستیوال‌های فرانسه

آشنایی با بهترین فستیوال‌های آلمان

آشنایی با فستیوال‎‌های شهر مادرید اسپانیا

آشنایی با بهترین فستیوال‌های برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید