آژانس کاریز

معرفی جاذبه‌های بلگراد – صربستان

شهر بلگراد قدمت طولانی دارد که باعث شده گردشگران زیادی را از تمام کشور‌های جهان به خود جذب می‌کند. این شهری با معماری یادبود ، تاریخ ملموس و زندگی شبانه است که ظاهراً هرگز متوقف نمی‌شود.

در این مقاله آژانس کاریز شما را با 5 مورد از جاذبه‌های دیدنی و جذاب شهر بلگراد آشنا می‌کند.

آژانس کاریز

1. قلعه کالمگدان بلگراد

گشت و گذار در بلگراد باید از جایی آغاز شود که به نظر می‌رسد داستان یا افسانه‌ای در مورد این شهر نقل شده است. قلعه بلگراد که معمولاً کلمگدان نامیده می‌شود ، بزرگترین جاذبه شهر به صورت رایگان است که دروازه‌های آن در تمام طول سال به صورت شبانه روزی برای عموم باز است. این مکان در قلب بلگراد واقع شده و در مجاورت شهرهای استاری گراد ، دورکول و ساوامالا واقع شده است.

آژانس کاریز

2. رود دانوب

رود افسانه ای دانوب قسمت مشخصی از بلگراد است. این رودخانه زیبا ، الهام بخش قصه‌های عامیانه و تاریخچه ای غنی از تجارت و فتح ، برای هر گردشگری است که از این شهر بازدید می‌کند و باید از آن دیدن کند. با رفتن به تور قایقرانی یا قلعه بلگراد می‌توانید از منظره دانوب لذت ببرید.

آژانس کاریز

3. اسکادارلیجا

اسکادارلیجا به عنوان محله بوهمیک بلگراد شناخته می‌شود. اسکادارلیجا بیش از یک منطقه کامل یک خیابان است ، اما آن خیابان پر از رستوران و کافه است که همه آنها در امتداد سنگفرش قرار دارد و صبح‌های لذت بخشی برای دیدن آنها ایجاد می‌کنند.

اسکادارلیجا که زمانی حوزه شاعران و دانشگاهیان بود ، اکنون نگاه خود را به بخش گردشگری متمرکز کرده است. با در نظر داشتن این موضوع ، برخی از بهترین رستوران‌های شهر را می توان در این خیابان کوتاه یافت.

آژانس کاریز

4. کلیسای سنت ساوا

این کلیسا یکی از زیباترین بناهای صربستان است و همچنین بزرگترین کلیسای ارتدکس در بالکان است. این مکان که در فلات Vracar و در شهر بلگراد واقع شده است ، در بین گردشگران و همچنین ساکنان واقعاً جذاب است. این کلیسا نشانه قدردانی از بزرگترین مربی صربستان است و قسمت مهمی از تاریخ صربستان است.

این سازه به ساوا اختصاص یافته است.ساوا کسی بود که کلیسای ارتدکس صربستان را بنا نهاد و تاثیر مهمی بر تاریخ قرون وسطی در صربستان داشت.

آژانس کاریز

5. موزه مردم نگاری

می‌توانید سنت‌ها و فرهنگ صربستان را در این موزه مشاهده کنید. مواردی مانند لباس‌ها و ابزارهای صربی مربوط به قرن‌های گذشته وجود دارد و نمایشگاه‌های موجود در موزه به طور منظم مباحث را تغییر می‌دهند و به شما این فرصت را می‌دهد که آثار جالب بسیاری را ببینید.

آژانس کاریز

6. آدا سیگانلیجا

جزیره و دریاچه آدا سیگانلیجا با افتخار نام “دریای بلگراد” را یدک می‌کشد. این جزیره سبز ، تمیز و آرام است که باعث شده این مکان به مکان مورد علاقه بلگرادی ها تبدیل شود که به نظر می‌رسد با آغاز اوایل بهار این مکان مورد هجوم قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد از صبح زود تا اواخر شب ، آدا سیگانلیجا شلوغ شود.

آژانس کاریز


 

2 Replies to “معرفی جاذبه‌های بلگراد – صربستان”

علی
جولای 10, 2021
خیلی عالی. علاقه مند به بلگراد شدم
پاسخ
    ماندانا محمدطاهر
    جولای 11, 2021
    خوشحالیم که خوشتان آمده
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید