جاذبه‌های دیدنی فرانکفورت

فرانکفورت که اغلب به “دروازه ورود به اروپا” معروف است ، چیزی بیش از فرودگاه بین المللی فرانکفورت برای دیدن دارد. فرانکفورت پایتخت مالی آلمان است و به لطف آسمان خراش‌ها و رودخانه ماین ، شهرت پیدا کرده است.

در این مقاله آژانس کاریز شما را با  10 تا از جذاب ترین مکان‌های دیدنی فرانکفورت آشنا می‌کند.

آژانس کاریز

1. برج اصلی در فرانکفورت

در حالی که فرانکفورت دارای ساختمان‌های بلند مرتبه بسیاری است که به خیابان‌ها دید دارند ، اما تنها برج اصلی به مردم این امکان را می‌دهد تا نمای پانورامایی کاملی از شهر داشته باشند.

این بنا به نام رودخانه اصلی نامگذاری شده است که از طریق انشعابات شهر عبور می‌کند. این برج واقعاً یک منظره دیدنی را به وجود می‌آورد و یکی از مکان‌های پربازدید در فرانکفورت است.

آژانس کاریز

2. موزه خاکریز فرانکفورت

موزه‌های صف کشیده شده در خاکریز موزه فرانکفورت اغلب نمایشگاه‌های دیدنی را ارائه می‌دهند. مجموعه موزه‌های کنار رودخانه فرانکفورت از مهمترین مجموعه‌های موزه جهان است.

آوانتگارد و استادان قدیمی ، نمایشگاه‌های دیدنی ، تاریخ هیجان انگیز محلی ، گوته و وراث خلاق او ، فرهنگ جهانی و فرهنگ مالی ، طراحی و جهان ماقبل تاریخ ، اینها اما برخی از موضوعات شگفت انگیز است که توسط موزه‌های فرانکفورت در یک مجموعه از ساختمان‌های کاملاً پوشانده شده بی‌نظیر در اروپا است.

آژانس کاریز

3. خیابان برگر

ممکن است بازرگانان و گردشگران در مرکز شهر فرانکفورت پاتوق داشته باشند ، اما به احتمال زیاد افراد محلی فرانکفورت بعد از کار و آخر هفته در بارها ، رستوران‌ها و میخانه‌های خیابان برگر در محله بورنهایم فرانکفورت در حال استراحت و معاشرت هستند.

آژانس کاریز

4. خانه گوته، نویسنده معروف

فرانکفورت زادگاه نویسنده مشهور یوهان ولفگانگ فون گوته است که تا سال 1765 زندگی کرد. این خانه پس از جنگ جهانی دوم ، بمباران شده و همه چیز به طور پیچیده ای جمع شده است. از اتاق ناهار خوری تا اتاق تحریر در طبقه اول به زیبایی تزئین شده است. این خانه یک مکان بسیار دیدنی در تور آلمان آژانس کاریز برای همه کسانی است که عاشق آثار ادبی هستند.

آژانس کاریز

5. میدان رومربرگ

رومربرگ قلب تاریخی فرانکفورت است که قدمت آن به سال 1405 برمی‌گردد و در کنار آن خانه‌های نیمه چوبی قرار دارد. این میدان تاریخی در گذشته محل برگزاری اولین نمایشگاه‌های تجاری فرانکفورت در قرن سیزدهم میلادی بوده است. امروزه هنوز میزبان بازار تاریخی کریسمس خود است.

آژانس کاریز

6. کلیسای سنت نیکلاس

این کلیسای کوچک ، با قدمت قرن 13 ، احتمالاً به عنوان یک نمازخانه سلطنتی برای اشراف استافریان بوده است. اولین ذکر رسمی به 24 سپتامبر 1264 برمی‌گردد. این کلیسای کوچک احتمالاً به عنوان مکان انتخاب پادشاهان و پارلمان‌ها عمل کرده است.

این کلیسا در سال 1290 به نام سنت نیکلاس باری مقدس شد. بعداً ، این کلیسا به مکان عبادت مطلوب شورای شهر تبدیل شد. یک گالری به سبک گوتیک در سال 1476 به آن اضافه شد که اعضای شورا می‌توانستند جشن‌ها را از آن تماشا کنند.

آژانس کاریز

7. پارک گرونبورگ

آلمانی‌ها اوقات فراغت خود را در فضای باز بیشتر می‌گذرانند و این امر خصوصاً در شهرهایی مانند فرانکفورت بیشتر صدق می‌کند. مردم محلی برای بازی تنیس روی میز ، یوگا ، پیاده روی سگ‌هایشان یا خواندن کتاب و خوردن آبجو روی چمن‌ها استراحت می‌کنند.

پارک گرونبورگ عظیم است و دارای مناطق بزرگ برای دوچرخه سواری ، دویدن و ورزش است و دارای یک کلیسای ارتدکس یونان و یک پارک کره ای در محوطه خود است.

آژانس کاریز

8. باغ نخل در فرانکفورت

پالمنگارتن که یکی از بزرگترین باغ‌های گیاه شناسی در این شهر است در 54 هکتار گسترش یافته است. از زمان افتتاح آن در سال 1871 ، در لیست مکان‌های مورد علاقه عموم و گردشگران قرار گرفته است.

نکات برجسته اصلی این مکان قابل توجه این است که دارای نمایشگاه‌های گیاه شناسی است که با توجه به موقعیت زمین شناسی طراحی شده است. همچنین ، این باغ مجموعه ای از گلخانه‌های حاوی گونه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری است. این باغ یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در فرانکفورت است.

آژانس کاریز

9. اکسل اکسپرس

تورهای مسافرتی با اتوبوس قرمز و ساعت اوج ترافیک را فراموش کنید. در عوض یک تراموا رنگارنگ و گشت و گذار در فرانکفورت را رزرو کنید. در حین گشت و گذار در شهر با سرعت آرام ، روی صندلی بنشینید و از apfelwein رایگان یا آب گازدار و قوطی‌های خود لذت ببرید.

این نوع تور برای کاهش سرعت و دیدن مناظر هنگامی که شهر کمی ترسناک یا طاقت فرسا باشد ، بسیار مناسب است و به محض یافتن مسیر ، مکمل خوبی برای یک تور پیاده روی دقیق تر فراهم می‌کند.

آژانس کاریز

10. محل خرید هاپت واچ

منطقه ای سرزنده در مرکز شهر که مملو از عابران پیاده است. این مکان برای برخی از خریدهای سریع عالی است. بسیاری از فروشگاه‌های سطح بالا با بسیاری از فروشندگان و هنرمندان خیابانی در این منطقه واقع شده اند. این مکان مطمئناً لیست مکان‌های پربازدید در تور آلمان آژانس کاریز را تشکیل می‌دهد.

آژانس کاریز

معرفی موزه اشتدل – تور آلمان

آشنایی با جاذبه‌های برمن – آلمان

سفری به شهر پر جاذبه مونیخ – آلمان

 


 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید