تور آلمان

معرفی موزه اشتدل – تور آلمان

موزه اشتادل فرانکفورت یکی از خاص‌ترین و قدیمی‌ترین موزه‌های آلمان است که به عنوان مرکز هنر اروپا شناخته می‌شود. 

موزه اشتدل در شهر فرانکفورت واقع شده که در سال 1815 تاسیس و قدمت این موزه به 200 سال می‌رسد و در این موزه شاهد آثاری متعلق به هفت قرن گذشته می‌باشید. آثاری که قدیمی‌ترین آن متعلق به اوایل قرن 14 میلادی است.

بیشترین نقاشی و آثار هنری موجود در این موزه متعلق به دوره‌ی رنسانس، باروک و اوایل هنر مدرن است. در ادامه با این موزه‌ی بی‌نظیر در آلمان آشنا شوید و در تور آلمان آژانس کاریز فرصت بازدید از این موزه را از دست ندهید.

 

 

آژانس کاریز

 

تاریخچه موزه اشتدل

موزه اشتدل در سال 1815 توسط یک بانکدار و تاجر به نام «یوهان فردریش اشتدل» (Johann Friedrich Städel) به عنوان یک بنیاد شهری تأسیس شد.

او به هنر نیز علاقه داشت و از اواسط قرن 18 میلادی شروع به جمع‌آوری نقاشی، مجسمه، طراحی و چاپ دستی کرده بود.

زمانی که یوهان فردریش اشتدل در سال 1816 درگذشت، خانه و مجموعه هنری‌اش شامل 474 نقاشی را به همراه 500.000 یورو پول به یک بنیاد سپرده شد.

در ازای این ارث، او درخواست توسعه مجموعه و بازگشایی آن به روی عموم را داشت. مجموعه او اولین بار در خانه‌اش به نمایش گذاشته شد ولی در سال 1833  این بنیاد مجموعه را به ساختمانی بزرگ‌تر انتقال داد و در سال 1878 در سازه‌ای که مخصوص خودش بود و در ساختمانی به سبک نئو رنسانسی که توسط اسکار زومر ساخته‌شده بود ، استقرار یافت.

در سال 1937 نازی‌ها قسمت زیادی از مجموعه را مصادره کردند که شامل 77 نقاشی می‌شد همچنین  در مارس سال 1944 حین جنگ جهانی دوم ساختمان موزه به خاطر بمباران‌های متعدد به شدت آسیب دید و نیاز به بازسازی داشت که این بازسازی‌های سنگین بعد از دو دهه ن در سال 1966 تمام شد و درهای موزه دوباره به روی عموم باز شد.

 

 

آژانس کاریز

 

آثار موجود در موزه اشتدل

آثار داخل موزه شامل حدود 3100 نقاشی، 660 مجسمه، بیش از 4600 عکس و بیش از 100.000 طراحی و چاپ دستی می‌باشند که در تور آلمان آژانس کاریز می‌توانید شاهد آن باشید.

همچنین در بین هنرمندان مجموعه می‌توان به نام‌های معروف تاریخ هنر، همچون «رامبراند»، «وِرمیِر»، «پیکاسو»، «جاکومِتی»، «ریشتر»، «دورِر» و «کراناخ» اشاره کرد.

موزه اشتدل بسیاری از سبک‌ها را در خود جای داده. از کارهای ابتدایی ملاندری تا امپرسیونیست‌ها و پست‌مدرنیست‌ها را می‌توانید در این موزه مشاهده کنید.

در این موزه هنرمندان فلاندری و ایتالیایی به خوبی معرفی شده‌اند و استادان هلندی و آلمانی زیادی نیز از قرن 17 و 18 در بینشان به چشم می‌خورند.

موزه اشتدل تنها به خاطر کیفیت خیره کننده مجموعه‌اش شهرت ندارد، بلکه در زمینه پژوهش، نمایشگاه‌ و آموزش نیز فعالیت‌های قابل توجهی می‌کند. تمام این موارد موقعیت این موزه را در افق موزه‌های بین‌المللی تضمین می‌کنند.

آژانس کاریز

 

 

فعالیت‌های موزه اشتدل

پروژه تمدید شده در سال 2012 ، همراه با مرمت و بازسازی ساختمان قدیمی ، به لطف حمایت بی‌سابقه دریافت شده از مشاغل ، بنیادهای غیرانتفاعی و شهروندان خصوصی ، نیمی از طریق بودجه عمومی و خصوصی تأمین شد.

کمپین “Frankfurt baut das neue Städel” (“فرانکفورت در حال ساخت استودیل جدید است”) ، که توسط موزه آغاز شده است ، شامل رویدادهای زیادی برای حمایت از بزرگترین گسترش ساختمان‌ها و محتوای آن‌ها در مدت زمان تقریبا 200 ساله است.

این موزه در سال 2015 جشن 200 سالگی خود را برگزار کرد و برای گسترش آن در زمینه تجربه دیجیتالی هم در حال تلاش است.

 

آژانس کاریز

 

 

معرفی قلعه نو شواین اشتاین

از شهر پاساو ، آلمان چه می‌دانید؟

معرفی شهر مونیخ در کشور آلمان.

با جاذبه‌های زیبای مونیخ آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید