آژانس کاریز

کلیسای جامع سنت جان چهارمین کلیسای بزرگ جهان – نیویورک

کلیسای سنت جان، کلیسای اسقف اعظم در شهر نیویورک و در خیابان آمستردام بین خیابان 110 و 113 واقع شده است.

کلیسای سنت جان به عنوان چهارمین کلیسای بزرگ مسیحیت در دنیا با مساحت درونی 11.200 متر مربع که طولی به اندازه 183 متر و ارتفاعی 70 متری دارد ، شناخته می‌شود.

کلیسای جامع به طور رسمی توسط کمیسیون حفظ نشانه های شهر نیویورک به عنوان یک بنای تاریخی شناخته می‌شود.

در ادامه معرفی بزرگترین کلیساهای جهان با آژانس کاریز همراه باشید تا با کلیسای سنت جان آشنا شوید.

آژانس کاریز

تاریخچه کلیسا

شهر نیویورک جاذبه‌های متعددی دارد که آژانس کاریز قبلا تعدادی از آن‌ها را معرفی کرده است.

طراحی این کلیسا در سال 1888 آغاز شد و تحت تاثیر تغییرات در جنگ جهانی دوم قرار گرفت. در ابتدا در سبک‌های احیای رومانتیک طراحی شد ولی بعد از سال 1909، تغییر یافت.

این بنا پس از آتش سوزی  18 دسامبر 2001، ناتمام باقی ماند ولی پس از مدتی به طور رسمی در نوامبر 2008 بازسازی شد و مجدد مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت به نام کلیسای سنت جان نامگذاری شد.

این بنا، چهارمین و بزرگترین کلیسای مسیحی در جهان است. کلیسای جامع سنت جان یکی از بهترین آزمایشگاه‌های نساجی کشور بوده که در آن از سوزن‌های تزئینی، لوازم داخلی، لباس‌ها و دیگر پارچه‌های مردم محافظت می‌شد.

این کلیسا از جمله دارایی‌های باقی مانده اسقف هِنری، از اسقف‌های کلیسای مرکزی می‌باشد که در سال 1891 توسط کلیسای جامع خریداری شد. دیوارهای کلیسا با هشت ستون گرانیتی 130 تنی، به صورت یکپارچه درآمدند و برای حمل این ستون‌ها از موتور بخار استفاده شد.

سنگ کاری‌های بسیاری در این کلیسای نیویورک توسط معمار معروف ایتالیایی صورت گرفت که به محیط بی روح آن زیبایی بخشید. پس از آنکه گنبد مرکزی بزرگ از کاشی گوااستوینو در سال 1909 ساخته شد، معماری کم کم رو به پایان رفت.

اولین سنگ ناف، در سال 1925 قرار داده شد و اسقف ویلیام را به عنوان رهبر مذهبی آن برگزیدند. کار ساخت و اتمام کلیسای جامع برای اولین بار در 30 نوامبر 1941، یک هفته قبل از بمباران پرل هاربر به پایان رسید.

در سال 1979، پاپ اعظم تصمیم گرفت تا ساخت و ساز ادامه یابد و از آن برای تعلیم نظامی جوانان استفاده شود. سال‌ها به این شیوه از کلیسا استفاده شد تا اینکه در نهایت، کاربری اصلی خود را به عنوان مکانی مذهبی بازیافت.

در مرکز کلیسا، محرابی بزرگ و بلند قرار دارد که پشت یک محوطه جعلی از آهن ساخته شده و شامل آرامگاه سبک گوتیک هست.

آژانس کاریز

فعالیت‌های کلیسا

صندلی اسقف آن ، به عنوان یک مرکز وحدت نور و رهبری فکری منشور شده است. در این کلیسا با مجموعه‌ای از مراسم مذهبی ، فرهنگی و مدنی به بسیاری از افراد متنوع اسقفی ، شهر ، ملت و جهان خدمت می‌کنند.

فعالیت‌های دامداری ، آموزشی و ارتباط با جامعه ؛ و حفاظت از محوطه بزرگ معماری و تاریخی که میراث آن است را حفظ می‌کند. افراد از بسیاری از مذاهب و جوامع بیش از 30 بار در هفته با هم در این مکان مقدس عبادت می‌کنند.

آشپزخانه این کلیسا سالانه تقریباً 25000 وعده غذا سرو می‌کند. خدمات اجتماعی دارای تعداد فزاینده‌ای از برنامه‌ها است. مدرسه برجسته کلیسای جامع دانشجویان جوان را به عنوان رهبران آینده آماده می‌کند.

با پیشرفت در جامعه فردا ، برنامه مشهور پیش دبستانی و تابستانی ، تجارب مختلف آموزشی و پرورشی را ارائه می‌دهد. آزمایشگاه برجسته حفاظت از نساجی گنجینه‌های جهانی را حفظ می‌کند.

کنسرت‌ها ، نمایشگاه‌ها ، نمایش‌ها و گردهمایی‌های مدنی امکان گفتگو ، جشن ، تأمل و یادآوری را فراهم می‌کنند. زندگی شلوغ و شاد این کلیسای جامع محبوب و مورد احترام است.

همجنین در کلیسای جامع سنت جان نیویورک در سال  2017 فعالیت‌هایی از جمله ملیله‌های باروک تازه ترمیم شده برای اولین بار برای نمایشگاه ملیله‌های باربرینی بناهای بافته شده از باروک رم نصب شده است.

آرهتا فرانکلین آخرین اجرای عمومی خود را به عنوان بخشی از بیست و پنجمین سالگرد بنیاد ایدز التون جان برگزار کرد. نمایشگاه سالانه صنایع دستی کلیسای جامع ، با حمایت مالی مردم ، پس از بیست و پنج سال از سالن سینود به خود کلیسای جامع منتقل شد و به یک برنامه امضا شده تبدیل شد ، انجام شده است.

آژانس کاریز


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید