آژانس کاریز

10 دلیل اهمیت بریتانیا

بریتانیا با تنوع بسیار زیبا و حیرت انگیز دارای جذابیت‌های منحصر به فرد و جاذبه‌های متعددی است که تقریباً هر کسی را که به این کشور سر می‌زند بسیار خوش شانس است و مجذوب آن می‌شود.

با اخذ ویزای انگلستان این فرصت استثنایی را از دست ندهید. آژانس کاریز از دلایل بدیهی تا مبهم ، 10 موردی را که در انگلستان شیفته آن می‌شوید را برایتان آورده است.

 

 

آژانس کاریز

 

 

1. سواحل زیبای دریا

از ماسه های طلایی گرفته تا سواحل بسیار سنگریزه و صخر‌ه‌های گچی سفید چشمگیر ، ساحل در انگلستان به تنهایی خیره کننده است.

2. رفت و آمد آسان است

در مساحت متوسط ​​229،848 کیلومتر مربع ، تقریباً به اندازه ایالت مینه سوتا ایالات متحده ، وسعت کم بریتانیا به این معنی است که می‌توانید با سهولت نسبی به نقاط مختلف سفر کنید.

برای مثال ، می‌توانید از لندن به ادینبورگ در کمتر از 5 ساعت با قطار برسید.

 

 

آژانس کاریز

 

 

3. پارک‌های ملی منحصربفرد

به عنوان بخشی از چشم اندازهای متنوع بریتانیا ، 15 پارک ملی شامل Cairngorms در اسکاتلند وجود دارد ، بزرگترین پارک از بین 15 پارک ، جنگل زیبای نیو در همپشایر و منطقه دریاچه ای معروف در شمال انگلستان.

علاوه بر این ، 46 منطقه با زیبایی طبیعی برجسته (AONB) در سراسر انگلستان و ولز وجود دارد.

 

4. تاریخ غنی

حتی در کوچکترین و دورافتاده‌ترین مکانها هم می‌توانید یک بنای تاریخی همانندکلیسا ، قلعه یا خانه ای کوچک پیدا کنید که قدمت آن‌ها به دهه 1600 برمی‌گردد.

 

 

آژانس کاریز

 

 

5. حومه‌ای زیبا و دیدنی

کمی دورتر از هر شهر بریتانیا و با یک رانندگی کوتاه خود را در میان تپه‌ها و دشت‌های چشم نواز ، زمین‌های کشاورزی باز و فضاهای کارت پستال مانند خواهید یافت.

بریتانیا روستایی سرعت کندتری را برای مقایسه شهرهای شلوغ و پرجنب و جوش فراهم می‌کند.

 

6. اختراعات شگفت انگیز

بدون بریتانیا جهان آن چیزی که امروز بود نمی‌شد. ما باید از بریتانیایی‌ها برای آنتی بیوتیک‌ها ، سیمان ، موتور جت ، تلویزیون ، قوطی قلع و شبکه جهانی اینترنت تشکر کنیم ، که این‌ها تنها تعداد اندکی از اختراعات کاربردی در زندگی بشر هستند البته شکلات تخته‌ای نیز از سوغات و اختراعات بریتانیایی‌ها هستند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

7. شهرهای متنوع 

در شهرهای شلوغ بریتانیا چیزی برای هر سلیقه‌ و سنی وجود دارد. از لندن تا گلاسکو ، منچستر تا کاردیف ، هر شهر بریتانیایی شخصیت خاص خود را دارد. 66 شهر رسمی در سراسر بریتانیا وجود دارد که همه‌ی آن‌ها تماشایی و مجذوب کننده هستند.

 8. خانواده سلطنتی بریتانیا

قدمت پادشاهی بریتانیا به سال 1603 برمی‌گردد ، اگرچه قبل از آن انگلستان و اسکاتلند هر کدام پادشاهان خود را در 757 بعد از میلاد داشتند.

به عنوان چنین تاریخ جذاب امروزه با مجموعه‌های سلطنتی ، اقامتگاه‌های سلطنتی و جاذبه‌های سلطنتی در سراسر کشور باقی مانده است.

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا از دیرباز وسواس زیادی برای رسانه‌های جهان داشته‌اند ، اما حتی اگر خودتان نتوانید نگاهی به آنها بیندازید ، باز هم می‌توانید از برخی از شکوه و مراسم جشن‌های سلطنتی لذت ببرید.

 

 

آژانس کاریز

 

 

9. صبحانه کامل انگلیسی

 صحبت از خوراکی‌ها  که می‌شود یکی از مهمترین دلایل برای شهرت انگلیس است. هیچ شروعی بهتر و دلچسب‌تر از این روز وجود ندارد که با یک صبحانه‌ی دلچسب و خوش طعم انگلیسی آغاز شود .

 10. مترو لندن

مترو لندن که مسئول سهولت گردش در یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان است ، اولین ایستگاه راه آهن زیرزمینی بود که در سال 1863 افتتاح شد.

هر سال 1.265 میلیارد مسافر را به خود می‌بیند و شبکه آن 402 کیلومتر طول دارد. توقف‌های لوله برای لندن نمادین شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از تاریخ جذاب آن در موزه حمل و نقل لندن دیدن کنند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

بهترین سوغات لندن – انگلستان

چشم لندن را بهتر بشناسید – انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید