تور پاریس

آشنایی با محله‌ی پیگال جنوبی در پاریس

محله‌های پاریس دائماً در حال کشف جزئیات جدید هستند. زیرا نسل‌های جدیدی از رستوران داران نوآور ، هنرمندان گالری دار ، میکسولوژیست‌ها و خرده فروشان منحصر به فرد به بافت متنوع فرهنگ‌های پایتخت فرانسه راه می‌یابند.

بهترین محله‌های پاریس تاریخ غنی خود را با انرژی تازه‌ای پر می‌کنند و سرشار از شور زندگی هستند که پاریسی‌ها به آن شهرت دارند.

در ادامه آژانس کاریز شما را با یکی دیگر از برترین محله‌های شهر پاریس آشنا می‌کند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

محله‌های مختلف پاریس

پاریس یک شهر بسیار بزرگ است که بسته به سبک و بودجه شما مناطق مشخصی را برای گشتن دارد.

اگر به زندگی پر زرق و برق علاقه دارید ، منطقه 8 ، 16 و 1 بهترین منطقه برای به نمایش گذاشتن برخی مکان‌های لوکس و صرف غذا در رستوران‌های لاکچری در نقاط مشهور شهر پاریس است.

اگر شما هدفتان از شرکت در تور پاریس بازدید از مکان‌های آرامش بخش و خلوت تر است مناطق 2 ، 3 ، 4 و 5 و 16 بهترین مناطق هستند.

در حال حاضر ، منطقه بی‌نظیری در پاریس وجود دارد که از سال‌های اخیر در حال ظهور است و در حال حاضر پر از کافه‌ها و رستوران‌های شیک است که مملو از طراحان محلی و غذاهای محلی است که به این منطقه معنای کاملاً جدیدی می‌بخشد.

 

 

آژانس کاریز

 

 

محله‌ی پیگال جنوبی

بلوار باشکوه بلوچی دو کلیشی و بلوار دو روچوآرت، مونتمارتر را از ناحیه نهم که قسمت بالایی آن اغلب پیگال جنوبی نامیده می‌شود، جدا می‌کند.

این محله در دامنه تپه مون مارتر ، در فاصله کوتاهی از کلیسای توریستی سکره کور واقع شده است.

محله پیگال جنوبی یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین محله‌های پایتخت فرانسه به‌شمار می‌رود همچنین این محله را به اختصار سو.پی هم می‌خوانند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

قدم زدن در محله‌ی پیگال جنوبی

یکی از بهترین راه‌های بازدید از فضای خیابان‌ها و معماری خیره‌کننده این محله‌ی بی‌نظیر در پاریس قدم زدن و کشف آثار آن در تور پاریس است.

این منطقه از تعداد انگشت‌ شماری موزه‌های کوچک تشکیل شده است که توانایی رقابت با موزه‌های مشهوری همچون لوور را دارند.

لازم به ذکر است با توجه به قرار گرفتن این ناحیه در منطقه‌ای شیب دار حتما در تور پاریس برای پیاده‌روی در این محله کفش‌های مناسبی همراه داشته باشید.

اگرچه پپاده‌روی در سربالایی کاری مشگل است خیابان‌های باشکوه در حین پیاده‌روی زیر پای شما قرار دارند و می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید همچنین مناظر فوق‌العاده‌ای از کلیسای قلب مقدس پاریس نمایان می‌شود.

 اگر در امتداد خیابان سنت لازار، سمت راست را بپیچید و اولین پیچ سمت چپ را به خیابان دو لا روشفوکال بروید، موزه جذاب گوستاو مورو را خواهید دید.

 

 

آژانس کاریز

 

 

شکمگردی در پیگال جنوبی

پوپلینی، یک غذای خوشمزه و لذیذ با کرم کلاسیک آلا چو است که انگلیسی‌زبانان معمولاً از این شیرینی‌های کوچک گرد به‌عنوان پروفرول یاد می‌کنند.

این شیرینی در ده طعم مختلف وجود دارد. طعم‌هایی مثل گل رز، لیمو، کارامل شور که می‌توانید آن‌ها را در این محله در تور پاریس بیابید.

اتاق جم ، یک مرکز تجاری زیبا و بزرگ است که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مربا را در پاریس در خود جای‌داده است .

چشیدن طعم این خوراکی بسته‌بندی شده در تعطیلات و تور پاریس بسیار لذت‌بخش خواهد بود حتی فروشنده به شما اجازه می‌دهد قبل از خرید آن را امتحان کنید.

همچنین در انتهای خیابان ویکتور ماسه رستوران‌ها و مغازه‌هایی با غذاهایی خوشمزه وجود دارد که قدم زدن در این خیابان در تور پاریس یک جشن ویژه برای شکمگردی محسوب می‌شود.

 

 

آژانس کاریز

 

 

برخی از جاذبه‌های پیگال جنوبی

آسیاب بادی مولن روژ

یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های این محله مولن روژ است که در ابتدا در خانه آسیاب بادی در سال 1889 توسط جوزف اولر و چارلز زیدلر تأسیس شد.

این ملک در سال 1915 به آتش کشیده شد و به مکانی که امروزه ما آن را به نام مولن روژ می‌شناسیم بازسازی شد. این مکان مشهورترین مکان کاباره در جهان بوده و هنوز هم هست.

بازدید از مولن روژ امروزه یک تجربه بسیار متفاوت است. هنوز می‌توانید کاباره کلاس جهانی را تجربه کنید ، اما بسیاری از جادوهای دوران شکوفایی آن با تغییر زمان به آرامی از بین رفت.

 

 

تور پاریس

 

 

ایستگاه مترو Place des Abbesses

این ایستگاه که 30 متر زیر زمین واقع شده است رسماً عمیق‌ترین ایستگاه مترو در پاریس است.گردشگران عاشق آمدن به اینجا هستند تا یکدیگر را از پله ها به چالش بکشند.

البته آسانسورهایی وجود دارند که می توانند هر کسی را در صورت نیاز بالا و پایین ببرند ، اما پله‌ها یک هدف نهایی و پتانسیل ایجاد خاطرات خنده دار را فراهم می‌کنند.

این ایستگاه  معروف‌ترین ایستگاه‌های مترو پاریس است یکی از بیشترین استفاده‌ها را در منطقه دارد و بهترین راه برای ورود به پیگال و مون مارتر برای گشت و گذار یک روز کامل است. 

 

 

تور پاریس

 

 

موزه فونو

اغلب از این گوهر پنهان بازدید نمی‌شود اما باید بدانید که موزه فونو در پیگال به تنهایی ارزش هزینه مترو سواری شما در Abbesses را دارد.

این موزه در بلوار دو روچوآرت قرار دارد و همه موضوعات مرتبط با موسیقی را شامل می‌شود ، از جمله توسعه فناوری موسیقی ، تاریخ ضبط موسیقی و نوازندگانی که راه را برای اولین ضبط‌ها در پاریس هموار کردند.

فضای موزه به طور کامل توسط داوطلبان اداره می‌شود ، بنابراین هزینه ورودی شما 10 یورو صرفاً به منظور اجاره و نگهداری موزه است.

 

 

تور پاریس

 

 

تریانون در پیگاله

در بلوار دو روچچوارت این سالن کنسرت بزرگ قرار گرفته است که به زیبایی در داخل قدیمی‌ترین معماری Bel Epoque در منطقه واقع شده است و فضای داخلی کاملاً نفیس است.

اگر معماری تئاتر چیزی است که آب شما را سرازیر می‌کند ، این منطقه چراغ قرمز شما زیر یک سقف است.این سالن میزبان برخی از بزرگترین نام‌های موسیقی از سراسر جهان است.

این فضا همچنین به عنوان محلی برای نمایش کمدی ، تولیدات کوچک و حتی سیرک‌ها استفاده می‌شود.

 

تور پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید