تور پاریس

معرفی برترین خیابان‌های پاریس-پارت دو

اگر می‌خواهید در مورد شیوه زندگی مردم پاریس زرق و برق مغازه‌ها ، کافه‌های عجیب و غریب این شهر رویایی بیشتر بیاموزید کفش‌های پیاده روی خود را در تور پاریس  فراموش نکنید.

از شانزه لیزه که معروف‌ترین خیابان در جهان است گرفته تا خیابان سنت روستیک ، در خیابان‌های پاریس قدم بزنید تا بهترین مکان ها برای غذا خوردن ، گشت و گذار و خرید را در پایتخت فرانسه بیابید.

آژانس کاریز 5 مورد از معروفترین خیابان‌های پاریس را به شما معرفی می‌نماید.

 

آژانس کاریز

 

خیابان شانزه لیزه     Avenue des Champs-Élysées

معروف‌ترین خیابان پاریس که همه‌ی ما ایرانی‌ها هم آن را می‌شناسیم خیابان شانزه لیزه است.

خیابان شانزه لیزه از میدان کنکورد شروع می‌شود و تا میدان شارل دوگل ادامه می‌یابد ، جایی که طاق پیروزی را در آن خواهید دید.این خیابان را به مناسبت بزرگداشت طاق پیروزی ساخته شده است.

این خیابان که در منطقه 8 پاریس واقع شده است ، در سراسر جهان به خاطر فروشگاه‌های لوکس خود ، از بوتیک‌های کوچک گرفته تا مغازه‌های برندهای جهانی خیابانی معروف است. فارغ از مد ، خیابان شانزه لیزه به دلیل رستوران‌های خاص و کلوب‌های شبانه درجه یک و مراکز تفریحی بی‌نظیر مشهور است.

از آن جایی که این خیابان لوکس نزد بسیاری از ثروتمندان فرانسه نیز محبوب است برای به رخ کشیدن سرمایه‌ی خود، با اتومبیل‌های مدل بالایشان در آن رفت‌وآمد می‌کنند. اگر دوست دارید که تماشاگر ماشین‌های منحصربه‌فرد فرانسوی باشید، شانزه لیزه بهترین مکان در سراسر فرانسه برای این کار می‌باشد.

 

آژانس کاریز

 

 

خیابان مونتانیه Avenue Montaigne

خیابان مونتانیه به خاطر صنعت مد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مکان جایی بود که کریستین دیور برای اولین بار فروشگاه خود را باز کرد.

برندهای معروفی مانند ویتون، لوئِوه ، دیور، فندی و شنل را در تور پاریس در خیابان مونتانیه پیدا می‌کنید.

برای خرید در این خیابان می‌بایست پول زیادی هم خرج کرد و اگر در تور پاریس باشید، قطعا ویترین‌های فروشگاه‌ها حتما شما را برای خرید وسوسه می‌کنند.

خیابان مونتین به عنوان یکی از منحصر به فردترین خیابان‌های پاریس ، آرامش بیشتری دارد و در مقایسه با خیابان‌های شلوغ شهر ، جمعیت کمتری را در آن مشاهده می‌کنید.

حتی قدم زدن در این منطقه برای دوستداران مد و معماری ارزشمند است.

علاوه بر خانه‌های مد معروف ، این خیابان محل قرارگیری تئاتر شانزه لیزه نیز است که سالانه میزبان گردشگران تور پاریس برای بازدید از اجرای اپرا و کنسرت‌های مختلف است.

 

آژانس کاریز

 

 

خیابان مونتورگوئیل Rue Montorgueil

مونتورگوئیل یکی از محبوب‌ترین خیابان‌ها در پاریس است. این جایی است که پاریسی‌ها برای نیازهای روزانه خود خرید می‌کنند.

این منطقه دارای کافه‌ها ، بیستروها ، غرفه‌های تولید ، فروشگاه ماهی ، شیرینی فروشی‌ها و نانوایی‌های زیادی است که بسیاری از آن‌ها از بیش از یک قرن وجود داشته‌اند.

این خیابان در بخش مرکزی پاریس قرار گرفته است و تنها چند دقیقه با موزه لوور فاصله دارد.

 

آژانس کاریز

 

 

خیابان مارتیر Rue des Martyrs

خیابان مارتیر در ناحیه So-Pi  معروف واقع شده که با کافی‌شاپ‌های معروف ، رستوران‌های با کیفیت و نقاط محبوب برای معاشرت شهرت پیدا کرده است.

کلیسای تثلیث در قسمت پایینی این خیابان قرار گرفته و همچنین می‌توانید شاهد کلیسای ساکره کور از بالا باشید.

 

آژانس کاریز

 

 

خیابان سن   Rue de Seine

این خیابان به موازات خیابان بناپارت امتداد داشته و به همان اندازه زیبا و دارای زیبایی‌های پاریسی است.

این خیابان زیبا دارای مغازه‌ها و شیرینی فروشی‌های فرانسوی زیادی است و همانطور که از نام آن مشخص است، شما را به سمت رودخانه سن هدایت می‌کند.

خیابان سن از بلوار افسانه‌ای سن ژرمن هم عبور می‌کند که بازدید از این خیابان هم خالی از لطف نیست.

عاشقان شیرینی فراموش نکنند در تور پاریس آژانس کاریز حتما به سراغ شکلات‌های بهشتی پیر مارکولینی (Pierre Marcolini) بروند و علاقه‌مندان به بستنی‌های ایتالیایی به گروم (Grom) سری بزنند.

 

آژانس کاریز

 

تورهای نوروز فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید