تور پاریس

بهترین کارها برای انجام در محله‌ی باستیل – پاریس

پاریس یکی از جذابترین و محبوب‌ترین شهرهای اروپاست که جاذبه‌های بیشماری دارد و همه ساله گردشگران فراوانی را به سوی خود می‌کشد. این شهر به 20 منطقه تقسیم شده و در حاشیه‌ی رود سن قرار گرفته است.

یکی از این مناطق محله‌ی باستیل Bastille است که بسیاری با شنیدن نام آن یاد زندان باستیل میوفتند اما باستیل در زبان فرانسه به معنای “قلعه” است. نام این منطقه از قلعه‌ای قدیمی این محله به نام باستیل سن آنتوان گرفته شده و در زمان درگیری‌های تاریخی فرانسه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است.

این منطقه که در ناحیه چهارم ، یازدهم و دوازدهم شهر نور قرار دارد برای کسانی که صرفا در جستجوی تاریخ هستند آهن ربا نیست. باغ وحش منطقه در بین بچه‌ها همانقدر محبوب است که بازار غذا در بین بزرگسالان ، این در حالی است که بلیط‌های تخفیف اپرا آن برای همه در دسترس قرار می‌گیرد.

به لطف ده‌ها کافه و رستوران پر جنب و جوش ، زندگی شبانه پررونقی نیز در این محله وجود دارد. در ادامه آژانس کاریز بهترین روش‌های گذراندن وقت خود در باستیل را در تور پاریس به شما معرفی می‌نماید.

 

 

تور پاریس

 

 

موزه سیگاری‌های باستیل

صحنه‌های نمادین مانند آلن دلون و سرج گینزبورگ که بر روی گروهی از گالوازها پف می‌کردند ، سیگار کشیدن را به یک ویژگی مشترک فرهنگ فرانسوی تبدیل کرد. در حالی که این جذابیت فریبنده تاکنون تا حد زیادی از صفحه نمایش بزرگ محو شده است ، این موزه خصوصی در خیابان پاچه ، واقع در خیابان د لا روکت ، همچنان به این عادت افتخار می‌کند.شما می توانید تاریخچه پاریس را از طریق تنباکو بیان کنید و همچنین نگاهی به ریشه‌های سیگار کشیدن در آمریکا ، هند و چین خواهید داشت. فروشگاه موزه با هدایای ویژه بهشت ​​افراد سیگاری است. 

 

 

تور پاریس

 

 

تماشای یک نمایش خانه اپرا باستیل

اپرای باستیل در آستانه دویستمین سالگرد طوفان باستیل در سال 1989 افتتاح شد و به خانه اصلی اپرای ملی پاریس تبدیل شد. در حالی که طراحی مدرن آن به اندازه تزئین کاخ قرن 19 معتبر نیست اما با بیش از 2700 صندلی از مهمانان بیشتری استقبال می‌کند. این ظرفیت می‌تواند به قیمت بلیط بسیار مناسب برای صندلی‌های آخرین دقیقه منجر شود.

 

 

تور پاریس

 

 

در اطراف میدان باستیل قدم بزنید

یک روز حضور در محله‌ی باستیل بدون بازدید از مکان تاریخی باستیل ، جایی که زندان باستیل تا آن زمان در آن ایستاده بود و تا سال 1789 تخریب نشد ، کامل نمی‌شود.  

در مرکز این میدان ستون ۵۱ متری جولای (Juillet) قرار دارد که در بالای آن پیکری از طلا وجود دارد و از آن به عنوان “مجسمه روح آزادی” یاد می‌شود و چهار خروس فرانسوی و یک شیر روی پایه‌ی ستون کنده‌کاری شده‌اند که نماد مردم آزاد فرانسه هستند.

در اطراف این میدان مترو باستیل و اپرا باستیل واقع شده‌اند که گردشگران تور پاریس می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند.

تور پاریس

 

 

خرید یک یا دو سوغاتی در مرسی

باستیل تعداد زیادی فروشگاه و بوتیک عجیب و غریب برای گشتن دارد. مرسی ، یک فروشگاه مفهومی که توسط بنیانگذاران Bonpoint برنارد و ماری فرانس کوهن ایجاد شده است ، به بنیادی که از زنان و کودکان در ماداگاسکار حمایت می‌کند سود می‌دهد. در فضای 16000 متر مربع ، می‌توانید مبلمان ، لوازم جانبی و لباس طراحانی مانند ایزابل مارانت و استلا مک کارتنی را بیابید.

 

 

تور پاریس

 

 

سینماتک فرانسه

رویای یک سینفیل در سینمای فرانسوی طراحی شده توسط فرانک گری نهفته است ، با مجموعه‌ای دائمی از نمادین‌ترین وسایل و لباس‌هایی که تا به حال روی پرده دیده شده است. این شامل لباس‌هایی است که الیزابت تیلور و ویوین لی می‌پوشیدند. این سینما همچنین میزبان دیدگاه‌های گذشته و نمایش آثار کلاسیک فرقه‌ای است.

 

 

تور پاریس

 

 

بندر تفریحی پاریس حوضه آرسنال

در جنوب میدان باستیل قدم بزنید و با اسکله و قایق‌های تفریحی خود را به یک بندر غیرمعمول برسانید. اگر ستون جولای درخشان نبود ، فکر می‌کردید که پاریس را به مقصد آمستردام یا ساحل ترک کرده‌اید. نگران نباشید ، شما هنوز در فرانسه هستید و باسن لارسنال محل ملاقات دو آبراه اصلی پاریس سن و کانال سنت مارتین است.

این تفرجگاه در ابتدا برای جایگزینی خندق باستیل حفر شده بود ، اما امروزه این تفرجگاه صرفاً اهداف تفریحی دارد. این محل قایق‌های خانگی دائمی و موقت پاریس است. در همه طرف یک باغ زیبا وجود دارد و بندر نیز نقطه عزیمت برای تورهای بارهای کاناکسراما است. به سمت شمال پاریس به سمت بالا شناور شده و از قفل‌ها و پل‌های قدیمی شهر پاریس عبور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید