معرفی محله‌ی بَتینیول در پاریس

محله‌ی بَتینیول (Batignolles) یک محله‌ی بی‌نظیر در منطقه ۱۷ شهر پاریس است که رستوران‌های آرام و دوست داشتنی را در کنار بوتیک‌های افسونگر در خود جای داده است.

حال و هوای دهکده‌ایِ محله‌ی بتینیول حسی از اصالت خاص پاریسی را به گردشگران تور پاریس القا می‌کند. می‌توانید در میدان قرن نوزدهمی بَتینیول قدم بزنید و از مغازه‌های خیابان لُژاندر دیدن کنید. اگر روز شنبه به این محله می‌روید، بازار صبحگاهی مواد غذایی ارگانیک را از دست ندهید.

محله‌ی بَتینیول که در یک منطقه مسکونی آرام واقع شده است به هیچ وجه با هیچ جاذبه گردشگری آشنا و معروفی فاصله ندارد. این منطقه ، سرسبز ، آرام و شبیه روستا ، در منطقه 17 واقع شده است و در شمال غربی مون مارتر و ناحیه اغلب پیچیده پیگاله واقع شده است.

 

این محله در حالی که کمی خواب آلود و بدون رویداد شناخته می‌شود ، در سال‌های اخیر در حال پیشرفت بوده است و نسبت به محله‌های دیگر از گردشگران کمتری میزبانی می‌کند اما به دلیل رستوران‌های خوب ، زندگی شبانه آرام ، بازارها و فضاهای سبز وسیع ، مورد علاقه یک جمعیت جوان و هنرمند قرار گرفته است.

این شهر همچنین دارای تاریخچه جالبی است ، به ویژه به عنوان محل پایکوبی هنرمندان و نویسندگان امپرسیونیست فرانسوی مانند امیل زولا ، کلود مونه ، ادگار دگا و آگوست رنوار. برخی حتی ادعا می‌کنند که هنر مدرن خود در Batignolles متولد شده است.

 

امروزه هنرمندان جوان در حال بازگشت به این منطقه هستند و به تدریج شهرت آن را به عنوان مرکز خلاقیت احیا می‌کنند. ممکن است این محله هیجان انگیزترین مکان در پایتخت فرانسه نباشد ، اما می‌تواند در همان زمان احساس خنکی و قدیمی ، عجیب و معاصر را داشته باشد. بنابراین ، جای تعجب نیست که شهرت آن به عنوان محله‌ای نوظهور برای تماشا در پاریس بدست آید.

 

در اینجا آژانس کاریز 6 مورد از جالب ترین کارهایی که در این منطقه در تور پاریس انجام می‌شود را به شما معرفی می‌کند.

 

 

تور پاریس

 

در میدان باتیگنول استراحت کنید

 هرکسی که مایل است از احساس شلوغ شهری در پاریس فرار کند ، بهتر است در باتیگنول ، که زمانی روستایی جدا از خارج از شهر بود ، آرامش را پیدا کند. میدان باتیگنول بسیار جذاب و آرام و پر از درخت است ، این فضای سبز بزرگ دارای آبشار ، غار ، رودخانه و حوضچه‌ای است که پرندگان آبزی را در خود جای داده است. درست در خارج از ورودی پارک ، میدان بازار در میدان چارلز فیون دارای مغازه‌ها و نانوایی‌های مستقل است و نیمکت‌هایی برای تماشای افراد یا استراحت پس از خرید بوتیک‌های محله دارد. شما ممکن است به راحتی خود را در قرن دیگری در اینجا تصور کنید. کلیسای سفید و متواضع سنت ماری که در حاشیه میدان قرار دارد ، مطمئناً یک روستای کوچک فرانسوی را بیشتر از یک شهر وسیع و جهانی نشان می‌دهد. در اطراف پارک و میدان تعداد زیادی رستوران عالی وجود دارد که همه غذاهای محلی فرانسوی را ارائه می‌دهند و توسط مردم محلی به خاطر خدمات دوستانه و غذاهای خوشمزه خانگی مورد قدردانی قرار گرفته است.

 

تور پاریس

 

 

سری به بازار کشاورزان ارگانیک بزنید

بَتینیول یکی از معدود بازارهای مواد غذایی ارگانیک در پاریس را در خود جای داده است و صبح شنبه یک سرگرمی محلی عمومی است. صرف نظر از اینکه در منطقه اقامت دارید یا نه ، کمی زودتر برخیزید ، یک یا دو کیسه بردارید و غرفه‌های رنگارنگ بازار را که هر آخر هفته در منطقه ظاهر می‌شود ، مرور کنید.شما می‌توانید فقط از مناظر خوشمزه سرشار از توت فرنگی و مارچوبه بنفش پر جنب و جوش ، خروج پنیرهای فرانسوی و ماهی تازه یا خرید غذای واقعی استفاده کنید. این مکان عالی برای تهیه غذاهای خوشمزه برای پیک نیک در پاریس یا برای تهیه شیرینی‌های خوشمزه برای تقویت گردشگری است. چه چیزی بخرید و چه نخرید ، محیط شاد و شبیه روستا ارزش سفر را دارد.

 

تور پاریس

 

 

هنرهای معاصر را در Le BAL ببینید

این مرکز فرهنگی کمتر شناخته شده یکی از جالبترین مکان‌های شهر در تور پاریس برای کشف خلاقیت محلی معاصر و درک کلی از وضعیت هنری کنونی پاریس است.این مرکز با برگزاری نمایشگاه‌های منظم با هنرمندان و عکاسان محلی و همچنین نمایش فیلم و مستند ، دارای کافه ، سینما و کتاب‌فروشی است. این مکان بهشتی دور از سر و صدای شهر پاریس است و راهی ایده آل برای الهام گرفتن است.

 

 

تور پاریس

 

 

غذای خود را در کورتا میل کنید

Coretta یکی از بهترین رستوران‌های جدید فرانسوی در پاریس ، در بَتینیول است که به دلیل رویکرد تازه ، بدون هیجان و در عین حال خلاقانه و تمرکز بر مواد اولیه با کیفیت ، تعداد زیادی از غذاها را به دست آورده است. این رستوران که در لبه مارتین لوترکینگ ، جونیور پارک واقع شده است ، به نام کورتا اسکات کینگ ، همسر مارتین لوتر و فعال حقوق مدنی برجسته به نام خود نامگذاری شده است. رستوران درخشان ، دلپذیر و معاصر ، به سرپرستی آشپزها بئاتریز گونزالس و ژان فرانسوا پانتالئون ، به دلیل استفاده خلاقانه و زیبا از سبزیجات تازه ، طعم‌های بدیع و تفسیر جهانی از غذاهای کلاسیک فرانسوی شهرت دارد.

خدمت رسانی در این رستوران دوستانه و صمیمی است ، حتی اگر استانداردها بالا باشد. برش‌های گوشت و فیله ماهی با دقت انتخاب شده و بی عیب و نقص همراه با سبزیجات تازه و ترد مانند تربچه داوکون ، ریواس ، گیلاس یا تربچه ، چاشنی با طعم‌های تند ، غیر معمول و بیدار کننده کام و تزئین شده با گل‌های خوراکی همه گوشت‌ها و ماهی‌ها از منابع پایدار برخوردار هستند ، بنابراین این یک انتخاب خوب برای یک روز فوق‌العاده در تور پاریس است.     

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید