جاذبه های مونمارتر-کاریز-پاریس-تور

آشنایی با جاذبه‌های محله مونمارتر – پاریس – فرانسه

مونمارتر فرانسه زمانی هنرمندان را شیفته خود کرده بود و امروزه نیز گردشگران را به وجد می‌آورد. مونمارتر محیط منحصر به فردی دارد.

مونمارتر که بر فراز یک تپه قرار گرفته است ، گویی جهانی جدا از بقیه پاریس است.

کارهای زیادی را می‌توان در این محل انجام داد و بازدیدکنندگان می‌توانند چندین روز را در منطقه جستجو کنند ، در در تور فرانسه کاریز این فرصت را برایتان به ارمغان می‌آوریم.

کاریز لیستی از بهترین جاذبه‌های مونمارتر ، را به شما معرفی می‌نماید.

جاذبه های مونمارتر-کاریز-پاریس-تور

کلیسای ساکره کور  Sacré-Coeur

یکی از بناهای دیدنی پاریس است که در بالای تپه  مونتمارتر و بالاتر از پاریس قرار دارد. این کلیسا پس از جنگ فرانسه و پروس به عنوان نمادی از امید ساخته شد.

باسیلیکا به سبک رومانسک و بیزانس دارای چندین گنبد که شبیه کیک لایه‌ای تزئینی است ، را داراست و به آن لقب “کیک عروسی” را می‌دهند.

در داخل کلیسا ، موزاییک برجسته سقف ، مسیح قلب مقدس را نشان می‌دهد. فضای داخلی همچنین با شمع‌های زیادی روشن شده و به آن هاله‌ای از معنویت می‌بخشد.

نکته جالب توجه در مورد بازدید از این جاذبه معروف منظره‌ای از گنبد باسیلیکا است که نیاز به هزینه پذیرش دارد. در هوای صاف ، دیدن کل منظره شهر پاریس از جمله نوتردام ، مرکز پمپیدو و خانه اپرا امکان پذیر است.

دسترسی به گنبد در خارج از باسیلیکا و در سمت چپ کلیسا ، با یک پرواز 300 پله‌ای و بدون آسانسور امکان پذیر است که مناظر پانوراما را ارائه می‌دهد.

 این منطقه اغلب مملو از افراد محلی و گردشگران است و گاهی اوقات نوازندگان خیابانی جمعیت را سرگرم می‌کنند. در سفر به فرانسه و پاریس حتما از بازدید این کلیسا غافل نشوید.

گنبد سفید باسیلیکا ، بلندترین شی در شهر است و به راحتی از دور قابل تشخیص و دیدن است. این کلیسا هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر و توریست است.

مسیرهای دسترسی به این کلیسا برای ، گردشگرانی که از صعود سربالایی بدشان نمی‌آید از Place du Tertre تا 35 Rue du Chevalier-de-la-Barre ورودی در پشت باسیلیکا است.

متناوباً ، از میدان سنت پیر ، 20 دقیقه پیاده روی زیبا و شیب‌دار و یا یک پیاده روی کمتر از دو دقیقه با قایقرانی صورت می‌گیرد که در نزدیکی Place Suzanne Valadon آغاز می‌شود، یک پیاده روی کوتاه از میدان سنت پیر نیز وجود دارد برای رسیدن به این کلیسا.

جاذبه های مونمارتر-کاریز-پاریس-تور

موزه مونمارتر  Musée du Montmartre

این موزه ابتدا خانه هنرمند مشهور موریس اوتریلو (Maurice Utrillo) بوده و پر از نقاشی دیواری‌های این هنرمند است. همچنین در دورانی محل زندگی هنرمند مشهور جهانی رنوار نیز بوده است.

علاوه بر معماری زیبایی که این بنا دارد، گذشته مونمارتر را در این موزه خارق‌العاده و چند قدم دورتر از میدان ترستر می‌توانید کشف کنید. 

Musée du Montmartre که در یک عمارت زیبا از قرن 17 واقع شده است ، نمایی نوستالژیک از روزهای ابتدایی مونتمار را ارائه می‌دهد.

این موزه مکان واقعی ملاقات است که زمانی هنرمندان زیادی را به خود جلب کرده است. آگوست رنوار استودیوی خود را به همراه سوزان والادون و دیگر هنرمندان از جمله امیل برنارد و رائول دوفی در این مکان داشت.

موزه مونتمارت با مجموعه گسترده هنری خود که به دهه 1880 برمی‌گردد ، تاریخ مونتمار را بازگو می‌کند و خلاقیت این محله ویژه پاریس را زنده می‌کند.

مجموعه‌ای که در حدود 6000 قطعه شامل کارهای هنرمندان مشهور مونتمارت از جمله مودیلیانی و ویلارد و همچنین نقاشان معروف را دارا است.

از جمله آثار معروف به نمایش درآمده ، پوسترهای اصلی کاباره های Lapin Agile و Chat Noir است. حتی یک اتاق به هنر اختصاص داده شده است که رقص کانکان در فرانسه را به تصویر می‌کشد.

در اطراف این موزه باغ‌های رنوار نیز وجود دارد که این هنرمند نقاشی تاب و باغ خیابان را نقاشی کرده است. این باغ‌ها مناظر مهیجی از مونمارتر و بقیه پاریس را ارائه می‌دهند.

در گوشه‌ای از باغ ، گردشگران کافه رنوار را پیدا می‌کنند که با سقف شیشه‌ای باغ را اشغال کرده است.

این فضای پر از آفتاب و نشاط محل لذت بخشی برای لذت بردن از قهوه ، میان وعده‌ها ، وعده‌های غذایی سبک و چای بعد از ظهر است. صندل‌های پاسیو در فضای باز در بهار و تابستان دلپذیر هستند.

جاذبه های مونمارتر-کاریز-پاریس-تور

محل دو ترتر  Place du Tertre

دو ترتر یکی از میدان‌های معروف پاریس برای هنرمندان است که از زمان ساخت آن قرن هجدهم معروف بوده و تنها چند کوچه از باسیلیکای سکره کور فاصله دارد.

این میدان زیبا و سنگفرش شده یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید از روح خلاقیت مونمارتر ، یک گالری هنری در فضای باز است که در آن هنرمندان محلی آثار خود را ایجاد و به فروش می‌رسانند.

این منطقه و  میدان در اکثر فیلم‌ها یا سفرنامه‌های پاریس دیده‌ شده است و پر از نقاشی و آثار هنرمندان پاریسی است.

بازدیدکنندگان انواع نقاشان ، پرتره‌ها و کاریکاتوریست‌ها را پیدا می‌کنند ، اگرچه بیشتر کارها به عنوان سوغاتی توریست طراحی شده است.

این میدان با ساختمان‌های دوست داشتنی قرن هجدهم پوشیده شده است که هم اکنون رستوران‌ها و کافه‌های شلوغ با صندلی‌های فضای باز در خود جای داده‌اند.

Place du Tertre حتی اگر مملو از گردشگران نیز باشد ، جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. این میدان که در سایه ساکره کور و سایه درختان باستانی ایستاده است ، احساس یک میدان استانی را دارد.

این میدان اصلی دهکده قرون وسطایی قبل از ادغام مونتمارت در پاریس بود. خانه شماره 3 در میدان تالار شهر دهکده قدیمی بود. مسیرهای باریک اطراف میدان بازدیدکنندگان را به کاوش دعوت می‌کند.

چند قدم دورتر ، پشت میدان دو ترته ، کلیسایی که یادگار یک کلیسای باندیکتین قرن 12 است ، قرار دارد.

کلیسای سنت پیر در محل عبادتگاه قرن 7 دوران مروینگین ساخته شده است ، که بیش از یک معبد رومی باستان اختصاص داده شده به عطارد ساخته شده است.

كلیسای سنت پیر علاوه بر آثار باستانی قرن 7 خود نمونه معماری گوتیك اولیه است. گروه کر در سال 1147 در حضور اصلاح طلب بزرگ کاتولیک برنارد از کلیرووسی تقدیس شد.

فضای داخلی همچنین دارای پنجره‌های رنگی معاصر توسط Max Ingrand است.


جاذبه های مونمارتر-کاریز-پاریس-تور

موزه دالی پاریس   Dalí Paris Museum

در این موزه بی‌نظیر ، بازدیدکنندگان می‌توانند به دنیای کنجکاو و جذاب سالوادور دالی بروند. به طور دقیق ، این موزه در نزدیکی میدان دو ترتر ، مرکز صحنه هنری مونمارتر واقع شده است.

موزه دالی پاریس نبوغ خلاق هنرمند معروف سورئالیست را آشکار می‌کند. این موزه استثنایی بزرگترین مجموعه در فرانسه است که به آثار نقاشی‌ها ، مجسمه‌ها و گرافیک‌های سالوادور دالی اختصاص یافته است و به ویژه برای مجموعه مجسمه‌های این هنرمند قابل توجه است.

در نزدیکی Place du Tertre یک گالری هنری مدرن و معاصر ،گالری مونمارتر قرار دارد. این گالری طیف گسترده‌ای از آثار هنری را در فضایی پر زرق و برق از جمله قطعاتی از هنرمندان معروف مدرن سالوادور دالی ، جوآن میرو ، هنری ماتیس و پابلو پیکاسو به نمایش می‌گذارد. آثار هنری در گالری مونمارتر معتبر است و برای خرید در دسترس است.

جاذبه های مونمارتر-کاریز-پاریس-تور

معرفی محله مونمارتر در فرانسه.
معرفی شهر زیبای نیس در فرانسه.
غذاهای معروف فرانسه را بهتر بشناسید.
هیجان را در پارک دیزنی‌لند پاریس تجربه کنید.
آشنایی با طاق پیروزی شناخته شده‌ترین بنای یادبود جهان در پاریس.

One Reply to “آشنایی با جاذبه‌های محله مونمارتر – پاریس – فرانسه”

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید