ایتالیا-رم-کاریز

معرفی کاستل گاندولفو – ایتالیا

کاستل گاندولفو Castel Gandolfo یک کومونه در ایتالیا است که در شهر رم واقع شده‌است. این شهر با جمعیتی حدود 8.834 نفر ، 426 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است.

ساخت کاستل گاندولفو بر اساس ویلای باستانی و باشکوه رومی آلبانوم دومیتیان است که اقامتگاهی بود که امپراتور دومیتیان بین سال‌های 81 و 96 ساخته است.

این شهر تا سال 1200 در فراموشی باقی مانده بود ، زمانی که خانواده جنوسی از گاندولفو قلعه در بالای تپه مشرف به دریاچه را ساختند.

حتی هنگامی که ردپای پاپ در اواسط قرن شانزدهم حک شد ، بازسازی اقامتگاه پاپ توسط کارلو مادرنو برای پاپ اوربان هشتم در قرن هفدهم طراحی شد ، با این حال ، پیوس یازدهم بعدا کاخ پاپ و ویلا مجاور بازسازی کرد.

در جریان جنبش اتحاد ایتالیا ، میدان کوچک روبروی Residence در سال 1870 با نام میدان آزادی تغییر نام یافت.

کاخ پاپ از سال 1870 تا 1929 خالی از سکنه نبود که موسولینی ، با امضای پیمان لاتران ، مقدس را به عنوان مالک آن به رسمیت شناخت.

ایتالیا-رم-کاریز

شهر کوچک Castel Gandolfo حدود 40 دقیقه با رم فاصله دارد.

این دهکده کوچک و آرام از منطقه لاتزیو در پایین دریاچه آلبانو ، هر تابستان به مرکزیت توجه ایتالیا و دنیای کاتولیک تبدیل می‌شود ، به لطف کاخ باستانی Castel Gandolfo که محل اقامت تابستانی پاپی مقام عالی کاتولیک است.

علاوه بر کاخ پاپ ، دو صومعه ، یک مدرسه ، یک مزرعه ، باغ‌ها و رصدخانه واتیکان نیز در این منطقه وجود دارد.

پاپ اوربان هشتم اولین کاستل گاندولفو را به عنوان محل اقامت تابستانی خود انتخاب کرد.

این شهر که یک استراحتگاه تفریحی است و در بالای دریاچه آلبانو واقع شده است هر ساله توریست‌هایی از سراسر جهان از موقعیت ، چشم انداز ، مهمان نوازی عالی و زیبایی بکر این شهر ، استقبال می‌کنند.

بازدیدکننده‌ای که برای اولین بار وارد ویلاهای پاپتیک این شهر ایتالیایی می‌شود تصور نمی‌کند بتواند معروف‌ترین ویلاهای دوران باستان را پیدا کند.

همچنین برای بازدیدکنندگان ممکن است دیدن پاپ و اتاق کوهنوردی وی جذاب باشد ، با این وجود مجموعه‌ای از ساختمان‌ها و کاخ‌هایی برای علاقه‌مندان به معماری و تاریخ نیز وجود دارد.

ایتالیا-رم-کاریز

جاذبه‌های دیدنی

این شهر دارای چندین مکان مورد علاقه باستان شناسی از جمله Emissario del Lago Albano و بقایای ویلا دومینیان است.

این منطقه در محدوده پارک منطقه‌ای قلعه رومانی گنجانده شده است.

همچنین نکات جالب توجه هنری نیز وجود دارد ، مانند کلیسای دانشگاهی توماس مقدس از ویلانووا ، که توسط جیان لورنزو برنینی طراحی شده است.

کاخ پاپ بازسازی شده بر روی ویرانه‌های قلعه سابق ، تا حدی پایه‌های یک اقامتگاه تابستانی امپراطور دومیتیان را اشغال کرده است که 14 کیلومتر مربع را اشغال کرده است.

در حیاط داخلی کاخ ، یک نیم تنه رومی وجود دارد که پولیفموس را نشان می‌دهد ، سیکلوپ‌هایی (نام موجودات افسانه‌ای در اساطیر یونانی) که از غار او نجات پیدا کردند

این نیم تنه را در باغ‌های ویلا شاهنشاهی ، در یک غار که در دهانه دریاچه مصنوعی ساخته شده بود ، پیدا کردند.

ایتالیا-رم-کاریز

آشنایی با فستیوال‌های شهر شناور ونیز ایتالیا

معرفی شهر ونیز زیبا شهری شناور روی آب ایتالیا

در سفر به ایتالیا، غذاهای معروفش را حتما امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید