کاریز

آشنایی با پیشینه پرچم کانادا – ویزای کانادا

پرچم کانادا یا همان پرچم برگ درخت افرا که در زبان فرانسه به آن l’Unifolie می‌گویند و به معنای تک-برگ می‌باشد از دو رنگ سفید و قرمز تشکیل شده است که در وسط این پرچم قسمت مستطیلی سفید رنگ قرار گرفته و روی آن برگ درخت افرا با 11 دندانه به طور زیبایی شکل گرفته است.

پرچم ملی کانادا در داخل و خارج از  این کشور به عنوان یکی از قابل توجه‌ترین و قابل تشخیص‌ترین نمادهای نماینده کانادا نقشی پر رنگ دارد.

این اولین پرچمی است که هم توسط مجلس پارلمان به تصویب رسیده و هم توسط پادشاه کانادا رسماً به عنوان پرچم رسمی کشور اعلام شده است.

در 15 فوریه 1965 پرچم ملی کانادا برای اولین بار بر فرازمنطقه Parliament Hill برافراشته شد. کانادا فقط 2 سال تا جشن یکصدمین سال خود فاصله داشت که پرچم برگ افرا توسط اعلامیه سلطنتی به عنوان پرچم رسمی کشور اعلام شد.

در سال 1996، روز 15 فوریه به نام روز پرچم ملی کانادا اعلام شد که از آن زمان هر ساله بزرگداشت آن برگزار شده است. کمیته پارلمانی همه احزاب از میان صدها طرح مختلف پرچم نهایی را انتخاب نمود.

کاریز

تاریخچه پرچم کانادا را در کاریز بخوانید

اولین پرچمی که در کانادا استفاده شد پرچم صلیب مقدس بوده است که حتی بعد از استقلال کانادا از بریتانیا نیز از آن استفاده می‌شد.

در سال 1867 فدراسیون کانادا اعلام کرد که به پرچمی جدید نیاز است که در فاصله 1867 تا 1930 سه پرچم با طرح‌های مختلف برای نماد این کشور استفاده شد و از همین پرچم‌ها در جنگ جهانی دوم به عنوان پرچم رسمی کانادا استفاده شد.

تا اینکه در سال 1964 ، نخست وزیر نخست وزیر لستر بی پیرسون کمیته‌ای را برای حل و فصل مسئله فقدان پرچم رسمی کانادا تشکیل داد ، و بحث جدی در مورد تغییر پرچم به جای پرچم اتحادیه را برانگیخت.

از میان سه گزینه ، طرح برگ افرا توسط جورج استنلی بر اساس پرچم کالج سلطنتی نظامی کانادا انتخاب شد. این پرچم اولین حضور رسمی خود را در 15 فوریه 1965 انجام داد. این تاریخ اکنون سالانه به عنوان روز پرچم ملی کانادا جشن گرفته می‌شود.

این سه طرح پیشنهادی شامل یکی با سه برگ افرای قرمز در وسط و دو نوار آبی در طرفین (معروف به Pearson Pennant)، دومی با یک برگ افرای قرمز در مربعی سفید و دو نوار قرمز در طرفین، و سومی که شامل پرچم بریتانیا و سه نماد گل زنبق بود ، می‌شده است.

کاریز

حقایقی درباره پرچم کانادا با کاریز

بزرگترین پرچم کانادا در شهر همیلتون و در جریان بازی فوتبال بین تیم‌های تایگر کَتس و آرگونوت‌ها در سال 2009، رونمایی شد. این پرچم با 38 متر عرض و 76 متر طول، به حداقل 80 نفر برای حمل آن در زمین بازی نیاز داشت.

پرچم ملی کانادا هرگز خارج از مجلس قانونگذاری کبک به پرواز در نمی‌آید، مگر اینکه مراسم ملی خاصی برگزار شود.

پرچم‌های کانادا معمولا به نشانه عزاداری به حالت نیمه افراشته در می‌آیند.

 

کاریز

 

فلسفه وجود برگ افرا در پرچم کانادا را از کاریز بپرسید

در حالی که طراحی این پرچم جدید بود ، این نماد آشنا سابقه استفاده طولانی مدت در کانادا داشت.

برگ افرا در قرن نوزدهم به عنوان نمادی از هویت کانادایی ظهور کرد و در همه جای فرهنگ عامه وجود داشت: کتاب‌ها ، آهنگ‌ها ، سکه‌ها ، نشان‌ها ، آگهی‌ها و بسیاری از موارد دیگر.

نسل‌های کانادایی قبلاً برگ افرا را به عنوان نمادی از هویت خود پذیرفته بودند ، اما در طول جنگ جهانی اول است از آن به عنوان نشان کلاه توسط اعضای نیروی اعزامی کانادا استفاده می‌شد.

این نشان به عنوان شناخته شده‌ترین نماد کانادا شناخته شد همچنین این یک برگ افرا بر روی بسیاری از سنگ قبرهای زنان و مردان کانادایی مدافع وطن حک شده است که در جریان 2 جنگ جهانی جان خود را از دست دادند.

علاوه بر این از نظر بسیاری ، برگ افرا نمادی مشترک از غرور ، شجاعت و وفاداری بود.

کاریز

ویزای تحصیلی و اقامتی کانادا با کاریز

چنانچه مایل به تحصیل در کانادا و اخذ ویزای کانادا هستید تیم ما در کاریز آتی پرواز به صورت حرفه‌ای نسبت به اخذ ویزای کانادا برای شما اقدام می‌کنند.

کارشناسان ما در کاریز از ابتدا تا انتها همراه شما خواهند بود، و در حالی که قهوه خود را می‌نوشید، کارشناسان حرفه‌ای در کاریز تمام کارهای مربوط به اخذ ویزای کانادا و تحصیل شما را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید