آژانس کاریز

بهترین تفریحات کشور ایتالیا – تور ایتالیا

ایتالیا ، کشوری در جنوب مرکزی اروپا ، شبه جزیره‌ای را اشغال کرده است که در عمق دریای مدیترانه فرو می‌رود.ایتالیا از متنوع ترین و چشم اندازترین مناظر روی زمین تشکیل شده است و اغلب به عنوان کشوری به شکل چکمه توصیف می‌شود.

در قسمت بالایی ایتالیا کوه‌های آلپ قرار دارند که از ناهموارترین کوه‌های جهان هستند. بالاترین نقاط ایتالیا در امتداد مونت روزا است که در سوئیس به اوج خود می‌رسد و در امتداد مونت بلان که در فرانسه قله دارد.

کوه ‌ای آلپ غربی مشرف به چشم انداز دریاچه‌های آلپ و دره‌های حکاکی شده در یخچال‌های طبیعی هستند که تا رودخانه پو و پیدمونت امتداد دارند.

مناطق توسکانی ، در جنوب منطقه سیسالپین ، شاید بهترین منطقه شناخته شده این کشور باشند.

بی شک سفر به ایتالیا آرزوی بسیاری از مردم جهان است و لیستی از بهترین مناطق و کارهای جذاب برای دیدن و انجام دادن را شامل می‌شود در مقاله قبلی آژانس کاریز شما را با چند مورد از تفریحاتی که نباید در ایتالیا از آن‌ها غافل شد را برایتان بیان کردیم.

در ادامه همراه آژانس کاریز باشید و با بقیه موارد این لیست بلند بالا آشنا شوید.

آژانس کاریز

تفریحات متعدد کانال بزرگ ونیز

این ممکن است کلیشه شماره یک ونیز باشد ، اما حرکت در امتداد کانال در منحنی برازنده یک گوندولا یکی از کارهای برتر در ایتالیا است. یافتن گوندولا کاری آسان است.

آن‌ها در امتداد گراند کانال در کنار کاخ دوژ و در پل ریالتو مستقر هستند و هنگام گشت و گذار در شهر ، رانندن‌ها را با پیراهن راه راه و کلاه‌های حصیری روی پل‌ها و کانال‌ها خواهید دید.

از آنجا که این افراد راهنمای شما خواهند بود ، می‌توانید کمی ‌با آب‌ها مکالمه کنید تا با سبک زندگی آن‌ها و تجربیاتشان آشنا شوید.

باید گفت که قیمت‌های این سواری تعیین شده است ، بنابراین مطمئن شوید که نرخ استاندارد را دریافت می‌کنند و حتما قبل از سوار شدن در مورد مسیر به توافق برسید.

انتخاب مسیر و زمان روز به ترجیحات شخصی و محل سوار شدن شما بستگی دارد. پس از تاریکی هوا ، چراغ‌های کاخ‌های گراند کانال و رستوران‌های کنار کانال روی آب منعکس شده و براق می‌شود و دیدنی‌تر می‌شود.

کانال‌های کوچکتر مانند Canararegio و مناطق دیگر خلوت‌تر هستند و یک مسیر دایره ای احتمالاً شامل قسمت‌هایی از Grand Canal خواهد بود.

اما ‌آن‌ها زیبایی کمتری در شب دارند ، بنابراین گزینه خوبی برای یک سواری در روز هستند. وقتی خورشید غروب می‌کند و چراغ‌ها روشن می‌شوند ، ممکن است عاشقانه ترین زمان باشد ، زیرا روز ونیزی به شب می‌رسد.

احتمالاً کمترین تجربه عاشقانه از “پارکینگ” گوندولای بزرگ در قصر دوج آغاز می‌شود ، زیرا سواری در آنجا با گسترده ترین و شلوغ ترین قسمت کانال بزرگ آغاز می‌شود.

سواری با این قایق‌ها به شما حس سفر به ونیز در زمانی متفاوت در گذشته را می‌دهد و شاهد مناظر بی‌نظیری خواهید بود که بهترین مکان برای خاطره سازی با عزیزانتان است.

آژانس کاریز

قدم زدن در روم باستان

وجود مکان‌های باستانی بسیاری برای بازدید در رم باعث می‌شود که گشت و گذار در یکی از این بناهای تاریخی می‌تواند شما را به عمق تاریخ ببرد.

بهترین مکان برای این بازدید کولوسئوم است ، جایی که مناطق زیرزمینی تازه افتتاح شده توسط بازدیدکنندگان که از قبل رزرو می‌کنند و کسانی که در تورهای گردشگری شرکت می‌کنند ، قابل دسترسی است.

کولوسئوم بزرگترین تماشاخانه در امپراتوری روم بوده‌ است. کولوسئوم ظرفیتی میان ۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ نفر و ۸۰ در ورودی داشته‌ است.

وجود یک راهنمای آگاه پیچ و خم تونل‌ها ، معابر و سلول‌های زیرزمینی را توضیح می‌دهد ، جایی که تماشاگران مخاطبان رومی را خوشحال می‌کند.

در این مکان خواهید دید که گلادیاتورها و حیوانات وحشی در کولوسئوم با یکدیگر می‌جنگیدند و اسباب سرگرمی تماشاچیان خود را که اغلب از اشراف بودند فراهم می‌کردند.

این مکان جایی است که شیرها ، پلنگ‌ها ، خرسها و فیل‌هایی که در جنگ یا سیرک‌ها استفاده می‌شدند ، در قفس قرار می‌گرفتند قبل از اینکه آنها بر روی قرقره های برده رانده به کف عرصه بلند شوند.

تورهای داخلی همچنین شامل کف صحنه برای نمای گلادیاتور و همچنین نمای تماشاگر از طبقات فوقانی است. تورهای دیگری برای کاوش در تالار Forum و Palatine Hill برای دیدن منظره‌ای گسترده از روم باستان نیز وجود دارد.

برای اینکه واقعاً در روم باستان غوطه ور شوید ، برای یک درس دو ساعته گلادیاتور وارد این منطقه شوید ، جایی که راهنمایان از گروه تاریخی رم به شما هنر استفاده از سلاح‌های معتبر را که توسط گلادیاتورها در روم باستان استفاده می‌شدند ، را به شما می‌آموزند.

با یادگیری اصول مبارزه با شمشیر ، می‌توانید لباس سنتی ، کمربند و دستکش چرمی گلادپویاتور‌ها را بپوشید و عکس‌های یادگاری بگیرید.

همچنین کلاس‌هایی نیز برای بچه‌ها برگزار می‌شود که می‌توانید مطمئن باشید به یادماندنی ترین تجربه رومی را برای آن‌ها به همراه دارد.

آژانس کاریز

سیسیل یکی از جزایر ایتالیا با جاذبه های بسیار برای اطلاعات بیشر کلیک کنید.

شهر ساحلی آمالفی با جاده‌های پر‌‌ پیچ و خم و تماشایی در ایتالیا را بشناسید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید