آژانس کاریز

معرفی 10 سرگرمی برتر در لندن – پارت اول

لندن یکی از بهترین مکان‌های جهان برای گذراندن تعطیلات است ، اما چه چیزی باعث محبوبیت این کلان شهر در بین مردم جهان شده است؟

پاسخ ممکن است این باشد که به دلیل کارهای زیادی که برای انجام دادن در این شهر وجود دارد ، آن را به مکانی محبوب برای بازدید تبدیل کرده است. پایتخت انگلیس برای هر یک از اعضای خانواده چیزی برای ارائه دارد.

لندن مکانی عالی برای استراحت و همتراز با شهرهایی مانند پاریس ، نیویورک و سنگاپور است که همچنین فعالیت‌های بسیاری دارند که می‌توانند موجبات لذت و سرگرمی گردشگران را فراهم نمایند.

فعالیت‌های بی شماری برای شرکت در لندن پایتخت انگلیس وجود دارد ، بنابراین در اینجا آژانس کاریز 10 کار برتر برای انجام در این شهر را به شما معرفی می‌نماید.

آژانس کاریز

1. بازدید از موزه‌ی موزه بریتانیا

موزه بریتانیا یک محل مشهور بین المللی با طیف گسترده‌ای از آثار از سراسر جهان ، از ماقبل تاریخ گرفته تا مدرن است. برخی از بهترین نمایشگاه‌ها شامل مجموعه مومیایی مصر باستان ، سنگ روزتا و لوح‌های ویندولاند در آن قرار گرفته است.

بازدید از بیشتر نمایشگاه‌ها رایگان است ، اگرچه موزه رویدادهای ویژه‌ای را که نیاز به تهیه‌ی بلیط دارند را نیز برگزار می‌کند. سالانه 6 میلیون بازدیدکننده از این موزه معروف جهان بازدید می‌کنند.

چندی پیش ، دولت انگلیس کار بسیار مفیدی در زمینه آزاد ساختن موزه‌های عمومی شهر انجام داد. به همین ترتیب ، مجموعه‌های مشهور تاریخ و هنر در جهان برای همه آزاد است ، از آخرین هنر از تیت مدرن گرفته تا دایناسورهای ماقبل تاریخ در موزه تاریخ ملی قرار دارند.

آژانس کاریز

2. بازدید از پارک بوشی

به یک ماجراجویی جنگلی در یک کلان شهر فکر کرده‌اید شرط می‌بندم هیچ وقت فکر نکردید که می‌توانید در لندن چنین کاری را انجام دهید. پارک‌های عمومی و فضای سبز لندن نعمت بزرگی برای این شهر است.

مخصوصاً پارک بوشى را که در شمال کاخ همپتون کورت واقع شده ، بسیار دیدنی است. نه تنها حیات وحش و مناظر خیره کننده‌ای در این مکان پیدا خواهید کرد ، بلکه پارک تاریخی خارق‌العاده‌ای نیز دارد.

برای آماده شدن برای یک روز در یک شهر شلوغ و آلوده ، با قدم زدن در پارک بوش یک نفس تازه بکشید و از گیاهان ، جانوران و بسیاری از جاذبه‌های نادر دیگری که انتظار دارید در یک باغ مخفی پیدا کنید دیدن کنید.

آژانس کاریز

3. بازدید از تئاتر لندن

پدینگتون نزدیک به منطقه معروف تئاتر لندن است و لندن یکی از بهترین مکان‌ها برای دوستداران تئاتر زنده است. West End بهترین استعدادها ، مجریان و نمایش‌ها را به ست خود جذب می‌کند.

در صحنه‌های لندن اجراهای زنده متنوعی از صحنه‌های جدید ، اجراهای کلاسیک گرفته تا نمایش‌های موزیکال طولانی مدت برگزار می‌شود. در West End غرق در زندگی شبانه خواهید شد.

از موزیکال ، تئاتر ، کمدی ، موسیقی و فرصت‌های خوب ناهار خوری در اطراف ، هر شب پر از فرصت برای یک شب به یاد ماندنی خواهد بود. اگر هنوز پرانرژی هستید ، کلوپ ها و بارهای منطقه فرصتی عالی برای بیدار ماندن هنگام رقص شبانه فراهم می‌کنند.

آژانس کاریز

4. بازدید از آکواریوم لندن

نزدیکترین ایستگاه به آکواریوم مترو پل وست مینستر است سپس از تایمز عبور کنید و فقط چند متر جلوتر ، آکواریوم لندن را خواهید دید که دارای صدها زندگی دریایی و ماهی‌های آب شیرین است.

تمام فعالیت‌ها در زیرزمین ساختمان سابق شورای بزرگ لندن انجام می‌شود. بازدید از آکواریوم لندن یک روز خوب را برای گذراندن در سفر فراهم می‌کند ، ماه‌های تابستان می‌تواند بسیار شلوغ باشد.

سعی کنید همیشه در اوایل روز که این محل کمی آرام تر و خلوت تر است به آنجا بروید و مطمئن باشید که ارزش بازدید را دارد.

همچنین بهتر است بلیط خود را از قبل بصورت آنلاین رزرو کنید ، زیرا این امر به شما کمک می‌کند از منتظر ماندن در صف‌های طولانی به دور باشید و از هر تخفیف موجود استفاده کنید.

نکته خاصی که باید به آن توجه کنید ، تونل زیر آب است ، جایی که کودکان و بزرگسالان می‌توانند زیر یک مخزن بزرگ آب که کوسه‌ها ، لاک پشت‌ها و ماهی‌های عجیب و غریب در آن شنا می‌کنند راه بروند همانند راه رفتن روی کف دریا است.

آژانس کاریز

5. سفر دریایی در رودخانه تایمز

رودخانه تایمز ، طولانی ترین رود انگلیس است که مستقیماً از شهر لندن عبور می‌کند. طول آن 215 مایل است و دارای چندین جاذبه در امتداد ساحل است.

چندین سفر دریایی در رودخانه‌هایی که از کنار تایمز عبور می‌کنند وجود دارد. شما می‌توانید در یکی از این‌ها شرکت کنیدر تا مروری بر لندن داشته باشید.

در طول این مسیر رودخانه‌ای ، جاذبه‌هایی مانند برج لندن ، برج پل ، کلیسای جامع سنت پل و چشم لندن را خواهید دید.

آژانس کاریز

پنج رستوران ایرانی با کیفیت در لندن – انگلستان

بیگ بن چیست؟

بهترین سوغات لندن – انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید