ویزا

اخذ ویزای پرتغال – خدمات اخذ ویزا با آژانس کاریز

کشور پرتغال یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می‌باشد و جهت سفر به این کشور به ویزا شنگن نیاز هست. جهت دریافت ویزا شنگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می‌باشد.

کشور پرتغال یکی از قدیمی‌ترین کشور های جهان می‌باشد که سالیان طولانی از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخودار نبود اما پس از عضویت در اتحادیه اروپا بیش از پیش رشد کرد.

کشور پرتغال با جمعیت 10.500.000 نفری یکی از بهترین کشورهای اروپا و هم مرز با کشور اسپانیا و اقیانوس اطلس است.

امروزه افراد زیادی به دلیل آب و هوای بسیار مطبوع ، زیرساخت‌های مناسب و سواحل زیبا و اماکن گردشگری بسیار زیاد ، کشور پرتغال را به عنوان مقصد گردشگری و مهاجرت خود انتخاب می‌نمایند.

کشور پرتغال در سال‌های 2017 و 2018 به عنوان برترین مقصد گردشگری اروپا انتخاب گردیده است. همچنین کشور پرتغال به دلیل هزینه‌های معقول و باصرفه زندگی ، بهداشت و امنیت عالی ، خطوط پروازی متفاوت به مقاصد مختلف دنیا و داشتن مردمی خونگرم و مهربان به یکی از مقاصد محبوب برای اقامت تبدیل شد است.

امید است تمام ابهامات و سوالات شما در رابطه با انواع ویزای پرتغال در این مقاله که توسط آژانس کاریز گرداوری شده است رفع گردد.

 

آژانس کاریز

 

ویزای پرتغال و انواع آن

به طور کلی ویزاها با توجه به هدف فرد و مدت زمانی که فرد قصد ماندن در کشوری را دارد دسته بندی می‌گردد و به دو نوع ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت تقسیم می‌شود.

افرادی که قصد سفر کوتاه به کشور پرتغال را دارند و اهل کشورهای اتحادیه اروپا نیستند می‌توانند با اخذ ویزای کوتاه مدت پرتغال به مدت 90 روز در این کشور حضور داشته باشند.

همچنین فرد با دریافت ویزای پرتغال می‌تواند به کشورهای عضو شنگن نیز سفر نماید.

 

آژانس کاریز

 

1- خود حمایتی پرتغال – D7

ویزای D7 همان تمکن مالی است که باید به دولت کشور مقصد ثابت کنید شما برای اقامت  در آن کشور به حمایت دولت نیازی ندارید و با درآمد ثابت یا حقوق بازنشستگی که در کشور خودتان دارید می‌توانید از پس هزینه‌ها بربیاید و از این طریق برای تمام اعضای خانواده اقامت بگیرید.

شرایط اخذ ویزای خود حمایتی

اثبات درآمد سالیانه حداقل 17.000 یورو برای یک خانواده‌ چهار نفره.

ارائه حساب بانکی و پس‌انداز کافی که بصورت مبلغی نقد در بانک دارد.

شخص پس از تکمیل مدارک و گرفتن ویزا باید حداقل شش ماه از سال را در کشور پرتغال زندگی کند.

2- گلدن ویزای پرتغال

با سرمایه گذاری در پرتغال، تحت برنامه گلدن ویزا، شهروندان غیر اتحادیه اروپا، به سادگی با سرمایه‌گذاری‌های قانونی، واجد شرایط مهاجرت به پرتغال هستند. در این نوع اقامت شرط حضور وجود ندارد.

3- ویزای تحصیلی پرتغال

اخذ ویزای تحصیلی پرتغال یکی از محبوب‌ترین راه‌های اخذ اقامت دائم در کشور زیبای پرتغال است، که هرساله مورد توجه دانشجویان ایرانی قرار می‌گیرد.

4- ثبت شرکت در پرتغال

شما از طریق ثبت شرکت در این کشور، به ارزش 350000 یورو  و استخدام 5 نفر پرتغالی می‌توانید ویزای پرتغال را دریاقت نمائید.

5- ویزا از طریق ازدواج

افراد با ازدواج با تبعه کشور پرتغال می‌تواند در ابتدا اقامت و سپس تابعیت کشور پرتغال را کسب نماید. افراد می‌توانند با استفاده از ویزای نامزدی به کشور پرتغال سفر نمایند و ازدواج خود را در این کشور ثبت کنند که حداکثر اقامت فرد از طریق ویزای نامزدی 6 ماه است.

 

آژانس کاریز

 

انواع سرمایـهگذاری برای اخذ گلدن ویزای پرتغال

سرمایه گذاری در املاک با ارزش 500.000

خرید ملک به ارزش 280.000 در مناطق کم جمعیت

در روش خرید ملک، اگر فرد تا 5سال ملک خود را بفروشد، از مزایای گلدن ویزا بهرهمند نخوامد شد.

دیپوزیت مبلغ 1.000.000 نزد یکی از بانکهای محلی که سرمایه گذار می‌تواند بعد از 5سال و پس از اخذ تابعیت ، سرمایه خود را از بانک دریافت نماید.

راه اندازی استارت آپ به ارزش 280.000

 

آژانس کاریز

 

مدارک لازم مورد نیاز برای اخذ ویزای پرتغال

افرادی که قصد مهاجرت به کشور پرتغال را دارند بایستی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را به صورت کامل تهیه نمایند و نقص در پرونده متقاضی سبب رد درخواست وی خواهد شد.

با توجه به قصد و هدف فرد برای اخذ ویزای پرتغال مدارک مورد نیاز متفاوت می‌باشد اما به طور کلی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا به شرح ذیل می‌باشد:

  1. تکمیل فرم‌های مربوط به ویزای پرتغال
  2. تعداد دو عدد عکس جدید رنگی (4X3، تمام رخ و با زمینه سفید).
  3. پاسپورت معتبر
  4. بیمه مسافرتی
  5. گواهی عدم سوء پیشینه
  6. ارائه نامه تمکن مالی که مبلغ آن با توجه به هدف مهاجرتی متفاوت می‌باشد
  7. ارائه اسناد و مدارک مربوط به تحصیل، کار، سرمایه گذاری، درمانی در پرتغال و…
  8. ارائه اسناد و مدارک مربوط به محل سکونت در پرتغال
  9. شناسنامه و مدارک هویتی
  10. ارائه گواهی ازدواج در صورت متاهل بودن
  11. ارائه برگه رسمی حقوق دریافتی (اولین و اخرین ما‌ه‌های دریافت حقوق مورد نیاز می‌باشد) و همچنین برگه پرداختی به سازمان تامین اجتماعی (لیست بیمه).

 

آژانس کاریز

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در کاریز تماس حاصل فرمائید.

 

راهنمای ویزای شنگن

راهنمای ویزای کانادا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید