آژانس کاریز

کلیساهای بی‌نظیر مجارستان

چیزهای شگفت انگیز بسیاری برای دیدن در مجارستان وجود دارد. مناظر زیبا و جاذبه‌های طبیعی در سراسر این کشور وجود دارد.

با این حال با وجود طبیعت خیره کننده شهرها نیز مناظر شگفت انگیزی برای ارائه دارند. برخی از کلیساها از مهمترین جاذبه‌های شهر و همچنین توقفگاه گردشگران هستند.

ما در آژانس کاریز 5 کلیسای بسیار زیبا را در مجارستان که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست را به شما معرفی می‌نمائیم البته کلیساهای بی‌نظیری در این کشور وجود دارد اما این کلیساها به شایستگی مشهور هستند.

آژانس کاریز

1. کلیسای تیهانی

صومعه بندیکتین از تیهانی در یک چشم انداز فوق العاده زیبا در شبه جزیره تیهانی در ساحل دریاچه بالاتون واقع شده است. این کلیسا توسط پادشاه اندرو اول در سال 1055 به افتخار مقدس آن و مریم مقدس تاسیس شد.

در حدود 1000 سال پس از آن زمان ، بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. بناهایی که امروزه نیز دیده می‌شوند توسط مارتون ویتور طراحی شده‌اند.

در برج شمال غربی بزرگترین زنگ این کلیسا قرار دارد که 1670 کیلوگرم وزن دارد. سقف کلیسا با نقاشی‌های دیواری توسط کارولی لوتز تزئین شده است که ایمان ، امید و عشق را به تصویر می‌کشد.

آژانس کاریز

2. کلیسای ماتیاس

کلیسای ماتیاس ، همچنین به عنوان کلیسای عروج قلعه بودا شناخته می‌شود ، ساختمانی با قدمت طولانی در منطقه اول بوداپست است.

دو زوج حاکم فرنس جوزف و ارسبت و همچنین چارلز چهارم و زیتا در این کلیسا تاجگذاری کردند. طبق سنت کلیسا ، این بنا توسط سنت استفان در سال 1015 تاسیس شد.

بلا چهارم پس از حمله تاتارها آن را دوباره بنا کرد. در سال 2006 به عنوان میراث جهانی معرفی شد. کلیسای گوتیک ماتیاس باعث می‌شود که منظره دانوب کاملاً عالی‌تر باشد.

آژانس کاریز

3. کلیسای جامع شهر پچ

این یکی از نمادین‌ترین بناهای شهر پچ است. قبلا کلیسایی در مقابل کلیسای جامع وجود داشت ، اما در طول تاریخ چندین بار به دلیل آتش سوزی و اشغال ترکیه تخریب شده است.

پایه‌های آن به قرن یازدهم برمی‌گردد. پس از چندین نوسازی و بازسازی ، در قرن نوزدهم به شکل امروزی خود درآمد. این کلیسا توسط فردریش فون اشمیت ساخته شده است.

این ارگان در کارخانه تولید ارگان József Angster در سال 1887 ساخته شد و در سال 2008 بازسازی شد. از ویژگی‌های ساختمان جدید رومانسک ، 4 برج در گوشه‌های ساختمان است که هر کدام 60 متر ارتفاع دارند.

آژانس کاریز

4. کلیسای استرگوم

نام کامل کلیسای جامع مریم مقدس و سنت آدالبرت است. کلیسای باستانی کلیسایی و مصری باستان ، جاذبه اصلی شهر کوماروم-استرگوم است.

این کلیسا همچنین بزرگترین کلیسا و ساختمان مجارستان است که ارتفاع بالای گنبد به 100 متر می‌رسد. به جای آن ، بنیانگذار دولت مجارستان ، پادشاه سنت استفان ، كلیسایی ساخت كه در اثر آتش سوزی ویران شد.

ساختمان جدید بین سال‌های 1822 و 1869 تکمیل شده است و مساحت آن 5660 متر مربع است. طول آن 118 متر و عرض آن 49 متر است.

بزرگترین محراب نقاشی شده روی بوم ، تنها مورد در جهان ، در سال 1856 با ابعاد 13.5 * 6.6 متر به پایان رسید.

آژانس کاریز

5. کلیسای سنت استفان

کلیسای سنت استفان در منطقه پنجم بوداپست واقع شده است. این کلیسای جامع کلیسای جامع اسقف اعظم کاتولیک روم در اشترگوم-بوداپست است.

این ساختمان با 96 متر ارتفاع ، پس از پارلمان ، دومین ساختمان بلند پایتخت مجارستان است. دست مقدس مقدس ، دست راست مومیایی شده اولین پادشاه مجارستان ، سنت استفان ، در این ساختمان نگهداری می‌شود.

از جمله دیگران ، فرنس پوشکاش ، بازیکن معروف فوتبال جهان در مجارستان ، در اینجا نهفته است ، زیرا بازیلیکا به عنوان یک گورستان نیز فعالیت می‌کند.

آژانس کاریز

معرفی جاذبه‌های بوداپست – مجارستان – پارت اول

میدان قهرمانان شهر بوداپست.

قلعه بودا مهمترین جاذبه تاریخی بوداپست.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید