کاریز

ایرلاین‌های برتر دنیا

هنگامی که قصد سفر ، به ویژه یک سفر بین المللی را دارید ، اولین چیزی که به دنبال آن می‌گردید ایک پرواز امن و راحت است. اگر این پرواز طولانی است ، راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید رزرو بلیط با یکی از برترین ایرلاین‌های جهان است. اما چه چیزهایی باعث شده است که این شرکت‌های هوایی را به یکی از بهترین خطوط هوایی در جهان تبدیل کند؟

ادغام راحتی ، دامنه قیمت ، وقت شناسی ، خدمات ارائه شده و تعداد مقصدی است که به آن متصل است. به مرور زمان و با رشد سفرهای هوایی، ایرلاین‌های گوناگونی در سراسر دنیا شکل گرفتند و با خدمات خوبی که ارائه دادند، سعی کردند تا سفری خاطره‌انگیز را برای مسافرانشان رقم بزنند.

شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا به عنوان بهترین خط هوایی جهان یا یکی از 10 شرکت هواپیمایی برتر جهان معرفی شوند. در حالی که برخی از آن‌ها مطابق با مواضع خود و در لیست 10 لیست برتر باقی مانده اند ، برخی همچنان در نوسان هستند.

در ادامه با آژانس کاریز همراه باشید تا با لیستی از بهترین ایرلاین‌های جهان آشنا شوید.

آژانس کاریز

هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر به بیش از 150 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد و خدمات بسیار خوبی را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این شرکت هواپیمایی این اطمینان را می‌دهد که هر مسافری تجربه لذت بخشی از پرواز تجربه خواهد کرد.

پرواز آن در سراسر خاورمیانه ، آسیای اقیانوسیه ، اروپا ، آفریقا ، آمریکای شمالی و جنوبی را شامل می‌شود. این شرکت هواپیمایی از سال 1997 شروع به کار کردند و به سرعت به یکی از رجسته‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا تبدیل شد.

بعضی از هواپیماهای آن دو طبقه‌اند و با داشتن 3 کلاس صندلی درجه یک، بیزینس و اکونومی به مسافران زیادی خدمت‌رسانی می‌کنند. این یک تجربه پرواز فوق العاده را تضمین می‌کند و به دلایل درست بهترین خط هوایی در جهان محسوب می‌شود.

احساس مشترک بسیاری از مسافران این است که آن‌ها حتی در پروازهای بسیار طولانی مدت در هواپیمایی قطر احساس راحتی می‌کنند و خسته نمی‌شوند.

 

آژانس کاریز

 

سنگاپور ایرلاینز

شرکت هوایی سنگاپور یکی دیگر از 10 شرکت هواپیمایی برتر در جهان است. این برند همچنین در صنعت مسافرتی یک برند قابل احترام است و به دلیل خدمات عالی به مشتری و ارائه پرواز راحت و لوکس به مسافرانش مشهور است.

سوئیت‌های درجه یک جدید و برنامه‌های پذیرایی پرواز از جمله دلایل محبوبیت اصلی خطوط هوایی سنگاپور هستند.

در طول پرواز می‌توانید فیلم ببینید، بخوابید، کتاب بخوانید و یا در راهرو قدم بزنید، همچنین پرسنل هواپیما به اتاق شما سر می‌زنند و با بهترین خوراکی‌ها از شما پذیرایی می‌کنند.

سنگاپور ایرلاینز همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مسافرانش ارائه کند و تمام گردشگران می‌توانند در طول پرواز از اینترنت پرسرعت استفاده کرده و خود را سرگرم کنند، همچین این امکان را ایجاد کرده است تا مسافران بتوانند از منو هواپیما استفاده کرده و حتی قبل از شروع پرواز، سفارش خود را بدهند.

 

آژانس کاریز

 

 

هواپیمایی امارات

امارات از سال 1985 در تجارت هواپیمایی فعالیت داشته و تقریباً هر هفته 1500 پرواز در سراسر جهان انجام می‌دهد. این شرکت یکی از معتبرترین و ارجح‌ترین ایرلاین‌های جهان است.

به دلیل راحتی ، وقت شناس بودن و ارائه خدمات شگفت انگیز به مشتری ، شهرت و محبوبیت بسیاری کسب کرده است. در آغاز دهه 80 ، این شرکت هواپیمایی فقط دو هواپیما داشت ، اما اکنون مالک ناوگان 230+ هواپیمایی است.

یکی از بهترین موارد درباره‌ی شرکت هواپیمایی امارات سرگرمی در حین پرواز است ، چیزی که در پرواز طولانی بسیار به آن احتیاج دارید.

این شرکت هواپیمایی جوان‌ترین ناوگان را دارد، به نحوی که بویینگ 777 آن بزرگترین هواپیمای آمریکایی محسوب می‌شود که ساخته شده و لوکس‌ترین خدمات را در خود جای داده است.

علاوه بر آن هواپیماهای A380 دو طبقه از دیگر ناوگان‌های این ایرلاین شمرده می‌شود که طبقه‌ی اول آن برای کلاس اکونومی و طبقه‌ی دوم آن برای کلاس فرست و بیزینس در نظر گرفته شده است و به خوبی به مسافران سرویس‌دهی می‌کند.

آژانس کاریز

خطوط هوایی کانتاس

این شرکت هواپیمایی که حامل پرچم استرالیا می‌باشد در سال 1920 تأسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان است.

کانتاس همچنین بزرگترین شرکت هواپیمایی داخلی و بین المللی کشور استرالیا به شمار می‌رود و دفتر مرکزی آن در شهر سیدنی استرالیا قرار دارد و بیشتر به دلیل پروازهای بین شهری شناخته می‌شود.

هواپیمایی کانتاس ناوگانی مدرن و جوان دارد و همواره جزء بهترین ایرلاین‌ها از لحاظ کیفیت تنوع غذایی است همچنین به دلیل کیفیت بالای خدمات، امنیت پرواز و ارائه بهترین سرویس‌ها همیشه یکی از برترین ایرلاین‌های دنیا بوده است.

در سال 2016 این شرکت به عنوان نهمین ایرلاین برتر و در سال 2020 به عنوان چهارمین ایرلاین برتر سال انتخاب شد.

 

آژانس کاریز

 

 

شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند

شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند (Air New Zealand)، یکی از ایرلاین‌های فعال در قاره‌ی اروپا است و متعلق به کشور نیوزیلند است. این شرکت توسط وب‌سایت رده‌بندی امنیت و محصولات هوانوردی ایرلاین ریتینگز (AirlineRatings)، بهترین ایرلاین سال 2020 معرفی شد.

همچنین شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند در سال 2010، عنوان شرکت هواپیمایی برتر سال را از فدراسیون جهانی هواپیمایی‌ها دریافت نمود. این شرکت در سال 2014 نیز از طرف JACDEC، عنوان امن ترین ایرلاین جهان را نیز دریافت نمود.

ایر نیوزیلند بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی نیوزیلند به حساب می‌آید که مقر اصلی این شرکت فرودگاه آوکلند است.

با اینکه ناوگان ایر نیوزیلند تنها ۵۶ هواپیما دارد که از بسیاری از خطوط هوایی معروف در جهان کم‌تر است اما کارایی بالا، این شرکت را از برترین خطوط هوایی جهان کرده‌ است که خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند.


آژانس کاریز

با لوکس ترین قطارهای تفریحی دنیا آشنا شوید

با اصطلاحات پرکاربرد در فرودگاه آشنا شوید

با لاکچری ترین هواپیماهای دنیا آشنا شوید

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید