آژانس کاریز

بهترین سوغات میلان

مطمئناً می‌توانید سوغاتی‌های معمولی میلان را مانند پوستر شام آخر ، یک گلدان برفی دومو یا یک آهنربا یخچال با مدونا طلایی پیدا کنید ، اما این شهر زیبا شایسته است با سبک از آن یاد شود.

میلان به شهر مد ، سبک میلانی و قطب طراحی ایتالیایی مشهور است ، بنابراین فرد باید با یادداشتی با وقار و مناسب به خانه خود برود.

در ادامه  آژانس کاریز  5 مورد را انتخاب کرده‌ایم که می‌گوید میلانو ، همه آنها را می‌تواند در فروشگاه‌های گل سرسبد عرضه کند یا در مکان‌های راحت‌تری سوغات مناسبی بیابید.

آژانس کاریز

 

فشار دهنده مرکبات

فشار دهنده مرکبات Juicy Salif توسط طراح مشهور فیلیپ استارک طراحی شده که هم کاربردی و هم زینتی است و از فولاد ضد زنگ و فقط 29 سانتی متر قد ساخته شده و یک  سوغاتی عالی برای آوردن از میلان ، شهر طراحی است.

استارک در ابتدا توسط آلسی برای طراحی یک سینی سفارش داده شد ، اما در عوض او ایده‌ای را با الهام از یک ماهی مرکب ارائه داد. او در ساحل آمالفی در حال خوردن یک بشقاب کالاماری بود و فهمید که فشردن لیمو کار کثیف و سختی است ، بنابراین شروع به نوشتن ایده‌هایش روی دستمال کرد.

او دستمال آغشته و مچاله شده را به آلبرتو آلسی هدیه داد. امروزه Juicy Salif قطعه‌ای از طراحی مدرن ایتالیایی به حساب می‌آید و در موزه هنرهای مدرن نیویورک جایگاهی دارد. دستمال اصلی در موزه آلسی در ایتالیا به نمایش گذاشته شده است.

برخی از منتقدان می‌گویند این فقط یک قطعه از فرم است ، نه عملکردی ، اما زیبایی و منحصر به فرد بودن آن را از بین نمی‌برد.

آژانس کاریز

دستکش گلف با مارک فراری

شما نمی‌توانید یک فراری را در چمدان خود قرار دهید ، اما می‌توانید با لوازم جانبی مارک دار اصلی به خانه بروید. فروشگاه فراری دارای کت ، تی شرت و جاکلیدی است اما اگر به دنبال هدیه‌ای بی نظیر هستید ، دستکش گلف چرمی اصل Cabretta با نشان غیرقابل توصیف اسب فراری هر بازیکن گلف را خوشحال خواهد کرد.

برای مد لباس ، یک ژاکت چرمی فراری ، عینک آفتابی و کیف حمل و نقل کاملا مناسب برای سفر به خانه است. یادگاری‌ها و کالاهای جمع آوری شده را نیز می‌توانید در فروشگاه پیدا کنید. هر فروشگاه فراری در ایتالیا یک قطعه منحصر به فرد از تاریخ فراری را به نمایش گذاشته است و برخی از قطعات انتخاب شده حتی برای فروش هستند.


آژانس کاریز

قوری موکا

آیا دوست ندارید در خانه باشید و هر روز با رایحه اسپرسوی ایتالیایی از خواب بیدار شوید؟

قوری موکا یک کالای خانگی است که در هر خانه ایتالیایی یافت می‌شود. طراحی متمایز آن از اولین طراحی تولید شده در سال 1933 توسط مهندس ایتالیایی آلفونسو بیالتی بسیار کم تغییر کرده است.

امروزه بیش از 105 میلیون قطعه ساخته شده است و در موزه‌های طراحی مانند موزه طراحی سه ساله در میلان و MoMA ، نیویورک جایگاهی کسب کرده است.

مدل‌های جدید رنگارنگ هستند ، و برخی از آن‌ها دارای طراحی‌های براق تر و حتی برقی هستند ، اما هیچ چیز نمی‌تواند همانند موکا اکسپرس کلاسیک ساخته شده در آلومینیوم با پایه هشت ضلعی باشد.

آژانس کاریز

عینک‌های ورزشی آلبا اپتیک

شما آن‌ها را در تور ایتالیا دیده‌اید اما آیا می‌دانید ساخت آنها در ایتالیا انجام می‌شود. آلبا اپتیک از دهه 1980 تولید عینک ورزشی با عملکرد ورزشی را آغاز کرد و اکنون در هر قاره دارای خرده فروشی است.

این شرکت در مجلات دوچرخه سواری ، سرمقاله‌های خبری و شلیک‌های مد مطرح شده است. این لنزهای بسیار سبک وزن ورزشی از لنزهای محافظ پلی کربنات با طیف نوری نزدیک به مادون قرمز ساخته شده‌اند و امکان فوکوس بهینه را فراهم می‌کنند.

همچنین سبک‌هایی وجود دارند که می‌توانند از لنزهای نسخه‌ای برای تمرکز و توجه ایده آل استفاده کنند. آلبا به معنای “سپیده دم” است و یک روز جدید و یک چالش جدید برای هر ورزشکار است.

عینک‌های ورزشی آلبا اپتیک هدایای بسیار خوبی ارائه می‌دهند زیرا تک جنس هستند و در انواع سایزها و طرح‌های قاب ساخته می‌شوند.

آژانس کاریز

کیف دستی کاوالی کلاس

هر زنی در کمد لباس خود به یک قطعه زرق و برق دار نیاز دارد. ممکن است او هر روز از آن استفاده نکند ، اما وقتی موقعیت مناسب پیش بیاید ، او آماده خواهد بود. کیف پول کلاچ و بند شانه کاوالی کلاس ، خط بالا و آماده لباس روبرتو کاوالی ، سوغاتی عالی از شهر مد است.

کاوالی کلاس دارای مجموعه‌ای خارق العاده از کیف‌های دستی کلاچ شیک با آرم و الگوهای مار مشخص است و بیشتر به عنوان مارک لباس و لوازم جانبی تعریف شده و برای ظرافت متنوع روزانه شناخته می‌شود.

روبرتو کاوالی از اوایل دهه 1970 با تجمل و سبک همراه بود. اولین حضور او ابتدا در پاریس بود ، اما او به سرعت به شهرت جهانی رسید و به شهر خود ، فلورانس بازگشت و بعدا بوتیک‌هایی را در میلان و سایر مقاصد بین المللی افتتاح کرد.

این سوغاتی بی‌نظیر را در تور میلان آژانس کاریز تهیه و عزیزانتان را خوشحال نمائید.

آژانس کاریز



حقایق جالب و خواندنی شهر زیبای میلان

جاذبه‌های دیدنی شهر میلان

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید