چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم

چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم

ممکن است بارها شنیده باشید که بهترین فصل برای سفر به سوئیس تابستان است اما این سال برایتان پیش آمده باشد که چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم. تا انتهای این مطلب با کاریز همراه باشید تا پاسخ سوالتان را دریافت کنید. تور سوئیس در تابستان مزایای بسیاری از جمله بهترین آب و هوا، مسیرهای کوهستانی بدون برف، روزهای بسیار طولانی و شلوغ‌ترین برنامه‌های تفریحی توریستی را به همراه دارد. برای مثال در 1 آگوست، اصلاً مهم نیست که در کدام نقطه از سوئیس هستید، شما شاهد جشن سرگرم‌کننده روز ملی سوئیس با آتش‌بازی و راهپیمایی‌های رنگارنگ خواهید بود(بزرگترین نمایش آتش‌بازی شب قبل، در آبشار راین در شافهاوزن برگزار می‌شود).

در اواخر ماه مه، ژوئن، سپتامبر و اوایل اکتبر، مسافران از شلوغی کمتر، آب و هوای معتدل و توانایی گرفتن یک اتاق تقریباً در هر زمان و هر کجا که دوست دارند لذت می‌برند. در حالی که سوئیس ممکن است بیشتر به خاطر مناظر کوهستانی بی‌نظیرش شناخته شود، اما دارای 1500 دریاچه باورنکردنی نیز هست. ماه‌های گرم تابستان زمان مناسبی برای بهره‌مندی از دریاچه‌های زیبا و شفاف و فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز مانند قایق سواری، پارو سواری، موج سواری، و اسکی روی آب در سوئیس است.

به طور کلی سوئیس اغلب به عنوان یکی از بهترین مقاصد تابستانی اروپا در نظر گرفته می‌شود. اگرچه این کشور اروپای مرکزی در ماه‌های سردتر چیزهای زیادی برای ارائه دارد، اما در تابستان نیز ارزش بسیار زیادی برای بازدید دارد. اگر نمی‌توانید بین سفر به سوئیس در تابستان یا زمستان تصمیم بگیرید، به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا ماه‌های گرم‌تر ممکن است بهترین انتخاب برای سفر شما تور سوئیس باشد.

 

چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم

1.می‌توانید اسکی را با پیاده‌روی در کوهستان‌های زیبای سوئیس عوض کنید

همه می‌دانند که سوئیس یکی از بهترین مقاصد نه‌تنها در اروپا بلکه در جهان برای فعالیت‌های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد است. اما این بدان معنا نیست که اگر در ماه‌های گرم‌تر از این منظره دیدنی بازدید می‌کنید، نمی‌توانید بهترین استفاده را ببرید. با سفر به تور سوئیس در تابستان، این فرصت را دارید که اسکی را با پیاده‌روی عوض کنید.

در واقع سوئیس سرزمینی با زیبایی های طبیعی فوق العاده با کوه‌ها، رودخانه‌ها و دره‌های فراوان است. پیاده‌روی در ماه‌های زمستان به دلیل آب و هوای بد همیشه امکان‌پذیر نیست، بنابراین با بازدید از سوئیس در تابستان و کاوش در حومه شهر، از فضای سبز فوق العاده و مناظر ستاره‌ای نهایت استفاده را ببرید. حتی در تابستان، متوجه خواهید شد که کوه‌هایی که در سوئیس همیشه در پس‌زمینه به نظر می‌رسند، هنوز پوشیده از برف هستند، که باعث می‌شود در طول پیاده‌روی شما منظره‌ای واقعاً باشکوه را ایجاد کنند.

 

چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم

2.می‌توانید از جشنواره‌ها و جشن‌های تابستانی لذت ببرید

یکی از بهترین دلایل سفر به سوئیس در تابستان این است که فستیوال‌ها و روزهای جشنی را که در زمستان برگزار نمی‌شود، تجربه خواهید کرد. یکی از محبوب‌ترین ها جشنواره جاز در مونترو است که برای هر کسی که این سبک موسیقی محبوب را دوست دارد، ضروری است. بزرگترین نوازندگان جهان در گذشته در این فستیوال نوازندگی کرده‌اند، از جمله دیوید بووی و پرینس و اخیراً دوآ لیپا به همراه نوازندگان راک و جاز. این جشنواره به مدت دو هفته ادامه دارد و در کنار دریاچه بت‌های ژنو برگزار می‌شود. طرفداران موسیقی همچنین دوست دارند از مونترو دیدن کنند تا در کنار مجسمه فردی مرکوری، خواننده گروه Queen، که قبل از مرگش زمان زیادی را در این شهر سوئیس گذرانده است، عکس بگیرند. یکی دیگر از جشن‌های تابستانی که باید به آن توجه کنید، روز ملی سوئیس است که در روز اول آگوست برگزار می‌شود. اگر برای جشن در آنجا هستید، می‌توانید در یک مهمانی عظیم شرکت کنید که شامل آتش‌بازی، بازی‌های فولکلور و سرگرمی و خواندن سرود ملی سوئیس می‌شود.

 

چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم

3.می‌توانید از دریاچه‌های دیدنی سوئیس نهایت استفاده را ببرید

یکی دیگر از دلایل بهتر بودن سفر به سوئیس در تابستان این است که بازدیدکنندگان می‌توانند از دریاچه‌های دیدنی این کشور نهایت استفاده را ببرند. در مجموع حدود 7000 عدد از آنها در کشور وجود دارد و تجربه‌ای کاملاً متفاوت در ماه‌های گرم‌تر نسبت به زمستان ارائه می‌دهند. در حالی که در زمستان دریاچه‌ها بیش از حد یخ می‌زنند یا خیلی سرد هستند که نمی‌توان در آن شنا کرد، در تابستان می‌توانید در حالی که مناظر کوهستانی خیره‌کننده پشت آن‌ها را تحسین می‌کنید، آب تنی کنید. همچنین فرصتی برای شرکت در بسیاری از ورزش‌های آبی در سوئیس وجود دارد که این کشور را به مقصد تابستانی عالی برای دوستداران فضای باز تبدیل می‌کند.

 

چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم

4.آب و هوا برای سیتی هاپینگ مناسب است

سوئیس در طول تابستان آب و هوای بسیار مطبوعی را نسبت به زمستان تجربه می‌کند. این دماهای ملایم برای گردش در شهر ایده آل هستند. اگر بازدیدکنندگان علاقه مند به دیدن چند شهر سوئیس در طول سفر خود هستند، تابستان راحت‌ترین زمان برای سفر است. قدم زدن در خیابان‌های زوریخ یا ژنو زمانی که خورشید می‌تابد آسان‌تر است. میانگین دمای روز تابستان در سوئیس بین 65 تا 82 درجه فارنهایت است که این کشور را برای مسافرانی که می‌خواهند از گرمای شدید تابستانی اجتناب کنند، گزینه‌ای عالی است. وقتی در زوریخ هستید، فعالیت‌های زیادی برای لذت بردن وجود دارد، از خرید گرفته تا قایقرانی، شنا و کاوش در موزه‌ها و ساختمان‌های تاریخی. از دیگر مقاصدی که در سفر به سوئیس باید حتماً در نظر بگیرید بازل، لوگانو، برن و ژنو هستند.

 

چرا باید در تابستان به سوئیس سفر کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید