ایتالیا-سواحل-پورتوفینو-کاریز

آشنایی با پورتوفینو، عروس منطقه شمال غربی ایتالیا که به بندر دلفین ها هم مشهور است.

در قلب ریویرای ایتالیا ، در دریای لیگوریا ، یک شهر ساحلی با بندر هلال مانند و آرام با تپه هایی از باغ های زیتون و تاکستان های کوچک قرار دارد كه به آن “پورتوفينو” گفته ميشود.

بندر زيباي پورتوفينو يكي از عاشقانه ترین مکان های ایتالیا است. منظره های نفس گیر ، چشم اندازهای دیدنی از سواحل و دریاي مديترانه، غذاهاي بي نظير، شراب هاي شگفت انگیز و هتل های لوکس و خیره کننده همه در اين بندر زيبا وجود دارند، اگر قصد دارید ماه عسل یا تعطیلات عاشقانه خود را در ایتالیا سپری کنید ، پورتوفینو ميتواند گزينه مناسبي براي شما باشد.

این گوشه کوچک بهشت ​​که در حومه ایتالیا واقع شده است فاصله بسيار كمي با جنوا دارد.

ایتالیا-سواحل-پورتوفینو-کاریز

جاذبه های دیدنی بندر پورتوفینو

با سفر به اين بندرگاه مي‌توانيد از خانه هاي پاستيلي رنگ، بوتيك ها، كافه و رستوران هاي دنج و طبيعت بكر و خيره كننده اين دهكده كه تنها ٥٠٠ نفر ساكن دائمي دارد، ديدن فرمائيد. ساکنان این بندر با ماهی‌گیری، هتلداری و رستوران‌ داری امرار معاش می‌کنند و بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند، و محیطی آرام و امن را برای گردشگران مهیا می‌کنند.

اگر از تفريحات اين بندر بپرسيد بايد به فعاليت هايي مثل غواصي، قايق سواري، پياده روي، شنا، خريد جواهرات شيشه اي و خوردن غذاهاي ايتاليايي، اشاره كنم.

تنها با بالا رفتن از چند پله بلند و آسان از بندرگاه به قلعه سنت جورج که در اواسط دهه 1500 ساخته شده است ، که می‌توان گفت به فراموش نشدنی ترین منظره پورتوفینو است می‌‌رسید.

بندر پورتوفینو در خود آثار باستانی و تاریخی زیادی نیز دارد مانند قلعه کاستلو براون که متعلق به قرن 16 است و یا کلیسایی زیبا و دیدنی به نام سنت مارتین که متعلق به قرن یازده می‌باشد.

ایتالیا-سواحل-پورتوفینو-کاریز

بهترین زمان سفر به بندر پورتوفینو

فصل مناسب سفر به این بندر بهار و پاییز است. در طول تابستان ،این شهر کوچک کمی شلوغ می‌شود ، به خصوص در آخر هفته ها این در حالی است که در زمستان‌ها هوا بیش از حد سرد می‌شود و کمتر کسی به این بندر می‌رود.

افراد مشهور بسیاری در این دهکده بکر و زیبا صاحب ویلا هستند که از جمله آنها می‌توان به “رکس هریسون” بازیگر مشهور انگلیسی اشاره کرد.

 

One Reply to “آشنایی با پورتوفینو، عروس منطقه شمال غربی ایتالیا که به بندر دلفین ها هم مشهور است.”

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید