کاریز-تور-اتریش-دریاچه-سبز

آشنایی با دریاچه‌های زیبای اتریش

کشور اتریش با قرار گرفتن در حوالی کوه‌های آلپ مکانی محبوب برای کسانی است که اهل ماجراجویی در دل کوه‌های پر از برف هستند. پایتخت این کشور وین است که به مهد موسیقی دنیا شهر دارد و موسیقی‌دانان بزرگی همچون بتهوون از دل این شهر بیرون آمده‌اند.

در گوشه و کنار اتریش می‌توان زیباترین مناظر آبی را مشاهده کرد چرا که ‏دریاچه‌های متعددی در اتریش وجود دارند که چه در بین گردشگران و محلی‌ها بسیار مشهور هستند.

کاریز در مقاله‌ای دریاچه عجیب و جادویی گرونرسی را به شما معرفی نموده اکنون قصد داریم در این مقاله شما را با 3 دریاچه زیبای دیگر از کشور اتریش آشنا کنیم.

 

کاریز-اتریش-ویزا-تور

 

1- دریاچه پلانزی  Plansee

دریاچه پلانزی در منطقه تایرول اتریش قرار دارد که یک دریاچه وسیع است که از طریق یک کانال به یک دریاچه دیگر متصل ‏می گردد. دریاچه پلانزی 280 هکتار وسعت دارد.

آب دریاچه پلانزی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و از آب آن برای تولید برق استفاده می‌شود. وقتی از بالا به این دریاچه زیبا نگاه کنید شاهد منظره‌ی فوق‌العاده خواهید بود.

دریاچه پلانزی واقعاً مکان مناسبی برای علاقمندان پیاده‌روی ، کوهنوردان ، دوچرخه سواران و سایر ورزشکاران است که عاشق شلوغی در دریاچه زیبا و فضای باز هستند.

همچنین دنیای زیر آب دریاچه Plansee متنوع است و جاذبه‌های زیادی برای غواصان دارد. کیفیت آب این دریاچه اتریشی دیدی بیش از 15 متری را فراهم می‌کند و غواصان را قادر می‌سازد تا جهان زیر سطح آب را به طور کامل کشف کنند.

با این وجود ، نه تنها جاذبه‌های زیادی برای تماشای در زیر آب وجود دارد ، بلکه فعالیت‌های بی‌شماری نیز وجود دارد که می‌توان در بالای سطح آب انجام شود که از آن جمله می‌توان موج سواری ، قایق سواری ، کشتی سواری را نام برد.

نکته قابل توجه دیگر کشتی‌های مسافربری است که شما را از یک دریاچه به دریا دیگر می‌رسانند.

فعالیت محبوب دیگر ماهیگیری است ، زیرا ماهی‌های سفید ، خار ، ماهی قزل آلای رنگین کمان ، سوسک‌های اروپایی و بسیاری از گونه‌های ماهی دیگر در دریاچه وجود دارد.

تور-اتریش-ویزای-اتریش-کاریز

2- دریاچه تروسی Traunsee

دریاچه تروسی یکی دیگر از دریاچه‌های مشهور در منطقه سالزکامرگوت است. این دریاچه با 191 متر ارتفاع از سطح دریا ، پایین‌ترین دریاچه در هر نقطه از اتریش است.

این دریاچه یک مکان محبوب گردشگری است و از جاذبه‌های آن می‌توان به Schloss Ort ، قلعه قرون وسطایی اشاره کرد.

تعجب آور نیست که ورزش‌های آبی یکی از فعالیت‌های اصلی در تابستان در این منطقه است و گردشگران می‌توانند قایقرانی ، موج سواری ، اسکی روی آب ، شنا و ماهیگیری را انتخاب کنند. سفر به این دریاچه با یکی از قایق‌های دیدنی می‌تواند یک سفر عالی برای همه خانواده باشد.

دریاچه تروسی بیشتر معروفیتش را به خاطر وجود ، موجود افسانه‌ای زیر آب به نام لانگی داراست. داستان افسانه‌ای این دریاچه را با هیولای ‏Loch Ness‏ در اسکاتلند قیاس می‌کنند.

اما ‏علاوه بر این موجود خیالی که این دریاچه را مشهور کرده است جذابیت‌های بی‌شماری در اطراف این دریاچه می‌توان یافت که از جمله آن‌ها ‏روستاهایی که مربوط به قرون وسطی هستند ، می‌باشد.

بسیاری از قوها در دریاچه Traunsee زندگی می‌کنند قوها نماد شهر گموندن در اتریش هستند و لقب دریاچه هتل قو را به هتلی که در اطراف دریچه تروسی قرار دارد ، داده‌اند.

جاذبه-های-اتریش

3- دریاچه ویسنسی Weissensee

ویسنسی یا دریاچه سفید نیز در منطقه کارینتیا در اتریش قرار گرفته است. در آب‌وهوای پاک دریاچه ویسنسی در کارینتیا آرام باشید. تصادفی نیست که به این منطقه جایزه اروپا برای جهانگردی و محیط زیست اعطا شد و اخیراً به عنوان پارک طبیعی اعلام شد.

“تابستان‌های فعال در آب و هوای درمانی ما” و “گردشگری آرام زمستانی” از جمله فلسفه‌های منطقه ویسنسی در جنوب غربی کارینتیا ، اتریش است.

در فصل تابستان بازدیدکنندگان از این ‏دریاچه می‌توانند با قایق به گردش روی دریاچه بپردازند و یا ماهیگیری کنند. در فصل زمستان این منطقه بیشتر مناسب ورزش ‏اسکی می‌شود و گاهی مسابقاتی نیز در این منطقه برگزار می‌گردد. ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏

ویسنسی تمیزترین دریاچه در استان کارنتیا اتریش است و مکان مناسبی را برای شنا و تفریح ​​در آب برای بازدیدکنندگان در هر سنی فراهم می‌کند. در آب فوق‌العاده تمیز و گرم دریاچه که دمایی تا 25 درجه سانتیگراد دارد به راحتی شنا کنید.

این منطقه همچنین محل زندگی فسیل ماهی تقریباً 40 سانتی‌متری است که به دلیل ارزش علمی در سال 1980 به عنوان یک اثر طبیعی اعلام شد. قدمت این فسیل از تیره لپیدوس در حدود 200 میلیون سال تخمین زده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید