آژانس کاریز

بهترین جاذبه‌ها در سنترال پارک نیویورک

پارک مرکزی نیویورک پر از جاذبه است ، از چمنزارهای سبز گرفته تا آب‌های پراکنده ، باغ‌ها و پل‌های بی‌نظیر ، مراکز موسیقی و نمایش ، امکانات آموزشی ، معماری کلاسیک و موارد دیگر.

زیبایی چشم نواز آن تا جایی که چشم می‌بیند از مناظر و چشم اندازهای طبیعی سبز برخوردار است.

سنترال پارک را می‌توان یکی از پربازدیدترین پارک‌های ایالات متحده و یکی از معروف‌ترین پارک‌های جهان به شمار آورد.

در این مقاله آژانس کاریز بهترین بخش‌های این پارک وسیع را به شما معرفی می‌نماید.

آژانس کاریز

آلیس در سرزمین عجایب

آلیس در سرزمین عجایب واقع در شمال هنرستان هنر در خیابان 74 شرقی ، مجسمه‌ای از برنز که بر روی میزی به شکل قارچ نشسته‌اند ، و توسط کلاه دیوانه ، خرگوش سفید و چند شخصیت داستانی دیگر احاطه شده است.

این مجسمه در سال 1959 توسط خوزه د کریفت تحت نظر خیرخواه جورج دلاکورت ساخته شد تا کودکان بتوانند از داستان کلاسیک لوئیس کارول دیدن کنند و آن را از نزدیک تجربه کنند.

به طور معمول در بیشتر مواقع ، از کودکان دعوت می‌شود که از سراسر این مجسمه بالا بروند ، لمس کنند و بخزند.

با یکی از تورهای اسب و کالسکه سنترال پارک ، تورهای دوچرخه سواری ، تورهای پدیکاب یا تورهای پیاده روی از آلیس در سرزمین عجایب دیدن کنید

طرح این مجسمه برنزی از تصاویر اصلی جان تنیل تهیه شده است که در اولین نسخه چاپ شده کتاب استفاده شده است.

محور اصلی کار ، آلیس ، که چهره دختر کریفت ، دونا را به تصویر می‌کشد ، به تصویر کشیده شده است که بر روی یک قارچ غول پیکر نشسته و به سمت یک ساعت جیبی نگه داشته شده توسط خرگوش سفید است.

تماشای این مجسمه نه تنها برای کودکان ، که برای بزرگسالان نیز بسیار جالب و هیجان انگیز است و نوستالژی بسیار عمیقی را در درون افراد رقم می‌زند.

آژانس کاریز

درختان شکوفه گیلاس

در بهار از آوریل تا مه ، درختان شکوفه گیلاس در پارک مرکزی دوستداران طبیعت را از سراسر جهان جذب می‌کنند. به راحتی می‌توان فهمید که چرا ، شکوه شکوفائی آن‌ها به همان اندازه خیره کننده و منفجر کننده است.

شکوفایی کامل درختان شکوفه گیلاس یک چشم انداز است و به طور معمول طی یک هفته پس از باز شدن اولین جوانه‌ها به آن می‌رسد.

نمادی از طبیعت زودگذر زندگی ، فصل آن‌ها کوتاه مدت است و شکوفه‌ها برای مدت کوتاهی بیشتر قبل از اینکه گلبرگ‌های ظریف آن‌ها به زمین بیفتند ، می‌چسبند و با پتویی از رنگ صورتی و سفید درختان را می‌پوشانند.

مکان‌های درختان شکوفه گیلاس درختان شکوفه گیلاس را می‌توان به طور عمده بین خیابان 72 و خیابان 96 پیدا کرد ، با بیشترین تراکم در حوضه مخزن ، تپه گیلاس ، تپه زائر ، چمن بزرگ ، تپه سرو ، و منطقه در جنوب تپه سرو بین خیابان‌های 74 و 77 .

قدم زدن در اطراف برای دیدن درختان واقعاً می‌تواند اشتها آور باشد پس کیفی آماده برای پیک نیک را به همراه داشته و سایه‌ی درختی را برای پیک نیک انتخاب کنید.

در پارک مرکزی دو گونه اصلی درخت گیلاس وجود دارد. این‌ها گیلاس کوانزان و گیلاس یوشینو هستند. زمان اوج شکوفه برای هر سال سالانه متفاوت است و به آب و هوا بستگی دارد.

چندین جشنواره در سراسر جهان برگزار می‌شود که این نوع درختان شکوفه گیلاس را جشن می‌گیرند و به زیبایی چشمگیر معروف هستند.

در شهر نیویورک جشنواره شکوفه‌های گیلاس در باغ گیاه شناسی بروکلین برگزار می‌شود که به طور معمول در آوریل یا مه برگزار می‌شود.

آژانس کاریز

قلعه‌ی بلوِدییِر

قلعه‌ی بلوِدییِر که به معنی ایتالیایی به معنای “منظره زیبا” نامگذاری شده است ، به بازدیدکنندگان پارک را دقیقاً همان چیزی که از نام آن پیدا است ارائه می‌دهد.

این قلعه در مرتفع ترین قسمت سنترال پارک نیویورک ساخته شده است. با بازدید از این قلعه می‌توانید تمامی بخش‌های سنترال پارک را در زیر پاهای خود ببینند و تجربه‌ای ناب و تکرار نشدنی را به دست آورند.

با دو بالکن خود ، مناظر پانورامایی فوق العاده‌ای را فراهم می‌کند که شامل برخی از زیباترین و مشهورترین بناهای دیدنی پارک مرکزی از جمله تئاتر دلاکورت ، چمن بزرگ ، استخر لاک پشت و رمبل را خواهید دید.

این قلعه‌ی مینیاتوری در سال 1860 ساخته شده است و همه روزه از ده صبح تا پنج بعدازظهر ، پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران است.

در داخل قلعه ، بازدیدکنندگان مجموعه گسترده‌ای از آثار تاریخ طبیعی ، مانند اسکلت‌ها و پرندگان کاغذی را کشف می‌کنند.

همچنین میکروسکوپ‌ها و تلسکوپ‌هایی نیز وجود دارند که میهمانان می‌توانند چگونگی مطالعه طبیعت شناسان در جهان را درک کنند.

آژانس کاریز

میدان تایمز در نیویورک

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید