آژانس کاریز

سفری کوتاه به سه شهر زیبا در کانادا

کانادا از نظر اندازه بزرگترین کشور در آمریکای شمالی است و در کل جهان پس از روسیه دوم است. کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان و یک مقصد مهم گردشگری است که به دلیل چشم انداز وسیع و دست نخورده ، ترکیبی از فرهنگ‌ها و تاریخچه چند جانبه در سراسر جهان مشهور است.

کانادا سرزمینی با فواصل وسیع و زیبایی‌های طبیعی غنی است. خصوصیات اقتصادی ، فرهنگی ، زبانی و اجتماعی کانادا بسیار شبیه همسایه خود در جنوب ، ایالات متحده است ، اما تفاوت‌های قابل توجهی به ویژه در کبک و آتلانتیک کانادا نیز وجود دارد.

پارک ملی Bnaff کانادا در لیست زیباترین مکان‌های جهان قرار گرفته است. کاندا کشوری است که دارای مکان‌های دیدنی بسیاری در سراسر کشور است. هر استان و سرزمین منحصر به فرد است و هر استان جاذبه‌های خاص خود را دارد.

این کشور که به عنوان یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان معرفی شده است ، یکی از زیباترین کشورهای جهان است.

به راحتی می‌توان گفت که هیچ شهر بدی در کانادا وجود ندارد. اما موارد معدودی برجسته هستند. در ادامه با آژانس کاریز در سفری کوتاه به سه شهر زیبای کانادا همراه باشید.

آژانس کاریز

اتاوا

اتاوا به عنوان یک شهر چوبی شروع به کار کرد ، سپس آن را به نام سرهنگ جان بای Bytown نامیدند. این سرهنگ با نظارت بر ساخت کانال Rideau که جزء میراث جهانی یونسکو در کانادا است و بیشتر ساخت آن در بین سال‌های 1826 تا 1832 با دست انجام شده است.

در اول ژوئیه ، هیچ شهری همانند اتاوا روز کانادا را جشن نمی‌گیرد. هر ماه فوریه ، Winterlude یک رویای عاشق زمستان است و همه چیز را در مورد سرما جشن می‌گیرد، شما در کانادا واقعا زمستان را با تمام وجود احساس می‌کنید فراموش نکنید در امتداد کانال Rideau اسکیت روی یخ را امتحان کنید.

اتاوا پایتخت ملی کانادا است که در شرق انتاریو با منظره‌ای از کبک در آن سوی رودخانه نشسته است. این شهر خانه‌ی پارلمان هیل ، بسیاری از موزه‌های ملی ، بازار ByWard و بهترین جشن‌های روز کانادا است.

موزه‌ها و گالری‌های ملی بسیاری در اتاوا و گاتینو همسایه وجود دارد. علاقه مندان به دوچرخه سواری قطعاً باید از پارک گاتینو دقیقاً آن سوی رودخانه تا اتاوا دیدن کنند. در ماههای تابستان می‌توانید دوچرخه اجاره کنید.

آژانس کاریز

کبک

شهر کبک در مرکز ایالت کبک کانادا قرار گرفته است. شهر قدیمی کبک در موقعیت فرماندهی صخره‌های مشرف به خیابان سنت لارنس واقع شده است و در فهرست میراث جهانی یونسکو در کانادا قرار دارد.

تنها شهر در آمریکای شمالی با دیوارهای اصلی شهر. پایتخت کبک ، که به خاطر شهر قدیمی عجیب ، جشنواره بزرگ زمستانی و معماری زیبایی مانند Chateau Frontenac مشهور است.

شهر کبک شهری فرانسوی زبان است اگرچه بیشتر مردم در مناطق توریستی محبوب انگلیسی صحبت می‌کنند و غنی از فرهنگ و تاریخ است. بازدیدکنندگان و مردم محلی به طور یکسان به احساس جذاب اروپا در شهر کبک می‌بالند.

دیدنی اصلی شهر کبک ، شهر قدیمی است که قسمت فوقانی آن توسط دیواری سنگی ساخته شده توسط ارتش فرانسه و انگلیس احاطه شده است

هم اکنون این منطقه یک منطقه توریستی است که دارای بوتیک‌های کوچک و صدها نقطه تاریخی و عکاسی مورد علاقه است. برخی از ساختمان‌ها سازه‌های قدیمی هستند و برخی دیگر به همان سبک و معماری ساختمان‌های قبلی ساخته شده‌اند.

آژانس کاریز

وایت هورس

اسب سفید پایتخت یوکان است. این شهر با مناظر چشم نوازی که دارد به راحتی می‌تواند ارزش عالی سفر به یک شهر کوچک در این لیست را داشته باشد.

از بهترین تفریحات این شهر می‌توان به پارو زدن در رودخانه یوکان و پیاده روی درمسیرهای زیاد و منحصربفردی که دارد اشاره کرد. این شهر به عنوان بزرگترین شهر قلمرو دارای موزه‌ها و خدمات بسیاری است.

اگر می‌خواهید زمستان‌های سرد شمال را تجربه کنید ، می‌توانید در تور شفق‌های شمالی که ماجراجویی یک عمر است شرکت کنید.

این شهر به دلیل شباهت آن‌ به یال اسب سفید ، در نزدیکی مایلز کانیون ، قبل از آبگیری رودخانه به نام اسب سفید رپیدز (White Horse Rapids) نامگذاری شده بود.

در این عرض جغرافیایی روزهای زمستان کوتاه و روزهای تابستان کمی بیش از 19 ساعت از نور روز دارند.


آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید