آژانس کاریز

5 دلیل مهم برای سفر به اسپانیا

اسپانیا واقعاً کشوری همه چیز تمام است، از مناظر باورنکردنی و سواحل ، گرفته تا غذاهای مشهور در جهان و تاریخ غنی همه‌ی این‌ها بدون ذکر موزه‌های خارق العاده و معماری چشمگیر بناهای این کشور رویایی است.

در این مقاله آژانس کاریز فقط چند دلیل از هزاران دلیل که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود به کشور اسپانیا سفر کنید را خواهیم گفت.

 

آژانس کاریز

 

فعالیت‌های شگفت انگیز و ماجراجویانه

از یکی از ترسناک‌ترین مسیرهای پیاده روی جهان گرفته تا یک زیپ لاین بین اسپانیا و پرتغال ، که اگر اهل تفریحات هیجان انگیز به صرف آدرنالین می‌خواهید ، فرصت‌ها در اسپانیا بی پایان هستند.

اسکی و اسنوبورد ، غواصی و پیاده روی در کلاس جهانی قرار دارند ، در حالی که خط ساحلی شمال اسپانیا میزبان مسابقات سالانه موج سواری است.

صخره‌های Los Gigantes با ارتفاع بیش از 2000 فوت از سطح دریا ، واقعاً یک زیبایی طبیعی در اسپانیا هستند و مناظر پانوراما و زیبا از مناظر اطراف را ارائه می‌دهد نکته مهم دیگر در تنریف کوه تاید ، سومین کوه آتشفشانی بزرگ در جهان است.

اگر قصد پیاده روی تا قله را دارید ، مناظر موجود در این سطح هیجان انگیز است اما اگر اهل کوه‌نوردی و پیاده‌روی نیستید یک تله کابین نیز به قله می‌رود.

آژانس کاریز

غذاهای دلچسب و لذیذ

در طول زندگی خود حداقل یک بار باید تاپاس که پیش‌ غذای اسپانیایی به انواع خوراک‌های کوچک حاضری گفته می‌شود را در اسپانیا تجربه کنید و متوجه تفاوت بسیار آن با تاپاس محلی خود شوید.

صحنه پینتسکو سن سباستین در جهان مشهور است که با دیدن غذاهای آن دلتان ضعف می‌رود. قسمت عمده آن در قسمت‌های لقمه در یک تکه باگت است.

در بسیاری از رستوران‌های اسپانیا می‌توانید یک نوشیدنی سفارش دهید و یک بشقاب تاپاس رایگان دریافت خواهید کرد ، این یک سنت عالی است که هر کشور دیگری باید به طور جدی در مورد تصویب آن فکر کند.

اسپانیا به دلیل غذاهای دریایی ، جامون (ژامبون پخته شده) ، میوه‌ها و سبزیجات فراوان و تازه مشهور است که سفر به بازار محلی را به عنوان عید چشم و معده تبدیل می‌کند.

آژانس کاریز

اسپانیا آفتابی‌ترین کشور اروپا

اسپانیا با موقعیتی که در جنوب اروپا دارد از تابستان‌های طولانی و هوای دلپذیر در طول سال برخوردار است و همین امر آن را به مقصدی ایده آل تبدیل می‌کند.

در اسپانیا باران می‌بارد اما این کشور همواره آفتابی‌ترین کشور اروپا بوده است. در سواحل مدیترانه در بیش از 300 روز سال هوا کاملاً آفتابی است و تنها روزهای غیرآفتابی سال محدود به ماه‌های زمستان هستند.

آژانس کاریز

تجربه‌ای فراموش نشدنی برای طرفداران فوتبال

اسپانیا با اینکه یک کشور کاتولیک روم است ، اما اسپانیایی‌ها همچنین در محراب فوتبال ، ورزش ملی این کشور عبادت می‌کنند و فوتبال در اسپانیا از مقام و منزلت بالایی برخوردار است.

اسپانیا دارای دو تیم برتر جهان است رئال مادرید و بارسلونا استت که معروف‌ترین بازیکنان جهان را دارا می‌باشند. تماشای یک مسابقه فوتبال در سانتیاگو برنابئو در مادرید یا در کمپ نو بارسلونا تجربه فراموش نشدنی برای هر یک از طرفداران فوتبال است.

آژانس کاریز

بهترین سواحل اروپا در اسپانیا

آیا می‌دانید اسپانیا بیش از 5000 مایل ساحل و هزاران ساحل دارد؟ هر کجا که بروید ، هرگز از ساحل دور نیستید. از سوله‌های مخفی کشف نشده تا استراحتگاه‌های توریستی محبوب ، ساحلی برای همه در نظر گرفته شده است و هر ساله با بیش از 300 روز آفتاب ، هوا را برای لذت بردن از آن‌ها تضمین می‌کنند.

این کشور زیبا همچنین دارای بیشترین سواحل پرچم آبی جهان است که نشانی که به سواحل تمیز و بدون آلودگی اروپا اعطا می‌شود ، می‌باشد.

این سواحل نه تنها آب ‌تمیزی دارند بلکه کیفیت خدمات در آن‌ها نیز بسیار بالا بوده و امکانات قابل توجهی برای افراد دارای ناتوانی‌های جسمی و روانی دارند. اسپانیا در این زمینه رتبه اول جهان را داراست که باعث شده اسپانیا بهترین سواحل جهان را داشته باشد.

یکی از بهترین پیشنهادات ما تعطیلات در Costa de la Luz است. این منطقه که در منطقه آندلوسیا ، نزدیک مرز پرتغال واقع شده است ، به دلیل سواحل زیبا شهرت دارد و بهشت ​​خورشید است.

آژانس کاریز


آشنایی با اصطلاحات سفر – گردشگری

کتاب‌هایی که پیش از سفر به اسپانیا باید بخوانید

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید