فعالیت های ممنوعه در پاریس

فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس

فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس، لیستی از کارهایی است که باید در تور پاریس از آن ها آگاه باشید تا از سفر به این شهر رویایی نهایت لذت را ببرید. اگر برای اولین بار یا حتی چندمین بار به پایتخت فرانسه سفر می‌کنید و به این فکر می‌کنید که در پاریس چه کارهایی را نباید انجام دهید؟ این مقاله از کاریز برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های ممنوعه در سفر به این شهر را به شما معرفی می‌کند.

هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از بازدید پاریس در تور فرانسه نیست، به خصوص برای اولین بار. فکر این که سرانجام برج ایفل و دیگر مکان‌های زیبای پاریس را ببینید، می‌تواند شما را در هیجان‌زده کند. با این همه هیجان، برخی از مردم فراموش می‌کنند که در مورد کارهایی که نباید در پاریس انجام شود تحقیقات کافی انجام دهند؛ در این مطلب برای آشنایی شما عزیزان، آنچه را که نباید در پاریس برای داشتن تجربه یک سفر شگفت‌انگیز انجام دهید، آورده شده است.

1. دور انداختن بلیط هنگام سوار شدن به قطار یا مترو

یکی از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس، گم کردن یا دور انداختن بلیط هنگام سوار شدن به قطار یا مترو است. برخلاف بعضی جاها که بلیط قطار بعد از سوار شدن بی‌مصرف می‌شود، در پاریس اینطور نیست! اول از همه، آن بلیط به شما کمک می‌کند تا زمانی که به مقصد نهایی خود رسیدید، از مترو خارج شوید و بدون آن، ممکن است اتفاق سختی برایتان پیش بیاید!

همچنین، گاهی اوقات پلیس قطار می‌تواند بررسی کند که چه کسی واقعاً هزینه سفر را پرداخت کرده است (که باید بلیط قطار خود را نشان دهید) و چه کسی با امتناع از پرداخت سعی دارد سیستم را دور بزند! و اگر تا زمان بررسی آن را نداشته باشید، بلافاصله جریمه می‌شوید که تقریباً 20 برابر بیشتر از هزینه واقعی بلیط است.هر کاری که انجام می‌دهید، مطمئن شوید که بلیط قطار را گم نکنید!

2.فقط بازدید از برج ایفل

بازدید از بر

یکی از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس، فقط بازدید از برج ایفل است. درست است که برج ایفل مشهورترین نقطه عطف و نماد بین المللی پاریس و فرانسه است، اما در پاریس جاذبه‌هایی بیش از برج ایفل وجود دارد! البته، باید از آن دیدن کنید و از آن بالا بروید، زیرا برخی از بهترین مناظر پاریس را به نمایش می‌گذارد، اما بدون بررسی مکان‌های دیگر شهر را ترک نکنید!

مکان‌های بسیار زیبایی برای بازدید در پاریس وجود دارد از جمله موزه لوور که مشهورترین موزه هنر در جهان است، طاق پیروزی، ساکره کور (که به عنوان قلب مقدس پاریس نیز شناخته می‌شود)، کلیسای نوتردام، موزه اورسی و بسیاری دیگر!

3. فقط بازدید از مکان‌های معروف پاریس

یکی دیگر از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس که باید از آن اجتناب کرد، تنها بازدید از جاذبه‌های گردشگری محبوب مانند موزه لوور و غیره و فراموش کردن مکان‌های دیگر است. ما نمی‌گوییم که نباید از آنها دیدن کنید، اما می گوییم پاریس چیزی بیشتر از این مکان‌های شلوغ در چنته دارد.

بسیاری از جاذبه‌های پنهان در پاریس و کارهای غیر توریستی در پاریس وجود دارد که توسط بسیاری از افراد شناخته شده نیست اما قطعاً ارزش افزودن به سفر پاریس را دارد. برخی از نقاط پنهانی که باید در پاریس بازدید کنید عبارتند از: مجسمه آزادی پاریس، بله پاریس نیز نسخه خاص خود را دارد، پارک د لا ویلت، یک پارک فرهنگی شهری 55 هکتاری، یا اگر به دنبال مکانی عالی برای پیک نیک پاریس هستید، Buttes Chaumont.

4. غذا خوردن در رستوران‌های نزدیک مکان‌های معروف

رستوران های پاریس

یکی از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس که باید از آن اجتناب کرد، غذا خوردن در رستوران‌های نزدیک مکان‌های معروف است، زیرا معمولاً گران‌تر از هر رستوران دیگری در شهر هستند. به عنوان مثال، یک رستوران در کنار Sacré Coeur احتمالاً گران‌تر از یک رستوران در یک خیابان غیر معروف در پاریس است. همچنین، رستوران‌هایی با منظره برج ایفل در مقایسه با سایرین گران‌تر هستند.

5. اجاره ماشین یا استفاده از تاکسی در پاریس

اگر می‌خواهید از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس مطلع شوید، کرایه ماشین یا استفاده از تاکسی یکی از آنهاست. ترافیک در پاریس دیوانه کننده است و ناگفته نماند که اگر ماشین شخصی خود را اجاره کنید، رانندگی در برخی مناطق شهر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. همچنین، کرایه‌های تاکسی خصوصی ممکن است کمی بالا باشد و به راحتی می‌توان با دریافت هزینه ناعادلانه مورد کلاهبرداری قرار گرفت، به همین دلیل است که در صورت امکان، در پاریس از تاکسی‌ها دوری کنید.

حمل و نقل عمومی پاریس بسیار گسترده، راحت و مهمتر از همه ارزان است! می‌توانید از قطارها، مترو، تراموا یا اتوبوس استفاده کنید، گزینه‌های زیادی در اختیار شماست و همه آنها به راحتی به تمام جاذبه‌های محبوب اصلی که می‌خواهید از آن بازدید کنید متصل می‌شوند.

6. اتلاف وقت در صف‌های طولانی

یکی دیگر از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس، اتلاف وقت در صف‌های طولانی است، به خصوص اگر قرار باشد فقط چند روز در شهر عشق بمانید. باید بدانید که بیشتر جاذبه‌های پاریس هر روز پذیرای هزاران نفر هستند و می توان تنها برای خرید بلیط ورودی بیش از 3 ساعت را در صف سپری کرد که واقعاً ایده آل نیست زیرا ایده این است که از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

در عوض چه کاری باید انجام دهید؟ خوشبختانه برای شما، بیشتر جاذبه‌های دیدنی پاریس، بلیط‌های ورودی سریع ارائه می‌کنند تا بتوانید بدون اتلاف وقت در صف‌ها، ورود سریع داشته باشید.

7. بازدید از جاذبه‌های محبوب در زمان اشتباه

جاذبه های محبوب پاریس

یکی دیگر از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس، بازدید از جاذبه‌های محبوب در زمان اشتباه است. قبل از بازدید از یک جاذبه، بسیار مهم است که ساعات کاری آن را بررسی کنید، زیرا اکثر مکان‌ها ساعت‌های کاری متفاوتی دارند. برای مثال، بیشتر موزه‌های پاریس در روزهای دوشنبه و در برخی از تعطیلات رسمی فرانسه بسته می‌مانند.

اما همچنین زمان افتتاح و بسته شدن هر جاذبه گردشگری در این شهر، متفاوت است. برخی از آنها تا ساعت 9:00 شب در روزهای خاص باز می‌مانند در حالی که برخی دیگر قبل از ساعت 6:00 بعد از ظهر بسته می‌شوند. همچنین باید توجه داشته باشید که ساعات باز و بسته شدن بسته به فصل متفاوت است و تعطیلی دیرهنگام در تابستان برخلاف فصل زمستان اتفاق می‌افتد.

8. خرید در خیابان شانزه لیزه پاریس

خیابان شانزلیزه یکی از معروف‌ترین خیابان‌های جهان است که با قیمت بسیار بالایی همراه است؛ بنابراین واضح است که یکی از فعالیت‌های ممنوعه در سفر به پاریس، خرید از خیابان شانزه لیزه است. البته، شما می‌توانید تعدادی از برندهای لوکس را پیدا کنید، اما اگر قصد دارید با بودجه کم سفر کنید، اگر از آنجا خرید کنید، بودجه خود را کاملاً از بین خواهید برد.

مکان‌های خرید زیادی در پاریس وجود دارد که می‌توانید با کسری از این قیمت، اجناس با کیفیت خوب تهیه کنید. می‌توانید خیابان‌هایی مانند Rue de Rivoli را برای خریدهای مقرون‌به‌صرفه با مارک‌هایی مانند MANGO، ZARA، ETAM و غیره در کنار یکدیگر و بلوار Haussmann را برای خریدهای متنوع بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید