تفریحات رایگان مادرید

آشنایی با تفریحات رایگان مادرید اسپانیا

تفریحات رایگان مادرید اسپانیا، برخلاف چیزی که عموما توریست‌ها قبل از بازدید فکر می‌کنند، تجربه بسیار لذت‌بخشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. پایتخت اسپانیا شهری با غذاهای خوب، تاریخ غنی، زندگی شبانه پرهیاهو و شور و نشاط خلاقانه است، اما در بازدید از تمامی اماکن تفریحی، مناظر و تجربیات آن در تور اسپانیا، می‌تواند بودجه سفر شما را از بین ببرد.

در حالی که مادرید سرشار از جاذبه‌های فرهنگی است، اما اگر می‌خواهید تور مادرید را مقرون‌به‌صرفه برگزار کنید، کارهای زیادی برای انجام دادن به صورت رایگان، در این شهر وجود دارد. بسیاری از مناظر درجه یک مادرید از جمله پارک‌ها، کلیساها و موزه‌ها رایگان هستند. در این مقاله از کاریز با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره تفریحات رایگان مادرید اسپانیا بدانید به شما بگوییم.

1.برای کشف داستان مادرید، از موزه تاریخ این شهر دیدن کنید

موزه تاریخ مادرید

یکی از تفریحات رایگان مادرید اسپانیا، بازید از موزه تاریخ است. در پشت نمای افسانه‌ای به سبک باروک، موزه رایگان تاریخ مادرید مجموعه‌ای زیبا از نقاشی‌ها و مصنوعات را در خود جای داده که همانطور که ازنامش پیداست، تاریخ مادرید را ترسیم می‌کند. موارد برجسته عبارتند از تمثیل شهر مادرید که حاکمان فرانسوی اشغالگر قرن نوزدهم مادرید و فضای سیاسی نابسامان آن زمان را مورد تحقیر قرار می‌دهد و همچنین مدلی فوق‌العاده دقیق از شهر که در سال 1830 وجود داشت.

2.بازدید از خانه لوپه دی وگا، یک شیوایی رایگان در فرهنگ ادبی اسپانیا

لوپه دی وگا در خارج از دنیای اسپانیایی زبان نسبتا ناشناخته است، اما یکی از بزرگترین نمایشنامه نویسان، شاعران و رمان نویسان ادبیات اسپانیا بود و خانه‌ای که در آن زندگی می‌کرد، پنجره‌ای به زندگی و زمانه او به توریست‌ها می‌دهد. اینجا جایی است که لوپه دی وگا قبل از مرگش در سال 1635 با معشوقه‌اش در آن زندگی می‌کرد و داستان‌هایش را می‌نوشت. خوشبختانه بازدید از خانه لوپه دی وگا یکی دیگر از تفریحات رایگان مادرید اسپانیاست که تجربه‌ای عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

3.ال رستو مکانی برای گشت و گذار در بازار آزاد

ال رستو مادرید

ال رستو در قرن هفدهم به‌عنوان یک بازار گوشت شروع به کار کرد (راسترو کلمه اسپانیایی به معنای «رد» است، رد خون به جا مانده از حیوانات قصابی) اما به پرجنب‌وجوش‌ترین مادرید تبدیل شد.هر یکشنبه، غرفه‌ها مملو از عتیقه‌جات و تی‌شرت‌های قدیمی در کنار لباس‌ها و سوغاتی‌های نو می‌شوند. اقلام متنوع نمایش داده شده دارای برچسب قیمت هستند، اما گشت و گذار در بازار، رایگان است.

4.بازدید از سن ژینس حس مادرید قدیمی را ارائه می‌دهد

سن ژینس که حداقل از قرن چهاردهم به این شکل وجود دارد، یکی از تفریحات رایگان مادرید اسپانیا و از قدیمی‌ترین کلیساهای مادرید است. ساختار سنگی فعلی در سال 1645 ساخته شد اما پس از آتش‌سوزی در سال 1824 به طور گسترده مورد بازسازی قرار گرفت. برخی از آثار هنری عالی اسپانیایی مانند اخراج صرافان از معبد اثر ال گرکو (1614) در داخل آن قرار دارد.

5. Templo de Debod تجربه‌ای مشابه مصر در مادرید

Templo de Debod

این بنای تاریخی که به طرز عجیبی جابجا شده است در واقع یک بنای غول پیکر است. Templo de Debod که در انتهای دوره پادشاهی جدید در مصر ساخته شد، در ابتدا در منطقه‌ای قرار داشت که اکنون توسط دریاچه ناصر پوشانده شده و توسط یونسکو با کمک باستان شناسان اسپانیایی در طول ساخت بلندی اسوان از آب‌های بالا آمده نجات یافت.

مصر به عنوان قدردانی از اسپانیا برای کمک به نجات این بنا و سایر بناهای تاریخی، معبد را به دولت اسپانیا اهدا کرد و بلوک به بلوک به خانه جدیدش در پارک دل اوست منتقل شد. این بنا از آن زمان تا کنون در این شهر وجود دارد و یکی از تفریحات رایگان مادرید اسپانیا به شمار می‌رود.

6.برای دیدن نقاشی‌های گویا، به ارمیتا د سان آنتونیو د لا فلوریدا بروید

ما قصد داریم یک راز کوچک به شما معرفی کنیم: کلیسای کوچک ارمیتا د سان آنتونیو د لا فلوریدا یکی از معدود مکان‌هایی است که می‌توانید آثار فرانسیسکو دی گویا را در محیط اصلی خود ببینید. نقطه مرکزی کلیسا، تصویر گویا از معجزه سنت آنتونی است، با قدیس در حال برانگیختن مرد جوانی از مردگان برای تبرئه پدرش از قتل. همچنین در کلیسای کوچک، بقایای خود گویا وجود دارد (سر نقاش که به طور مرموزی هنگام انتقال بقایای او از محل دفن اصلی خود در فرانسه گم شد). کلیسا ارمیتا د سان آنتونیو د لا فلوریدا، یکی دیگر از تفریحات رایگان مادرید اسپانیا به شمار می‌رود.

7.بازدید از موزه دل پرادو در شب به صورت رایگان

موزه دل پرادو مادرید

در روز، برای تماشای مجموعه عظیم 1500 اثر هنری موزه دل پرادو، هزینه پرداخت می شود، اما بازدید از موزه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 8 بعد از ظهر دوشنبه تا شنبه و از ساعت 5 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر یکشنبه رایگان است. شما در شب می‌توانید برخی از شناخته شده‌ترین آثار هنری جهان را در موزه دل پرادو تحسین کنید.

8. به ایگلسیا د سان جرونیمو بروید

ایگلسیا د سان جرونیمو تا حدودی در سایه موزه همیشه محبوب «موزه دل پرادو»، در محل صومعه‌ای سابق قرار دارد که قدمت آن به اوایل قرن شانزدهم بازمی‌گردد. این ساختمان‌ها در اوایل دهه 1800 در طول جنگ شبه جزیره آسیب دیدند و نیم قرن بعد در زمان ایزابل دوم بازسازی شدند. بقایای صومعه‌های سابق اکنون بخشی از موزه دل پرادو است. ایگلسیا د سان جرونیمو، یکی دیگر از تفریحات رایگان مادرید اسپانیاست که می‌توانید از آن لذت ببرید.

9.به باغ رایگان Campo del Moro بروید

Campo del Moro

Campo del Moro با 20 هکتار فضای سبز در مرکز مادرید، درست در زیر کاخ رئال واقع شده و یکی از زیباترین مناظر را در مادرید ارائه می‌دهد. باغ‌ها در قرن هجدهم به سبک انگلیسی چیده شدند و در مرکز فوئنته د لاس کونچاس (فواره صدف‌ها) قرار گرفتند که در قرن هجدهم توسط ونتورا رودریگز طراحی و در وسط پرادرا شرقی-غربی بنا شد. خوشبختانه باغ Campo del Moro نیز یکی دیگر از تفریحات رایگان مادرید اسپانیا به شمار می‌رود.

10.در فضاهای سبز پارک دل بوئن رتیرو نفس بکشید

پارک ال رتیرو که توسط پادشاه فیلیپ چهارم به عنوان باغی برای خانواده سلطنتی اسپانیا تأسیس شد، به قلب سبز مادرید تبدیل شده است. این پارک مملو از بناهای تاریخی مرمر سفید، چمن‌کاری‌های زیبا، حوض‌ها و چندین ساختمان جالب (گلخانه زیبا و فلزی و شیشه‌ای Palacio de Cristal یک نقطه عطف برجسته) است و معمولاً در روزهای هفته آرام به نظر می‌رسد، اما در آخر هفته‌ها پرجنب و جوش می‌شود. این پارک یک مکان عالی برای تماشای مردم به شمار می‌رود و یکی از تفریحات رایگان مادرید اسپانیا است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید