تفریحات رایگان بارسلون

تجربه شگفت‌‍انگیز با تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا

تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا بر خلاف تصور اکثر توریست‌ها تجارب شگفت‌انگیزی را به همراه دارد. بارسلونا مکانی فوق‌العاده برای بازدید است. معماری این شهر خیره‌کننده است و فرهنگ و تاریخ از هر گوشه آن بیرون می‌ریزد. با این حال، اخیراً قیمت‌ها برای اقامت و گشت و گذار در بارسلونا به شدت افزایش یافته است. اما وحشت نکنید!

هنوز امکان بازدید و لذت بردن از تفریحات رایگان بارسلونا در تور اسپانیا وجود دارد. در این مقاله به تفصیل در رابطه با تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا توضیح دادیم. فرقی نمی‌کند که عاشق تاریخ باشید، غذاخوری، خرید و یا عاشق ساحل، در بارسلونا می‌توانید از همه این موارد به صورت رایگان لذت ببرید. در ادامه این مقاله از کاریز، می‌توانید این مواردی را کشف کنید و در تور بارسلونا از آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

1.بقایای رومی بارچینو را کاوش کنید

بازدید از بقایای رومی بارچینو که توسط رومی‌ها ساخته شده، یکی از تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا است. شما می‌توانید بقایای آن‌ها را به‌صورت پراکنده در محیط پیدا کنید. گاهی این ویرانه‌ها درست در مقابل شما هستند و گاهی شما باید آن مکان‌های پنهان را پیدا کنید.

2.از مناظر بالای تپه لذت ببرید

بارسلونا بین دریا و کوه با تپه کولسرولا به عنوان پس زمینه عالی واقع شده است. بنابراین، پیدا کردن مکانی برای بالا رفتن جهت لذت بردن از مناظر فوق‌العاده در بارسلونا، هرگز مشکل نیست. برخی از مناظر فوق‌العاده‌ای که می‌توانید به‌صورت رایگان در بارسلونا اسپانیا از آن‌ها لذت ببرید، عبارتند از:

قلعه مونتجویک

قلعه مونتجویک یکی از  تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا و مکانی عالی برای دیدن شهر و بندر است. در این قلعه نه‌تنها مناظر فوق‌العاده‌ای از کل منطقه دارید، بلکه یک پیاده‌روی دلپذیر در اطراف قلعه را می‌توانید تجربه کنید. یک برنامه عالی این است که با مترو + فونیکولور به آنجا بروید و با پای پیاده از Mirador de l’Alcalde به پایین بروید.

تیبیدابو

نام تیبیدابو از یکی از وسوسه‌های مسیح در کتاب مقدس گرفته شده است. این بار بارسلونا وسوسه می‌شود! شهربازی 1905 و کلیسای قلب مقدس هر دو در این مکان قرار دارند و در یک روز می‌توان تا مونتسرات را از آنجا دید.

تورو د لا روویرا

اگر می خواهید عکسی عالی از بارسلونا با پس‌زمینه دریای مدیترانه داشته باشید، تورو د لا روویرا همانجاست. سکوهای استراحت در تورو د لا روویرا، در واقع بقایای یک باتری ضد‌هوایی از جنگ داخلی اسپانیا هستند.

پارک گوئل

این پارک به دو منطقه تقسیم می‌شود: منطقه جنگلی و منطقه یادبود. اگرچه ما به شدت توصیه می‌کنیم از منطقه مونومنتال دیدن کنید، منطقه جنگلی همچنان رایگان است و مناظر زیبایی مشرف به بارسلون را ارائه می‌دهد.

3.با یک شرکت محلی تور ‌روی رایگان داشته باشید

تور رایگان پیاده‌روی

پیاده‌روی بهترین راه برای دیدن بارسلونا است و پیوستن به یک تور پیاده‌روی رایگان محلی به شما کمک می‌کند تا آنچه را که می‌بینید بهتر درک کنید. Runner Bean Tours نه یک، بلکه دو تور رایگان مختلف را هر روز ارائه می‌دهد. هر دو تور در ساعت 11 صبح و 4:30 بعد از ظهر (در تابستان) و 11 صبح (در زمستان) در Plaça Reial شروع می‌شوند و تقریباً 2.5 ساعت طول می‌کشند.

تور پیاده‌روی رایگان محله گوتیک

تور پیاده‌روی محله گوتیک یکی از تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا و بهترین راه برای درک تاریخ، سنت‌ها و افسانه‌های شهر است. کاوش در گوشه و کنار محله گوتیک قرون وسطایی، با راهنمای آگاه به آن جان می‌بخشد. در این تور پیاده‌روی، نقاط برجسته منطقه و همچنین نقاط پنهان  شهر را خواهید دید که یافتن آنها به تنهایی تقریبا غیرممکن است.

تور رایگان گائودی

تور رایگان گائودی یکی دیگر از تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا و یک راه عالی برای معرفی دنیای آنتونی گائودی و کشف 4 تا از شاهکارهای اوست. سفری به اوج جنبش هنر نو کاتالونیا در قرن گذشته و مشهورترین معمار آن که نور جدیدی را به زندگی گائودی و ساختمان‌هایش می‌تاباند.

4.گشت‌ و گذار در موزه‌های بارسلونا اسپانیا

به جز چند استثنا، موزه‌های بارسلونا بسیار گران هستند. با این حال، بیشتر موزه‌های عمومی در اولین یکشنبه هر ماه و هر یکشنبه بعد از ساعت 3 بعد از ظهر ورودی رایگان دارند. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین موزه‌ها با این شرایط ذکر شده است:

موزه هنر ملی کاتالونیا (MNAC)

موزه هنر ملی کاتالونیا (MNAC)تا کنون، بهترین مجموعه هنری در بارسلونا و یکی از بهترین‌ها در اروپا برای هنر قرون وسطی به شمار می‌رود. بازدید از این موزه هر شنبه از ساعت 15 و یکشنبه اول ماه تا زمان تعطیلی (3 بعد از ظهر) رایگان است.

موزه پیکاسو

موزه پیکاسو بارسلونا

موزه پیکاسو مجموعه‌ای زیبا از کارهای اولیه این هنرمند و برخی از تفسیرهای خودش از Las Meninas ولاسکوئز است. این موزه هر پنجشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر و اولین یکشنبه ماه رایگان است (رزرو آنلاین الزامی است. بلیط فقط 4 روز قبل از تاریخ موجود است).

موزه فردریک مارس

موزه فردریک مارس مجموعه خصوصی این مجسمه‌ساز را در اختیار دارد. طبقه فوقانی جذاب این موزه را از دست ندهید که هر شیء را به زیبایی نشان می‌دهد. بازدید از این موزه هر یکشنبه از ساعت 3 بعد از ظهر و یکشنبه اول ماه رایگان است.

موزه تاریخ شهر (MUHBA)

موزه تاریخ شهر (MUHBA) بقایای رومی Barcino در پنج متر زیر سطح خیابان است. بازدید از این موزه برای هر علاقه‌مند به تاریخ رومی یا باستان‌شناسی ضروری است. امکان بازدید رایگان از موزه تاریخ شهر (MUHBA) هر یکشنبه از ساعت 3 بعد از ظهر و یکشنبه اول ماه برگزار می‌شود.

موزه دریایی

این ساختمان که در یک کشتی‌سازی قدیمی قرون وسطایی قرار دارد، به خودی خود یک موزه است. موزه دریایی، ماکت یک گالون اسپانیایی قرن شانزدهمی است. بازدید رایگان از این موزه هر یکشنبه از ساعت 3 بعد از ظهر امکان‌پذیر است.

موزه طراحی بارسلونا

این ساختمان مدرن که به شهر اضافه شده، مجموعه‌ای جالب و همچنین نمایشگاه‌های سیار را شامل می‌شود. بازدید رایگان از این موزه هر یکشنبه از ساعت 3 بعد از ظهر و یکشنبه اول ماه امکان‌پذیر است.

5.نمایشگاه Marvel at the Magic Fountain

نمایشگاه Marvel at the Magic Fountain

چه کاری بهتر از لذت بردن از نور و نمایش موسیقی در فضای باز در بارسلونا به صورت رایگان در شب؟ لذت بردن از  نمایشگاه Marvel at the Magic Fountain یکی دیگر از تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا است. این دقیقا همان چیزی است که فواره جادویی Montjüic را ارائه می‌دهد. این نمایشگاه که برای نمایشگاه بین المللی 1929 ساخته شده، تقریباً 100 سال است که بارسلونایی‌ها و بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کند.

6.نماهای کاتالان آرت نوو را تحسین کنید

منطقه‌ای در بارسلونا به نام Quadrat d’or (محله طلایی) وجود دارد که شامل یکی از بزرگ‌ترین ساختمان‌های هنر نو در جهان است. حتما قبلاً نام Casa Batlló و La Pedrera، خانه‌های معروف آنتونی گائودی در Passeig de Gràcia را شنیده‌اید. حتی ممکن است در مورد معماران دیگر آن دوره مانند Doménech i Montaner یا Puig i Cadafalch بدانید. اما محله طلایی بارسلونا بسیار بیشتر از این است. ده‌ها ساختمان شگفت‌انگیز در سراسر این مکان در منطقه بین Plaça Catalunya، Carrer Aribau، Avinguda Diagonal و Passeig de Sant Joan وجود دارد.

7.بازدید از کلیساهای گوتیک مذهبی

4 کلیسای اصلی گوتیک در بارسلونا وجود دارد که بازدید از آن‌ها یکی از تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا است. توصیه ما این است که اگر وقت دارید همه آنها را ببینید زیرا هر کدام بسیار خاص هستند و چیزهای مختلفی برای ارائه دارند. 3 موردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده را می‌توانید به‌صورت رایگان بازدید کنید:

کلیسای جامع سنت اولالیا و صلیب مقدس

موزه بارسلونا اسپانیا

تنها کلیسای جامع و مرکز زندگی مذهبی در بارسلونا کلیسای جامع سنت اولالیا و صلیب مقدس است. در این کلیسا بازدید از صومعه جوی، دخمه Saint Eulàlia و صندلی‌های چوبی کنده‌کاری شده گروه کر را از دست ندهید.

کلیسای سانتا ماریا دل مار

کلیسای سانتا ماریا دل مار شاهکار سبک گوتیک کاتالان در بارسلونا و کلیسایی بسیار دوست داشتنی است. خالی بودن دکوراسیون این کلیسا پس از سوختن در طول جنگ داخلی اسپانیا، این موزه را تماشایی‌تر می‌کند.

کلیسای سانتا ماریا دل پی

یکی دیگر از نمونه‌های عالی معماری گوتیک با یک پنجره گل رز شگفت‌انگیز، کلیسای سانتا ماریا دل پی است. برج ناقوس عظیم قرن پانزدهمی را می‌توان به راحتی از La Rambla دید و یکی از برجسته‌ترین‌‌های آن است.

8.هنر خیابانی شهر را کشف کنید

هنر موزه‌ها و هنر خیابان‌ها که معمولاً به عنوان گرافیتی یا به عبارت دقیق‌تر هنر خیابانی شناخته می‌شود یکی از تفریحات رایگان بارسلونا اسپانیا است. یکی از بهترین کارهای رایگان برای انجام در بارسلونا این است که در خیابان‌ها به دنبال آنها بگردید. ضلع شمالی محله پوبل نو مکه برای نقاشی‌های دیواری بزرگ است، اما قطعات کوچکی از کار به شکل مجسمه در همه‌جای شهر ظاهر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید