مجله گردشگری کاریز

تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن

تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن که در این مطلب معرفی شده‌اند، سفر به این کشور را برای شما بی‌نظیر می‌کند. اگر به فکر شرکت در تور ژاپن هستید حتماً این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. آکیهابارا پایتخت اوتاکو ژاپن و مکانی عالی برای گذراندن چند ساعت مهیج در آن است.

اگر به انیمه علاقمندید که باید بگوییم بازدید از آکیهابارا می‌تواند برای شما نهایت لذت را به ارمغان آورد. همچنین می‌توانید بین ساختمان‌های رنگارنگ، خیابان‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های زیبای آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را کشف کنید. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری کاریز با ما همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن بدانید به شما بگوییم.

1. از مراکز بازی آکیهابارا لذت ببرید

از مراکز بازی آکیهابارا لذت ببرید

یکی از تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن، بازدید از مراکز بازی آن است. ردیف مراکز بازی در نزدیکی خروجی Akihabara Electric Town از ایستگاه، مکانی عالی برای تماشای گیمرهای هاردکور است که جادوی خود را روی ماشین‌های آرکید انجام می‌دهند. به بازدید از مسابقه، درام زدن، انقلاب رقص و بسیاری از بازی‌های دیگر فکر کنید. همیشه در این مراکز صف‌هایی برای بازی شکارچیان بشقاب‌پرنده وجود دارد که برخی از آنها در روزهای خاصی “آسان‌تر” هستند. ساختمان‌های Akihabara 1 و 3 GiGO (سگا سابق)، HEY (حیاط سرگرمی هیروس) را برای کسانی که عاشق بازی‌های قدیمی هستند و Game Panic برای دوستداران موسیقی توصیه می‌کنیم.

2. در فروشگاه لوازم الکترونیکی آکیهابارا بگردید

یکی دیگر از تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن گشت و گذار در فروشگاه لوازم الکترونیکی است. در واقع آکیهابارا زمانی بیشتر به خاطر کالاهای برقی ارزان خود معروف بود. اگرچه پویایی این مکان در طول سال‌ها تغییر کرده، اما هنوز هم غرفه‌های زیادی مانند Tsukumo PC Honten، Dospara و همچنین فروشگاه‌های بزرگ مانند Yodobashi Camera و دوربین BIC در آن وجود دارند که لوازم الکترونیکی با تخفیف می‌فروشند. با گشت و گذار در فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی آکیهابارا می‌توانید هر چیزی را با کمترین قیمت بخرید.

به طور کلی اگر به جدیدترین محصولات با فناوری پیشرفته علاقه دارید، می‌توانید به راحتی کالای مورد نظر خو را در آکیهابارا پیدا کنید. علاوه بر محصولات الکترونیکی، طیف گسترده‌ای از محصولات در دسته‌های مختلف مانند بازی‌های ویدئویی، اسباب‌بازی ها، محصولات برندهای لوکس و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز د در آکیهابارا موجود است.

3. به فروشگاه‌های انیمه بروید

به فروشگاه‌های انیمه بروید

یکی دیگر از تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن، بازدید از فروشگاه‌های انیمه است. از عروسک‌ها تا جاکلیدی، پوشه‌های مدرسه تا لباس‌های مخصوص بازی انیمه ها را در این فروشگاه‌ها خواهید یافت. هرچه فروشگاه بزرگتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که وسایلی از مانگا یا انیمه مورد علاقه خود را در آن پیدا کنید.

4. از کافه گیشاها دیدن کنید

کافه‌های گیشا مختص ژاپن هستند.کافه گیشا عجیب‌ترین فرهنگی است که در آکیهابارا ژاپن به وجود آمده است. کافه گیشا جایی است که خدمتکاران با لباس‌های شیک و زیبا از مهمانان پذیرایی می‌کنند و شما را «استاد» (گوشوجین ساما) صدا می‌زنند. تعداد زیادی کافه خدمتکار در منطقه آکیهابارا واقع شده و یکی از برترین جاذبه‌های توکیو در سال‌های گذشته بوده است.

5. از صنایع‌دستی ژاپن لذت ببرید

از صنایع‌دستی ژاپن لذت ببرید

یکی دیگر از تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن، بازدید از صنایع‌دستی در خیابان آکی اوکا است. اگر از شلوغی خسته شده‌اید و به استراحت نیاز دارید، در مسیرهای خط Yamanote به سمت ایستگاه Okachimachi قدم بزنید، جایی که می‌توانید یک کوچه پر از صنایع‌دستی اصیل ژاپنی را کشف کنید. 2k540 Aki-Oka Artisan یک مکان کوچک باحال است که انواع مختلف و متعددی از صنایع‌دستی و قهوه را ارائه می‌کند.

6. در زیارتگاه Kanda Myojin توقف کنید

یکی دیگر از تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن بازدید از زیارتگاه کاندا میوجین است. فضایی آرام است این زیارتگاه برای متخصصین فناوری اطلاعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و متخصصان از سراسر کشور می‌آیند تا به دنبال کسب نعمت برای نوآوری های خود باشند. زیارتگاه کاندا میوجین که بیش از 1270 سال پیش تأسیس شد، ترکیبی عجیب از سنت و فناوری را ارائه می‌دهد..

7.بازدید از کاندا ماتسوری

بازدید از کاندا ماتسورری

یکی دیگر از تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن بازدید از کاندا ماتسوری است. درواقع معروف‌ترین فستیوال‌های این کشور در آکیهابارا برگزار می‌شود: کاندا ماتسوری (جشنواره کاندا). فستیوال شینتو که قدمت آن به دوره ادو برمی گردد به عنوان یکی از سه جشنواره بزرگ ادو همراه با سانجا ماتسوری در آساکوسا و سانو ماتسوری در چیودا شناخته می‌شود. همچنین به عنوان یکی از جشنواره‌های بزرگ ژاپن به همراه گیون ماتسوری در کیوتو و تنجین ماتسوری در اوزاکا. Kanda Matsuri در اواسط ماه مه در سال‌های فرد توسط زیارتگاه Kanda Myojin برگزار می‌شود که دارای رژه اصلی با صدها نفر با حمل 100 شناور Mikoshi است.

8. بازدید از سالن اصلی معبد دایجینگو توکیو

یکی دیگر از تفریحات شگفت‌انگیز در آکیهابارا ژاپن بازدید از سالن اصلی معبد دایجینگو توکیو است. معبد توکیو دیجینگو به عنوان مکان عروسی محبوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای قدرت ویژه برای گره‌های عشقی شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *