جزیره-البا-ایتالیا

جزیره البا، ایتالیا

جزیره زیبا و شگفت انگیز البا

البا بزرگترین جزیره مجمع الجزایر توسکان و همچنین سومین جزیره بزرگ ایتالیا است که بیش از 150 ساحل دارد. این جزیره به همراه هشت جزیره دیگر از جمله جیگلیو ” Giglio “، “جیانوتری ” Giannutri  و مونتکریستو ” Montecristo ” بخشی از پارک ملی مجمع الجزایر توسکان است که بزرگترین پارک دریایی در اروپا بشمار می‌آید. جزایر ساردینیا و سیسیل به ترتیب در رتبه اول و دوم جزایر بزرگ ایتالیا قرار دارند.

تاریخچه طولانی مدت این جزیره به زمان تبعید امپراطور فرانسوی، ” ناپلئون ”  و حتی به پیش از آن  نیز برمی‌گردد. ناپلئون در سال 1814 به البا تبعید شد و هنوز هم خانه های زمستانی و تابستانی او در این جزیره پا بر‌جاست. امروزه این جزیره‌ی شگفت انگیز که سواحل زیبایی نیز دارد، مورد علاقه و توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. نکته بسیار جالبی که در مورد البا می‌توان گفت وجود یک فرودگاه در آن است که فقط به دو مقصد سوئیس و ایتالیا پرواز دارد. همچنین، هتل های جزیره البا راحتی و آرامش خاصی را برای مسافرین فراهم می‌کنند.

دریای صاف و آبی و سواحل زیبای البا آن را به مقصدی بی‌نظیر تبدیل کرده که حتی می‌توان آن را به بهشت روی زمین تشبیه کرد. علاوه بر این البا مکان مناسبی برای ورزش و گشت در فضای باز است. بطوری که در این جزیره مسیری برای علاقه‌مندان به پیاده روی و دوچرخه سواری ایجاد شده است تا بتوانند نهایت لذت را از محیط بی‌نظیر جزیره ببرند. همچنین غواصی در این منطقه به لطف وجود بستر غنی دریا و گونه های مختلف آبزیان مورد توجه بسیاری قرار دارد.

پاول کله ” Paul Klee ” نقاش سوئیسی در سال 1926 از این جزیره بازدید کرد و در آثار خود ذات روشن مدیترانه را به تصویر کشید مانند او ، بسیاری از هنرمندان دیگر نیز اسیر البا شده‌اند.

معرفی-جاذبه های-ایتالیا

معرفی شهر میلان

راهنمای ویزای ایتالیا

2 Replies to “جزیره البا، ایتالیا”

زند
دسامبر 31, 2020
لطفا در تور ايتاليا بازديد از اين جزيره هم قرار بديد??
پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید