آژانس کاریز

در سفر به پاریس به چه چیزهایی نیاز داریم؟

پاریس مقصد بسیاری از شخصیت‌های معروف دنیا است. اینکه وقتی در شهر عشق در کافه‌ای نشسته‌اید و مشغول خوردن قهوه‌ هستید، دیدن بازیگر یا خواننده مورد علاقه‌تان چندان دور از انتظار نیست.

نکته‌ی جالب دیگر درباره شهر عشاق این است که هنگامی که شروع به شمردن جاهای دیدنی و تاریخی فرانسه می‌کنید وقتی به آخر لیست برسید، احتمالا اولین جای دیدنی را که به ذهنتان آمده بود را به یاد نمی‌آورید چرا که شمارش جاهای دیدنی این کشور کار آسانی نیست.

ارز مرجع کشور فرانسه یورو است و برای سفر به فرانسه باید این ارز را همراه داشته باشید. البته برخی از هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید فرانسه، دلار نیز قبول می‌کنند.

اما بهتر است پولتان را قبل سفر خود به یورو تبدیل کنید ، تا مجبور نشوید چند بار کارمزد تبدیل ارز بپردازید.

می‌توان گفت بهترین زمان سفر به فرانسه بهار و پاییز است. از اوایل پاییز تا اوایل بهار، قیمت‌ها در این کشور تا 50 درصد، نسبت به گران‌ترین روزها کاهش می‌یابد. فعالیت جاهای دیدنی این کشور و رستوران‌ها در این ایام از سال کمتر است.

در تابستان جاده‌های فرانسه معمولا شلوغ است و برای بازدید از جاذبه‌های مهم، معمولا باید در صف‌های طولانی منتظر بمانید. در ایام سال نو میلادی نیز کشور فرانسه پذیرای گردشگران زیادیاز سراسر دنیا می‌باشد.

اما اگر مطمئن نیستید برای سفر خود به پاریس چه چیزهایی را باید تهیه کنید و همراه خود ببرید در این مقاله آژانس کاریز با لیست کاملی از همه چیزهایی که باید با خود ببرید و برخی موارد که باید کاملاً در خانه بگذارید و نیازی به بردنشان نیست آشنا می‌شوید.

آژانس کاریز

کوله پشتی مناسب

برای سفر به پاریس کیف بزرگی بردارید. به یاد داشته باشید که در ورودی هر بنای تاریخی یا مکان توریستی مجبورید آن را باز کنید و حتی گاهی اوقات آن را خالی کنید.

به جای کیف ، یک کوله پشتی کوچک انتخاب کنید که حمل آن راحت باشد و در آن بتوانید هر آنچه را برای سفر خود در پاریس نیاز دارید قرار دهید.

یک بطری آب ، اسناد ، دوربین و چتر از جمله مواردی است که باید در کولا پشتی خود قرار دهید. با این کار کیفی حجیم نخواهید داشت و در بازرسی‌های امنیتی در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

نکته قابل ذکر مراقب کوله پشتی خود ، به ویژه در وسایل حمل و نقل عمومی باشید و مواظب جیب برها باشید.

آژانس کاریز

پاور بانک

بدون  این وسیله سوار هواپیما نشوید. با پاور بانک می‌توانید تلفن همراه یا دستگاه دیگر خود را بدون فیش شارژ کنید. اندازه‌ها ، اشکال و قدرت‌های مختلفی از این‌ها وجود دارد.

با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید ، اما به اندازه آن توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که خیلی بزرگ نیست زیرا در جیب شما جای نمی‌گیرد همچنین کابل USB همراه با پاوربانک را فراموش نکنید.

با استفاده از این دستگاه می‌توانید بدون نگرانی از تلفن همراه خود استفاده کنید ، زیرا می‌دانید که اگر باتری شما تمام شود ، همیشه می‌توانید روی این دستگاه حساب کنید تا روز بهتری داشته باشید.

آژانس کاریز

کفش‌های راحت

چیزهای زیادی برای دیدن در پاریس وجود دارد از جمله پارک‌هایی برای بازدید ، موزه‌هایی برای گشت و گذار و غیره که حیف است سفر خود را با استفاده از آن کفش‌های پاشنه بلند زیبا که برای پیاده روی در پاریس کاملاً نامناسب هستند ، خراب کنید.

آن‌ها را در خانه رها کنید و کفش‌های راحت خود را بیاورید تا شهر عشق را کشف کنید. مسیرهای اطراف برج ایفل در شرایط عالی نیستند ، مخصوصاً وقتی باران می‌بارد ، بنابراین لطفاً به جایی که قدم می‌گذارید توجه کنید.

شما می‌توانید سنگ‌های کوچکی پیدا کنید که می‌توانند مانع راه شما شوند. بازدید از محله‌ی مونمارتر می‌تواند طاقت فرسا باشد ، به خصوص به دلیل تعداد پله‌هایی که در این محل وجود دارد ، بنابراین برای جلوگیری از خستگی بی مورد ، کفش‌های خود را طبق بحرنامه روز خود انتخاب کنید و از بردن کتانی‌های راحت و مناسب غافل نشوید.

آژانس کاریز

طاق پیروزی شناخته شده‌ترین بنای یادبود جهان در پاریس

بهترین سوغات پاریس



دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید