آژانس کاریز

سفری کوتاه با کاریز در آسیا – معرفی سه مورد از بهترین مقاصد گردشگری در آسیا

آسیا هم از نظر وسعت و هم از نظر جمعیت بزرگترین قاره جهان است. یک گلدان متنوع و چند فرهنگی از قدیمی‌ترین تمدن‌های کره زمین را شامل می‌شود.

در آسیا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد و به سختی می‌توان آن را در لیست محدود قرار داد ، جستجو در یک کشور واقعاً می‌تواند ماه‌ها طول بکشد.

برای کسانی که برنامه و بودجه محدودتری دارند ، راز کشف بهترین مکان‌ها برای سفر در آسیا دیدن کمی از همه چیز است. از آسمان خراش‌های هنگ کنگ تا دامنه‌های باشکوه کوه فوجی و شگفتی معماری مکان‌هایی مانند انگکور وات در کامبوج صرف نظر از آنچه واقعاً می‌خواهید در سفرهای خود از طریق آسیا تجربه کنید ، مطمئناً جایی برای تأمین این نیاز وجود دارد.

برای کمک به شما در برنامه ریزی یک سفر کوتاه ، در ادامه با آژانس کاریز همراه شوید تا شما را به سفری به سه مقصد برتر در آسیا ببرد.

آژانس کاریز

جزیره‌ی پوکت ، تایلند

بزرگترین جزیره تایلند همچنان یک آهنربا برای بازدیدکنندگان است و این دلیل خوبی دارد. پوکت با داشتن ماسه‌های تمیز ، نرم و نورد و آب‌های فیروزه‌ای تا آنجا که چشم می‌بیند ، از بهترین سواحل این کشور است و از امکانات خوبی برخوردار است.

سواحل کاتا ، هت کارون و کامالا در فصل‌های نوامبر تا فوریه گردشگران زیادی را به خود می‌بینند اما پس از رسیدن باران ، روستاهای کوچک خواب آلود باقی می‌مانند.

صخره‌های مرجانی زیبا در امتداد خط ساحلی قرار دارند و فرصت‌های شگفت انگیزی را برای غواصی و همچنین قایقرانی در دریا و پرش از جزیره ارائه می‌دهند.

بین ساعات خوابیدن در زیر آفتاب ، بازدیدکنندگان می‌توانند به معبد سفید و طلایی Wat Chalong ، بزرگترین و مهمترین معبد بودایی در این جزیره بروند ، یا از تپه‌ای بالا بروند تا به بودای بزرگ که یک مجسمه 45 متری پوشیده شده با مرمر برمه‌ای است ، برسند.

این جزیره همچنین میزبان تعدادی از جشنواره‌های بی نظیر است. جشنواره شبح در هفتمین ماه قمری چین به پرستش نیاکان اختصاص دارد ، و این شامل به نمایش گذاشتن فانوس‌ها بر روی اقیانوس برای کمک به هدایت روح‌های از دست رفته است که منظره‌ای تماشایی ایجاد می‌کند.

جشنواره گیاهخواری در نهمین ماه قمری چین جشن شگفت انگیز دیگری است که ، با وجود نام ، نه فقط در مورد غذا بلکه در مورد تصفیه و قرار دادن بدن در آزمایش‌های شدید ، مانند آتش سوزی و آویزان شدن از قلاب است.

آژانس کاریز

کشور سنگاپور

سنگاپور استقلال كامل خود را از انگلستان بدست آورد و در سال 1965 به یك كشور مستقل تبدیل شد ، اما این كشور کاملاً جدید هم اكنون به عنوان یك نیروگاه مالی و یكی از سرگرم كننده‌ترین كشورهای آسیای جنوب شرقی شناخته شده است.

سنگاپور فقط یک جزیره نیست و از ۶۳ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است. یکی از بهترین جزایر سنگاپور برای دیدن جزیره زیبای سنتوسا (Sentosa) است. این جزیره مکان‌های تفریحی زیادی دارد و جای بسیار مناسبی برای دوچرخه سواری و تماشای تالاب‌های بکر است.

سنگاپور با یک بانجی پرش 50 متری از یک برج بیش از ساحل تا هتل مارینا بی سندز در پشت بام آن ، که شامل یک استخر بی‌نهایت و یک پل در آسمان است ، به سرعت خود را به عنوان یک مقصد هیجان انگیز معرفی کرد و امروزه به نماد این کشور تبدیل شده است.

همچنین کافه‌های پشت بامی بسیاری در سنگاپور برای خوردن قهوه در ارتفاع وجود دارد که کافه Altitude Bar به عنوان بلندترین کافه جهان شناخته می‌شود در این کشور و در ارتفاع ۲۸۰ متری برج Raffles Place قرار گرفته است.

اما این کشور می‌تواند در قالب سرگرمی‌های سبزتر ، باغ‌های جادویی کنار خلیج ، یک پارک طبیعی 100 هکتاری با بزرگترین گلخانه شیشه‌ای در جهان و تعداد زیادی از آثار هنری را ارائه دهد.

درختان و مناطق گل فرودگاه جواهر چانگی با مضمون طبیعت سنگاپور به عنوان یکی از بهترین فرودگاه‌های جهان شناخته شده است. این فرودگاه نه تنها بلندترین آبشار داخلی جهان را دارد ، بلکه یک پل معلق داخلی را دارد که در ارتفاع 23 متری در هوا قرار دارد ، چهار سرسره و یک باغ پروانه را نیز داراست.

آژانس کاریز


کشور هنگ کنگ

بیش از 7.4 میلیون نفر از سراسر جهان جزیره کوچک هنگ کنگ با مساحت 1110 کیلومتر مربع را اشغال کرده‌اند و این سومین مکان پرجمعیت جهان است.

علی رغم داشتن یکی از بالاترین درآمد سرانه در جهان ، نابرابری درآمد به یکی از اصلی‌ترین مسائل هنگ کنگ تبدیل شده است و خانواده‌های کم درآمد اغلب در ساختمان‌های پرجمعیت زندگی می‌کنند.

این ساختمان‌ها خود به جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده‌اند ، زیرا بسیاری از آن‌ها سازه‌های تاریخی با قدمت بیش از یک قرن هستند

هنگ کنگ همچنین با 355 آسمان خراش بیشترین تعداد را در جهان دارد. 75 چشمگیر بیشتر از شهر در مکان دوم ، نیویورک. تعداد زیادی از این آسمان خراش‌ها در اطراف بندر ویکتوریا واقع شده است ، که یک منطقه توریستی محبوب با یکی از خیره کننده‌ترین چشم اندازهای ساحلی آسیا است.

برای داشتن بهترین چشم انداز ، بازدیدکنندگان می‌توانند به بالای قله ویکتوریا ، بالاترین تپه هنگ کنگ و خانه یک مجتمع تفریحی و خرید با یک تراس تماشایی محصور در شهر زیر نگاه کنند.

در هنگ کنگ پارک دیزنی لند و همچنین پارک اوشن ، پارک تفریحی با رولکراستر ، هیجان و آب سواری وجود دارد.

خیابان‌های سنگفرش شده‌ای که منطقه لان کوای فونگ را تشکیل می‌دهند تعداد قابل توجهی رستوران و کلوپ برجسته دارد ، در حالی که جزیره لانتو گردشگرانی را که به دنبال جنبه معنوی‌تری از هنگ کنگ هستند به سمت خود جذب می‌کند.

لانتائو خانه مجسمه تیان تان بودا به طول 34 متر یکی از بزرگترین مجسمه‌های بودا نشسته در جهان است که در بالای تپه‌ای شیب دار منتظر به دیدار گردشگران نشسته است.

آژانس کاریز


دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید