آژانس کاریز

معرفی رستوران‌های با کیفیت ایرانی در پاریس – فرانسه

غذای ایرانی در سراسر پاریس یافت می‌شود. هرکسی که به غذاهای اصیل خاورمیانه اشتیاق داشته باشد ، فقط باید یک جستجوی کلی در محله نزدیک خود انجام دهد و چیزی همیشه ظاهر خواهد شد.

تازه واردان به پاریس همیشه علاقه‌مند هستند که ببینند این شهر جامعه برجسته ایرانی را در بر می‌گیرد و باید حضور پارسی زبانان به همان اندازه قابل توجه است و به لطف این مهاجرت فرهنگ ، مردم پاریس می‌توانند از غذاهای ایرانی در هر روز هفته لذت ببرند.

اگر شما هم در طول سفر به پاریس دغدغه‌ی پیدا کردن غذای مناسب با ذائقه‌ی خود را دارید ما در آژانس کاریز به شما کمک می‌کنیم تا با تعدادی از بهترین رستوران‌های ایرانی در پاریس آشنا شوید.

آژانس کاریز

رستوران مزه

آن سوی رود سن یکی از رستوران‌های ایرانی محبوب پاریس قرار گرفته است. مزه رستوران انتخابی محبوب برای جوامع ایرانی این منطقه است ، آن‌ها می‌گویند در اینجا غذای اصیل را پیدا می‌کنید.

علاوه بر غذاهای ایرانی بیشتر غذاهای خاورمیانه‌ای نیز در این رستوران یافت می‌شود. بابا غانوش نوعی شیرینی محبوب لبنانی است که یکی از دسرهای محبوب این رستوران است که به دلیل ترکیب خوش طعم و در عین حال ساده ترکیبات مورد علاقه افراد بسیاری در سراسر جهان است.

غذای اصلی آن‌ها میرزا قاسمی است. این نیز یک غذای سبک است که معمولاً با نان پیتا یا برنج زعفرانی میل می‌شود. رستوران مزه این غذای ایرانی و بسیاری دیگر از غذاهای سبک را عالی درست می‌کند.

این یکی از مقرون به صرفه‌ترین شام‌هایی که در پاریس می‌خوریدخواهد بود.

اطلاعات کاربردی رستوران : ساعات کاری دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 11:30 صبح تا 22:30 شب  آدرس:  65Rue des Entrepreneurs، 75015 پاریس، فرانسه

آژانس کاریز

رستوران شبستان

شبستان بهترین رستوران ایرانی در پاریس است که می‌توانید در آن از صرف یک عصرانه عالی تا غذاهای محبوب ایرانی لذت ببرید. این مکان در قسمت غربی شهر ، پشت برج ایفل در منطقه 16 واقع شده است.

در حالی که شبستان بیشتر از دستورالعمل‌های سنتی ایرانی در منوی خود استفاده می‌کند ، در اینجا غذاهایی وجود دارد که به روشنی با روش‌های آشپزی فرانسوی ادغام شده‌اند. غذاهای ایران مانند بیشتر غذاهای خاورمیانه بسیار معطر هستند.

یکی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران  خورشت قورمه سبزی است. بهترین قورمه سبزی را در پاریس می‌توانید در شبستان امتحان کنید که همراه با برنج زعفرانی سرو می‌شود.

مانند هر رستوران ایرانی ، مراکشی ، الجزایری یا تونسی در پاریس ، می‌توانید بعد از غذا یک فنجان چای نعناع سفارش دهید.

اطلاعات کاربردی رستوران : ساعات کاری دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 12 عصر تا 23:30 شب آدرس:  38Avenue de Versailles، 75016 پاریس، فرانسه

آژانس کاریز

رستوران کلبه 

رستوران محبوب در پاریس کلبه است. این مقرون به صرفه ترین مکان در پاریس برای لذت بردن از غذاهای ایرانی است و ویژگی بسیار مهمی است.

باغ گیاه شناسی پاریس در فاصله کمی از این رستوران قرار دارد. یکی از شگفت انگیز غذاهای این فسنجان است که گردوی ناب درست می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد.

کلبه  فسنجان و بسیاری دیگر از غذاهای سنتی ایرانی را تهیه می‌کند و  بیشتر عصرها در اینجا موسیقی زنده ایرانی برپا می‌شود که محیطی کاملا شاد را فراهم می‌کند.

اگر منو را کمی طاقت فرسا می‌دانید ، یا به راحتی می‌خواهید همه چیز را امتحان کنید ، بشقاب مزه 15 یورویی آن‌ها را انتخاب کنید که به شما یک غذای اصلی ، پیش غذا و دسر می‌دهد.

اطلاعات کاربردی رستوران: ساعات کاری دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 23 شب  آدرس:  22Rue Mouffetard ، 75005 پاریس ، فرانسه

آژانس کاریز

پنج رستوران ایرانی با کیفیت در لندن – انگلستان

5 حقیقت در مورد پاریس – فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید