آژانس کاریز

5 حقیقت در مورد پاریس – فرانسه

پاریس یک تفریح ​​عالی عاشقانه و در حین حال یک طبیعت گردی است. اما پایتخت فرانسه چیزی فراتر از فقط مقصد عشقان است.

این شهر با داشتن تاریخ و فرهنگ غنی ، مقصدی است که باید حتی یک بار هم که شده مردم در سراسر جهان آن را ببینید. در اینجا آژانس کاریز 5 نکته‌ای که ممکن است در مورد شهر عشق نمی‌دانید را برایتان بیان می‌کند.

1. برج ایفل همیشه محبوب نبود

برج ایفل ، نمادی بی انتها از پاریس است. به پایتخت فرانسه فکر کنید و احتمالاً اولین چیزی است که به ذهن خطور می‌کند همین برج ایفل است.

اما وقتی معمار استفان ساوستر نقشه‌های خود را ارائه داد ، همه از این ایده خوشحال نبودند. در سال 1887 ، مجموعه‌ای از هنرمندان با طوماری به خلق آن اعتراض كردند.

گروه معماران ، نقاشان و نویسندگان از “برج مسخره مسلط بر پاریس مانند یک دود سیاه عظیم الجثه” شکایت داشتند.

آژانس کاریز

2. گرانترین رستوران‌های جهان را در خود جای داده است

اگر قصد شراب خوردن و ناهار خوردن را در یک رستوران پاریسی دارید ، بهتر است پس انداز کنید. خانه‌ی غذاهای عالی اما گران ، گرانترین شهر جهان برای صرف غذاهای عالی است.

سفر عاشقانه خود را با خوردن غذا در کنار رود سن ترکیب کنید. مناظر را خواهید دید و طعم شهر را به معنای واقعی کلمه خواهید چشید.

آژانس کاریز

3. علائم توقف وجود ندارد

برای کسانی که از بودن در حال حرکت لذت می‌برند ، مسلما پاریس مکان مناسبی است. یکی از چیزهای جالب توجهی که متوجه خواهید شد عدم وجود علائم توقف در این شهر است.

طبق قوانین راهنمایی و رانندگی در شهرها ، اتومبیل‌های سمت راست همیشه در تقاطع‌ها حق تقدم دارند. در یک تور دو روزه دوچرخه برقی ، هنوز هم می‌توانید شهر را با سرعت خود ببینید.

آژانس کاریز

4. 320 کیلومتر تونل زیرزمینی وجود دارد

برای کسانی که هر چیز فریبنده‌ای را دوست دارند ، این یکی برای شما است. خیلی کمتر از سطح خیابان ، دنیای پنهانی وجود دارد که بیشتر بازدیدکنندگان تصوری از آن ندارند.

Catacombs که زمانی به عنوان محل نگهداری مردگان در طول قرن هجدهم استفاده می‌شد ، به طرز باورنکردنی 322 کیلومتر گسترش می‌یابد.

آژانس کاریز

5. این کشور دارای بزرگترین بازار عمده فروشی مواد غذایی در جهان است

بازار بین المللی Rungis سالانه 2 میلیون تن سبزیجات ، پنیر و ماهی را عرضه می‌کند. مجموعه آن مساحت عظیم 2.3 کیلومتر مربع را شامل می‌شود که این بزرگتر از پادشاهی موناکو است.

شما به راحتی می‌توانید در راهروهای غذا در بازار بین المللی Rungis گم شوید.  یکی از رنگارنگ‌ترین‌ها بازارها با مارک‌های مختلف است.

آژانس کاریز

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید