آژانس کاریز

بهترین شهرهای برزیل برای بازدید

با داشتن تقریباً یک سوم جنگل‌های بارانی گرمسیری باقیمانده در جهان ، تنوع زیستی تماشایی و زیبایی‌های طبیعی بسیار چشم نواز ، برزیل نه تنها بزرگترین کشور آمریکای جنوبی است ، بلکه یکی از مسحورکننده ترین آن‌ها است.

طبیعت به کنار ، هر یک از شهرهای برزیل پرجنب و جوش و جذاب است و احساس و حال و هوای منحصر به فرد خود را دارد و برشی متفاوت از برزیل را آشکار می‌کند.

خانه‌ی سواحل زیبا ، تالاب‌های غنی و جنگل‌های انبوه بارانی ، برزیل به سرعت به یکی از پر بازدیدترین کشورهای آمریکای جنوبی تبدیل می‌شود.

از شمال به جنوب ، در هر گوشه و کنار کشور چیز شگفت انگیزی برای انجام خواهید یافت و مطمئن که از تنوع برزیل تعجب خواهید کرد.

آژانس کاریز در این مقاله زیباترین شهرهای برزیل را به شما معرفی می‌کند.

آژانس کاریز

1. ریودوژانیرو

ریو دو ژانیرو در برزیل که به دلیل محیط طبیعی خیره کننده ، سواحل طلایی زیبا و فضای پرجنب و جوش مشهور است ، به هیچ وجه نیازی به معرفی ندارد.

این شهر یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان است و بهترین مکان برای خنک شدن در برزیل است ، این شهر چیزهای زیادی برای ارائه دارد ، از طبیعت سرسبز گرفته تا سواحل شگفت انگیز ، غذاهای عالی و مردم محلی واقعاً که دوستانه رفتار می‌کنند.

ایپانما یا شب رقص در پدرا دو سال (گهواره سامبا) است. منطقه سول که همیشه مشهور است ، دارای اکثر نقاط برجسته ریو دو ژانیرو است ، از جمله سواحل دیدنی Ipanema و Copacabana ، Christ the Redeemer ، که کارت پستال خلیج گوانابارا و پارک ملی تیجوکا و یکی از بزرگترین جنگل‌های شهری جهان در آن قرار دارند.

همچنین در اینجا محله جذاب بوهمی سانتا ترزا و همچنین محله مجلل لبلون را با رستوران‌های شیک ، بوتیک‌های خرید طراح بزرگ و زندگی شبانه عالی خواهید دید

باغ‌های گیاه شناسی مکان جادویی دیگری است که باید در برنامه سفر خود بگنجانید. در آنجا گیاهان و درختان زیادی را می‌یابید که قبلاً ندیده‌اید و میمون‌های فوق العاده با مزه که سعی دارند میان وعده‌های شما را بدزدند.

پارک لاژ ، واقع در همسایگی باغ‌های گیاه شناسی ، یک ساختمان زیبا ایتالیایی با چشم اندازی باورنکردنی از مسیح را ارائه می‌دهد و ازدید از آن کاملا رایگان است.

همچنین از پله‌های سلارون دیدن کنید ، که ادای احترامی از هنرمند شیلیایی خورخه سلارون به مردم برزیل است. سفر با تراموا سانتا ترزا را نیز فراموش نکنید تراموا محله سانتا ترزا را به مرکز شهر متصل می‌کند و یک تجربه واقعا جادویی است.

آژانس کاریز

2. سالوادور

مقصد مورد علاقه بسیاری از برزیلی‌ها برای جشن گرفتن فصل کارناوال سالوادور است که یکی از شهرهای بندری برزیل و مرکز استان باهیا است. سالوادور که به دلیل انبوهی از معماری رنگارنگ استعماری پرتغال ، خط ساحلی زیبا و فرهنگ شاد ، جذاب است و به سرعت به یکی از نقاط توریستی برزیل تبدیل شد.

وقتی برزیلی‌ها به سالوادور فکر می‌کنند ، اولین چیزی که به ذهنشان خطور می‌کند ، پلوورینیو است. خانه‌های تاریخی واقعاً رنگارنگ را تصور کنید که در یک صف قرار گرفته‌اند و یک فضای جادویی را تشکیل می‌دهند.

این مکان نمادین در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد که در آن می‌توانید فروشگاه‌ها ، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی را پیدا کنید. بهترین کار این است که در این منطقه فقط قدم بزنید و انرژی شگفت انگیز این شهر را جذب کنید.

اما باید کمی به شما هشدار بدهم ، این مکان همچنین معروف برای جیب بری است ، بنابراین همیشه محل قرارگیری وسایل خود را بررسی کنید ، کیف پول یا تلفن خود در معرض دید قرار نگیرید و از ترک خیابان‌های اصلی خودداری کنید.

اگر می‌خواهید برای عزیزانتان سوغاتی‌های مقرون به صرفه و معتبر بخرید ، از بازار مدل دیدن کنید. این بازار عمومی بیش از 100 سال است که فعالیت می‌کند و بیش از 250 غرفه فروش آثار هنری و غذا دارد.

سالوادور پهناورترین شهر در شمال شرقی برزیل به شمار می‌رود و اولین پایتخت پرتغالی‌ها در زمان استعمار آن‌ها بوده است.

همچنین غذای باهیا شگفت انگیز است و شما نباید بدون آزمایش آکاراژ از شهر خارج شوید. این غذا ترکیب فوق العاده‌ای از لوبیا ، میگو ، پیاز ، نمک و فلفل است که همه با هم و در روغن نخل سرخ شده‌اند. این سنتی‌ترین غذای شهر است و بهترین غذاها را می‌توانید در لارگو دا دینها پیدا کنید.

آژانس کاریز

3. ناتال

این شهر ساکت در شمال شرقی برزیل که به دلیل تپه‌های شنی خیره کننده و موسیقی فورو مشهور است ، سواحل زیبا و آب‌های آبی دوست داشتنی ، زندگی شبانه مناسب و سواری‌های جالب و باتلاقی را ارائه می‌دهد.

ناتال، پایتخت و بزرگترین شهر ایالت ریو گراند دوورت است. این شهر در شمال شرقی برزیل و در ساحل اقیانوس اطلس نیز واقع شده است.

معروف‌ترین محله در ناتال ، پونتا نگرا است که محل ساحل اصلی و تپه شنی مورو دو کارکا است و همچنین بسیاری از کافه‌ها ، مغازه‌ها و رستوران‌ها در آن قرار دارند.

دریاچه جاکوما یکی از هیجان انگیزترین جاذبه‌های گردشگری در شهر ناتال است و رستوان‌ها و کافه‌های زیادی در اطراف این منطقه وجود دارد.

پارک دوناس در شهر ناتال یکی از محبوب‌ترین پارک‌ها می‌باشد که گردشگران و اهالی این شهر نیز به منظور کوهنوردی بر روی تپه‌های پارک دوناس سفری هیجان انگیز را در این شهر تجربه می‌کنند.

اگر بخواهید درباره آب و هوای این شهر بدانید باید گفت که این شهر دارای آب و هوای گرم و مرطوبی است و ماه دسامبر بهترین زمان سفر به ناتال است.

آژانس کاریز

جنگل‌های آمازون

بزرگترین پارک‌های ملی جهان

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید