آژانس کاریز

حقایقی جالب درباره ایسلند

روز ملی ایسلند

ایسلند در چند سال گذشته یک مقصد بسیار محبوب بوده است ، به طوری که ممکن است فکر کنید از قبل چیزهای زیادی در مورد این کشور  می‌دانید. اما حقایق بسیار جالب و خواندنی درمورد ایسلند وجود دارد که آژانس کاریز در این مقاله شما را با  6 مورد از آنها آشنا می‌کند.

آژانس کاریز

1.ایسلند جمعیت زیادی ندارد

اگر عاشق سفر به مکان‌هایی هستید که خیلی شلوغ نیستند، تا زمانی که از منطقه ریکیاویک دور شوید ، ایسلند در مقایسه با سایر مناطق اروپا می‌تواند برای این امر خوب باشد. جمعیت ایسلند تنها 339،462 نفر است که بیش از یک سوم این افراد در پایتخت زندگی می‌کنند.

ایسلند تقریباً به وسعت کنتاکی است که 4.4 میلیون نفر ساکن دارد. در حالی که در 10 سال گذشته گردشگری رونق گرفته است ، هنوز مکانهای زیادی برای گشت و گذار وجود دارد که در آن بیشتر تنها خواهید بود.

 

آژانس کاریز

 

2. ایسلند امن ترین کشور در جهان است

در ایسلند لازم نیست نگران جنایات خشونت آمیز باشید. این به این دلیل است که این کشور از کمترین میزان جرم و جنایت در جهان برخوردار است. بیش از یک دهه است که همیشه در بالای لیست امن ترین کشورها قرار دارد.

و آیا می دانید ایسلند تنها عضو ناتو است که هیچ ارتش پایداری را حفظ نمی‌کند؟ این به لطف بسیاری از عوامل ، از جمله احساس برابری بیشتر در جمعیت ، که به نوبه خود توسط جمعیت اندک بیش از 333000 نفر کمک می‌شود. این حس وجود دارد که همه یکدیگر را می‌شناسند ، که مطمئناً باید سطح اعتماد به یکدیگر را افزایش دهد.

آژانس کاریز

3.آب آنقدر خالص است که می‌توانید از رودخانه بنوشید

هنگامی که در ایسلند هستید ، می‌توانید هزینه‌های صرف آب بطری را فراموش کنید. برخی از خالص ترین و تازه ترین آب‌ها مستقیماً از نهر‌ها ، رودخانه‌ها و دریاچه‌های آن تأمین می‌شود. بطری خود را در آب ببرید، یک یا دو جرعه بنوشید و احساس خوبی داشته‌باشید و واقعاً سرحال و جوان شوید.

آژانس کاریز

4.هر لحظه می‌توانید بیرون از خانه شنا کنید

شما ممکن است از قبل برنامه سفر خود را به تالاب آبی ترتیب دهید. بالاخره این یک چیز دیدنی است! اما آیا می‌دانید تعداد زیادی استخر روباز و چشمه آبگرم در سراسر کشور وجود دارد؟ تنها در منطقه پایتخت 17 مکان پیدا خواهید کرد. برخی کوچک و صمیمی هستند.

برخی دیگر مجتمع‌های بزرگی با سرسره ، وان آبگرم و اتاق بخار هستند. تمام استخرها با انرژی زمین گرمایی، گرم می‌شوند. این بدان معنی است که ایسلندی‌ها و بازدیدکنندگان به طور یکسان می‌توانند در هر زمان از سال که باران و برف می‌بارد یا آفتاب است برای شنا بروند. استخرها نه تنها برای تناسب اندام ، بلکه به عنوان محل اجتماع و به عنوان یک فعالیت خانوادگی هفتگی استفاده می‌شوند.

آژانس کاریز

5.ایسلند کشوری دوستدار محیط زیست است

اکثر قریب به اتفاق منابع تغذیه ایسلند از طریق انرژی زمین گرمایی و انرژی آبی تامین می‌شود. به عبارت دیگر ، ایسلند کشوری است که از قدرت پاک و رد پای کربن کمی برخوردار است. دانشمندان ایسلند در حال حاضر در حال کار بر روی راهی برای استفاده از انرژی زمین گرمایی بیشتر به عنوان بخشی از طرحی هستند که می‌تواند کل جهان را تغییر دهد.

آژانس کاریز

6.داشتن حیوان خانگی مار، لاک پشت یا مارمولک غیرقانونی است

ایسلندی ها می‌توانند صاحب یک گربه یا سگ شوند ، اما نگهداری از خزندگانی همچون مار‌ها ، لاک پشت‌ها و مارمولک‌ها برایشان ممنوع می‌باشد. در اوایل دهه نود میلادی پس از اینکه یک لاک پشت صاحب خود را به یک گونه سالمونلا آلوده کرد ، نگهداری از آنها ممنوع شدند.

آژانس کاریز



 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید