آژانس کاریز

با لاکچری ترین هواپیماهای دنیا آشنا شوید

هواپیماهای مختلفی اعم از مسافربری و یا حتی باربری که شرکت‌های هواپیمایی مختلفی از اقصی نقاط جهان آن‌ها را به سمت مقاصد بسیاری به پرواز در می‌آورند امروزه رایج‌ترین وسایل حمل و نقل هستند.

هر روزه مردم بسیاری در سراسر دنیا با هواپیما جا به جا می‌شوند و بارهای زیادی منتقل می‌شوند. از پروازهای ساده‌ی اکونومی کلاس گرفته تا پروازهای فرست کلاس و یا پروازهای پیشرفته‌تر که سفر با هر کدام به نوعی لذتبخش است.

تجربه‌ی سفرهای هوایی و قیمت همه‌ی پروازها یکسان نمی‌باشد، ثروتمندان،نیروهای نظامی و برخی از افراد مشهور برای سفر از جت‌های شخصی لوکس استفاده می‌کنند که میلیون‌ها دلار قیمت دارند و از این سفرها تجربه‌ی خاص‌تری دارند.

در ادامه با کاریز همراه باشید تا با گران‌ترین هواپیماهای موجود در دنیا آشنا شوید.

 

 

آژانس کاریز

 

خدای دریا (P-8A)

این هواپیما با همکاری نیروی دریایی ارتش آمریکا و بخش نظامی و امنیتی شرکت بوئینگ ساخته‌شده است. P-8A (خدای دریا) در واقع مدل تغییر یافته هواپیمای 7370800ERX  است که به سامانه ضد زیردریایی، ضد موشک‌های زمینی و حمله به کشتی‌ها و ناوهای دریایی مجهز شده است و یکی از بهترین هواپیماهای دفاعی در دنیا محسوب می‌شود.

 

 

آژانس کاریز

 

 

ایرباس A380

لوکس‌ترین و مرفه‌ترین هواپیمای مسافر بری جهان که توانایی جابجایی تعداد زیادی مسافر دارد و کاربرد آن در سفرهای بین‌المللی و مسافت‌های طولانی است. تعداد صندلی آن در مدل استاندارد با سه کلاس مسافربری بالغ بر ۵۲۵ نفر است. . در نمای ظاهری، A۳۸۰ دارای بال‌هایی است که در قسمت پائین بدنه نصب شده‏‌اند و اندکی متمایل به عقب هستند و چهار نقطه برای اتصال موتور در آنها پیش‏بینی شده‌است.

قسمت ارابهٔ فرود هواپیما، مشتمل بر ۲۲ عدد چرخ است که نحوهٔ جاگذاری آن‌ها‏، مشابه چرخ‏های بوئینگ۷۴۷ و ۷۷۷ است. این نوع طراحی در قسمت ارابهٔ فرود، با اغلب باندهای فرود در فرودگاههای معظم، سازگاری دارد.

با این حال، مساحت عظیم بال‌های هواپیما، این نیاز را در اغلب فرودگاه‌های بزرگ پدید می‏‌آورد که عرض باندهای خود را افزایش دهند تا دو هواپیمای A۳۸۰ در کنار هم بتوانند عبور نمایند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

بوئینگ 747-400

بوئینگ 747-400 که یک هواپیمای شخصی است متعلق به شاهزاده ولید بن تلال در عربستان سعودی است. وی این هواپیما را در سال 2004 خریداری کرد و تغییراتی نظیر دو اتاق خواب لوکس، یک میز نهارخوری چهارده نفره و یک تخت پادشاهی در آن وجود دارد. نکته جالب این است که 11 نفر خدمه پروازی به طور ثابت برای سرویس دهی به مسافران این هواپیما، استخدام شده‌اند.

 

 

آژانس کاریز

 

 

هواپیمای کریستال اسکای

وظیفه ی ساخت و تحویل این هواپیما را بر عهده بوئینگ بوده است. هواپیمای کریستال اسکای یک هواپیمای بوئینگ در دسته‌ی هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ است و با اسم فنی ۷۷۷-۲۰۰LR شناخته می‌شود.

این هواپیما ظرفیتی برابر با ۸۰ نفر مسافر را در خود دارد. از هواپیمای کریستال اسکای به عنوان یکی از لوکس ‌ترین جت‌های شخصی ساخته شده در دنیا تا به الان رونمایی شده است.

این هواپیما دارای چنان معماری شگفت انگیزی است که گویی یک هتل پنج ستاره است. بهترین و البته تازه ترین مواد غذایی توسط یک آشپز بسیار خبره پخت و سرو می‌شود.

همچنین صندلی‌های فوق العاده راحت این هواپیما این امکان را به مسافرین می‌دهند که در طول سفر اگر مسافری بخواهد می‌تواند با استفاده از امکانات مختلف این هواپیما کمی استراحت کرده و حتی گویی که انگار در اتاق خود و تخت خود است.

 

 

آژانس کاریز

 

 

 

هواپیمای AirFrance la Premiere

شرکت هواپیمایی ‏AirFrance‏ سوئیتی نسبتاً بزرگ و فول امکانات را در اختیار مسافران ‏هواپیماهای لوکس خود قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند بلیط هوای خود را از این ‏شرکت هواپیمایی خریداری کنند و از فضا و امکاناتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد ‏استفاده کرده و سفری بی‌نظیر را تجربه کنند. از امکانات این پروازها می‌توان به صندلی‌های تخت خواب شو و تلوزیون ال سی دی بزرگ آن اشاره کرد. قیمت بلیط این هواپیماهای لوکس حدود 10 هزار دلار می‌باشد.
آژانس کاریز

 

با لوکس ترین قطارهای تفریحی دنیا آشنا شوید

با اصطلاحات پرکاربرد در فرودگاه آشنا شوید

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید