جاذبه‌های دیدنی شهر میلان – ایتالیا

میلانو (میلان) شهری در شمال کشور ایتالیا و در استان لومباردی است. این شهر جمعیتی حدود ۱.۵ میلیون نفر دارد و بعد از شهر رم، دومین شهر پرجمعیت ایتالیا می‌باشد.

این شهر با وجود شهرت فراوان به عنوان مرکز پول و تجارت ایتالیا ، شهری با گذشته‌ای تأثیرگذار و میراث فرهنگی غنی است.

میکل آنژ و لئوناردو داوینچی ، آهنگساز وردی ، تنور بزرگ انریکو کاروزو و طراح جورجیو آرمانی همه در این شهر زیبای ایتالیا زندگی و کار می‌کردند.

ناپلئون در داخل Duomo تاجگذاری کرد ، موسولینی حزب فاشیست را در اینجا تأسیس کرد و کل دنیای مد سالانه به دنبال مدهای سال میلان هستند و نگاه ویژه‌ای به آن دارند.

تمام این تاریخچه ، بدون ذکر ثروت قابل توجه حاصل از موقعیت تجاری مطلوب میلان را با انبوهی از گنجینه‌های هنری ، فرهنگی و معماری برای لذت بردن از شما روبرو کرده است.

آژانس کاریز لیستی از برترین جاذبه‌های میلان ، برای بازدید را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید در تور میلان کاریز از آن‌ها دیدن نمائید.

آژانس کاریز

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه

کلیسای آجری گوتیک سانتا ماریا دله گراتزیه ،  در حدود سال 1465 آغاز به کار کرد و گنبد عظیم شش ضلعی آن در بهترین سبک اوایل رنسانس توسط برامانته ، یکی از تأثیرگذارترین معماران رنسانس ایتالیا ، طراحی شد.

سانتا ماریا دل گراتزیه بیشتر بخاطر تصاویر هنری که در آن وجود دارد شهرت دارد که مهم‌ترین آن نقاشی معروف شام آخر اثر لئوناردو داوینچی است. در انتهای راهرو شمالی این کلیسا یک محراب مادونا قرار دارد.

این اثر هنری در بین سال های ۱۴۹۵ تا ۱۴۹۷ با الهام از داستان شام آخر مسیح به شیوه تمپرا توسط لئوناردو داوینچی، نقاش و هنرمند معروف ایتالیایی، خلق شد.

بخش نمای جلوی این کلیسا به سبک رمانس با طاق‌های مدور و زیبا برای خاندان اسفورزا طراحی و تکمیل شد و در بخش پشتی، معبدی به سبک گوتیک بنا شد ،همچنین چند سال بعد آرامگاهی نیز برای خاندان اشرافی اسفورزا به بنای کلیسا اضافه کردند.

سالانه گردشگران زیاذی برای دیدن این اثر زیبای داوینچی جلوی کلیسا صف می‌کشند و فقط هر 25 نفر می توانند به داخل بروند و همین شکل خاص بازدید موجب ولع بیشتری بین هنر دوستان برای دیدار از این کلیسا شده است.یک راه آسان برای دیدن این و دیگر سایت‌های معروف در میلان ، تور نیم روزه میلان با شام آخر داوینچی است.

این تور 3.5 ساعته پیاده روی شما را به چندین جاذبه اصلی می‌رساند و شامل ورود به لا اسکالا و بلیط ورودی برای دیدن آخرین شام است.

همچنین با شرکت در تور میلان آژانس کاریز از توضیحات لیدرهای توانمند کاریز درباره این جاذبه‌ لذت ببرید.

آدرس کلیسا : Piazza Santa Maria delle Grazie 2، Mila


آژانس کاریز

بازار گالریا ویتوریو امانوئل دوم

گالریا ویتوریو امانوئل دوم توسط Giuseppe Mengoni طراحی شده و بین سال‌های 1865 و 1877 ساخته شده است و یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید سرپوشیده جهان به شمار می‌رود که سقفی شیشه‌ای دارد و کفپوش آن از موزاییک ساخته شده است.

معماری این مرکز خرید بسیار جذاب و خارق العاده است که اگر حتی قصد خرید در این مرکز نداشته باشید هم از دیدن یکی از زیباترین ساختارهای شهر میلان لذت برده‌اید.

امروزه این بنا به عنوان آغاز معماری مدرن در ایتالیا به عنوان نمونه‌ای پر زرق و برق از ساخت و سازهای شیشه‌ای و صنعتی قرن نوزدهم مطرح است و هنوز هم مکانی زیبا و پر جنب و جوش است که مردم محلی و گردشگران برای صرف ناهار یا قهوه در کافه‌های زیبا آن جمع می‌شوند و در فروشگاه‌های لوکس آن گشت و گذار می‌کنند.

آدرس بازار: Piazza del Duomo ، میلان

آژانس کاریز

کلیسای سن موریزیو و موزه باستان شناسی

از نظر بسیاری ، فضای داخلی کلیسای San Maurizio زیباترین مکان در میلان است. در اوایل سال 1500 به عنوان کلیسایی برای صومعه ای از راهبه‌های بندیکت ساخته شد ، کل فضای داخلی با نقاشی‌های دیواری از صحنه‌های کتاب مقدس پوشانده شده است.

اینها نه تنها توسط بهترین هنرمندان لومباردار قرن شانزدهم برناردینو لوئینی و پسرانش کشیده شده است بلکه رنگ نقاشی‌ها به اندازه‌ای است که گویی دیروز نقاشی شده‌اند.

محراب بلند به دو بخش تقسیم شده است ، قسمت عقب به گروه کر راهبه‌ها اختصاص داده شده است. صومعه وسیع بر روی ویرانه‌های سیرک روم و قسمت‌هایی از دیوارهای روم ساخته شده است که هم اکنون بخشی از موزه باستان شناسی است.

جایی که می‌توانید این بقایای حفاری شده میلان رومی را مشاهده کنید. همراه با تاریخ باستان میلان ، یافته‌های یونانی ، اتروسکی و رومی را از سایر نقاط ایتالیا ، از جمله مجسمه‌های سنگی و برنزی مشاهده خواهید کرد.

به ویژه مجسمه‌های قرن سوم ماکسیمیلیان ، یک سر مفرغی ، و یک مجسمه زنانه با پرده‌های تاشو خوب ، بازدید از این کلیسا و موزه را در تور میلان آژانس کاریز از دست ندهید.

آدرس کلیسا: Corso Magenta 15، Milan


آژانس کاریز

 

کانال لمباردی

کانال‌های شهر میلان در قرن 12 به منظور سهولت آبیاری ساخته شده‌اند. در سال‌های 1300 ، این کانال‌ها گسترش یافتند و برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار گرفتند.

امروزه بازدیدکنندگان با کروز‌های موجود می‌توانند سفری 55 دقیقه‌ای به یاد ماندنی بر روی این کانال‌ها داشته و از مسیرهای مختلف آن دیدن کنند.

اکثر این تورها از Darsena ، که یکی از ایستگاه‌های تاریخی‌ شهر میلان می‌باشد، شروع می‌شوند و به یکی‌ از مهمترین کانال‌های دیگر به نام Naviglio Grande می‌رسند و در طول مسیر نمای زیبای میلان و محله‌ی Navigli را تماشا می‌کنند.

همچنین برای کسانی که به کافه‌های کنار کانال و کلوپ‌های موسیقی علاقه دارند ، Naviglio یکی از بهترین کارهای شبانه در میلان است.

اگرچه در عصر بیشترین فعالیت را دارد ، اما روز می‌توانید در بوتیک‌ها و کارگاه‌های هنری و رستوران‌ها و جشنواره‌های مکرر که در اینجا برگزار می‌شود شرکت کنید.

آژانس کاریز

 

 

بازدید از خانه اپرای میلان

2 Replies to “جاذبه‌های دیدنی شهر میلان – ایتالیا”

محسنی
جولای 10, 2021
تور ایتالیا برگزار نمی کنید؟
پاسخ
    ماندانا محمدطاهر
    جولای 11, 2021
    درحال حاضر متاسفانه خیر
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

تماس بگیرید